במסגרת החטיבה ללימודי שוק ההון באקדמיה לפיננסים, אנו מציעים מספר קורסים בסיסיים ומעמיקים בשוק ההון, דוגמת "לימודי שוק ההון למתחילים", כמו גם קורס ההמשך "קורס  ההון למתקדמים – השקעות ערך". בנוסף, מועברים מספר קורסים ממוקדים יותר העוסקים בשוק ההון, דוגמת קורס אופציות מעו"ף, קורס ניתוח טכני ועוד.

מה הרעיון העומד מאחורי חטיבת לימודי שוק ההון באופן כללי ומאחורי קורסים אלו באופן ספציפי, ומה אנחנו מציעים אשר הופך את הלימודים אצלנו למשתלמים וכדאיים ביותר?

 

היכרות מעמיקה ומקצועית עם שוק ההון עבור מגוון רחב של משתתפים

הרעיון הכללי העומד מאחורי החטיבה ללימודי שוק ההון הוא יצירת מסגרת לימודים אשר מעניקה ידע מעמיק, מקצועי ומפורט בנוגע לאספקטים שונים של שוק ההון, באופן המיועד לענות על צרכיו של קהל יעד רחב ומגוון. כך, קורס שוק ההון למתחילים, לדוגמה, מתאים הן למשקיעים מנוסים וותיקים והן למשקיעים חדשים, לסוחרים עצמאיים או לאנשי עסקים מכל התחומים. הן מי שמעוניין במפורש להפוך את המסחר הבורסאי לתחום עיסוק מקצועי והן מי ששוק ההון רלבנטי מבחינתו רק באופן עקיף ימצאו בקורס זה סילבוס עשיר ורלבנטי, המעניק לא רק היכרות מעמיקה והבנה מקצועית של השוק, אלא גם כלים מעשיים לניתוח מידע המגיע מהשוק באופן מעמיק וביקורתי, ודרכים לתרגל את השיטות הנלמדות במסגרת הקורס.

עבור מי שמחזיק בידע קודם או שכבר עבר את הקורס למתחילים, מוצעים מגוון קורסים ספציפיים יותר, אשר מאפשרים כאמור להתמקד בנושא מסוים בשוק, ולהעמיק בו. גם כאן, העמקה נוספת לתוך אחד מתחומים אלו מתאימה הן למי שמעוניין לעסוק בתחום זה, והן למי שמתעניין במגוון תחומים שונים בשוק ההון, ורוצה להתמקד בכמה מהם יותר לעומק.

 

מורים מקצועיים ומנוסים ותרגול פרקטי במסגרת הקורס

אחד הדברים המייחדים את האקדמיה לפיננסים בעולם לימודי שוק ההון הוא המורים המלמדים במסגרת האקדמיה – מדובר במורים וותיקים ומנוסים בתחום, כאלו אשר לא רק חיים ונושמים את שוק ההון כבר שנים רבות, אלא גם מלמדים את התחום באופן שוטף. הלימוד השוטף מחייב להישאר עם אצבע על הדופק, להיות מעודכנים בשינויים העיקריים המתרחשים בשוק ומשפיעים על המסחר בו, כמו גם להתפתחויות הטכנולוגיות המהירות אשר משנות את האופן הטכני בו סוחרים, ולכן את השוק עצמו.

הנקודה האחרונה מביאה אותנו ליתרון מהותי נוסף בקורס שוק ההון של האקדמיה לפיננסים – תרגול פרקטי של מסחר מקוון. חלק מקורס שוק ההון למתחילים נערך בכיתות מחשב, כאשר כל אחד ואחת מן התלמידים מקבלים חשבון השקעות ווירטואלי, ומתחילים להשקיע בו במהלך הקורס. כך, מלבד לשיעורים פרונטאליים וידע תיאורטי וטכני, מקבלים התלמידים הזדמנות לתרגל בפועל את הטכניקות הנלמדות, תחת ליווי והנחייה צמודה של מורי הקורס. בסיום הקורס כבר צברו התלמידים שעות מסחר מקוון רבות, ובהתאם יוצאים עם הרגשה של ביטחון עצמי גבוה והיכרות עם עולם ההשקעות והמסחר בפועל.

 

אינספור תלמידים ותלמידות אשר השתתפו בקורסי שוק ההון באקדמיה בשנים האחרונות העבירו משובים מפורטים המציירים את התמונה הנ"ל. המורים המנוסים, היצע הקורסים הרחב ומעל הכל – התרגול הפרקטי בכיתות ממוחשבות, מהווים יתרונות מהותיים ומציעים עסקת חבילה אטרקטיבית עבור קהל יעד מגוון ורחב.