להלן מס' משרות המוצעות לתלמידי ובוגרי האקדמיה לפיננסים:
לכל המשרות קיימת העדפה לבוגרי האקדמיה לפיננסים (יש לציין זאת בקורות החיים).
בשליחת קורות חיים יש לציין את מספר ושם המשרה.
להלן מס' משרות המוצעות לתלמידי ובוגרי האקדמיה לפיננסים:
לכל המשרות קיימת העדפה לבוגרי האקדמיה לפיננסים (יש לציין זאת בקורות החיים).
בשליחת קורות חיים יש לציין את מספר ושם המשרה.
תיאור התפקיד :
עבודה מול מספר סוכני ביטוח
טיפול בהפקות חדשות / ליקויים
טיפול בלקוחות קיימים
מתן מענה ראשוני / שירות לקוחות
ניהול המשרד
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפעול סוכנות ביטוח
היכרות עם חברות ביטוח ושוק ההון
שליטה בתוכנות אופיס
היכרות עם מערכות חברות ביטוח
סבלנות ושירותיות.
יכולת עבודה מהבית (משתנה )
* משרה מלאה 8:30-17:0/ 9:00-18:00
* העבודה במנחם בגין 48. תל אביב
לחטיבת הבריאות ומערך הלקוחות דרושים/ות מנהל/ת קשרי לקוחות להשתלבות באגף קשרי לקוחות – היחידה אשר מנהלת את המכירות הישירות בהתמחויות לפי סגמנט לקוח.
התפקיד כולל מתן ייעוץ פנסיוני, שירות, מכירה ושימור של מוצרי החטיבה.
במסגרת התפקיד מכירות שטח מוצרים פנסיונים + מוצרים נלווים – מוצרי פרט
העבודה במשרה מלאה, קיום פגישות בשטח עם לקוחות של מעסיקים
*קיים מוקד תיאום פגישות
העבודה כוללת יום בשבוע הגעה למשרדי החברה בפתח תקווה
תנאים מצוינים למתקבלים!
דרישות
רישיון שיווק פנסיוני – חובה
ניסיון קודם במכירה – חובה
עדיפות לבעלי ניסיון תעסוקתי מבתי השקעות / חברות ביטוח
עדיפות לבעלי תואר אקדמי בתחומי הכלכלה
תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות, שירותיות, תקשורת בין אישית טובה
סוכנות ביטוח ארצית וותיקה מחפשים אותך- להכשרה, סטאז' ולמכירות ביטוחי חיים ובריאות, תמורת משכורת ועמלות.
דרישות תפקיד:
ניסיון של שנה (במשרד רו"ח, יוע"מ)
ידע בהנהלת חשבונות, דוחות שנתיים והצהרות הון.
תפקיד כולל התנהלות מול הרשויות מס.
צוות צעיר ואווירה משפחתית.
שעות עבודה: 8:00-17:00
שכר הולם
התפקיד כולל קבלת והנפקת קבלות וחשבוניות, עריכת התאמות, עבודה מול ספקים ועוד
סיוע למנהלת חשבונות ראשית בכל הנדרש.
דרישות:
נסיון- עד 3 שנים,
הכרת תוכנת פריוריטי -יתרון
ניידות
הקף המשרה: 7 שעות ביום,
עדיפות לשעות 10-17.
המשרה מיודעת לגברים ונשים כאחד
העבודה כוללת הנה"ח עד מאזן, קשר ישיר מול הלקוחות ומתן מענה מקצועי שוטף.
דרישות:
תעודה מנה"ח בכיר מטעם לשכת יועצי המס
ניסיון של לפחות שנה וחצי.
ניסיון בתוכנות חשבשבת, מכפל.
שליטה טובה באנגלית – יתרון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה עוזר/ת למחלקת כספים למשרה חלקית בהרצליה פיתוח.
שכר – 35 ₪ לשעה.
לחברת אורטל מערכות חימום בהוד השרון ( חברה תעשייתית ישראלית מוטת יצוא) אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות מיקוד לתחום הספקים.
***התפקיד מוגדר כהחלפה לחופשת לידה לשנה + עם אופציה***
הזדמנות להצטרפות לצוות אינטימי ומקצועי מאוד
התפקיד כולל:
קליטה של חשבוניות , עבודה מול ספקים, התאמות ספקים, עבודה מול צוות הרכש, ייבוא יצוא ברמה חשבונאית בנוסף גם הזנה של רכישות קבועות והזמנת ציוד משרדי , עבודה שוטפת על מערכת הפריוריטי
מה נדרש:
ניסיון של שנה עד שנתיים בהנהלת חשבונות לתחום הספקים
סוג 2/3 בהנהלת חשבונות
זמינות לעבודה במשרה מלאה 8:00-16:30 (מיקום: הוד השרון)
שליטה במערכת הפריוריטי ואופיס .
למשרד יועצי מס מוביל בנתניה דרוש סטודנט לייעוץ מס לטרום התמחות והתמחות או בוגר לימודי ייעוץ מס להתמחות בייעוץ מס.
היקף המשרה מלאה.
המשרה בנתניה בסמוך לתחנת רכבת ספיר.
תכונות נדרשות – ראש גדול, רצון ללמוד ולהצליח, רקע וידע במחשבים.
לבוגרי וסטודנטים של BDO תינתן עדיפות בקבלה למשרה.
לבית השקעות בוטיקי בת"א דרוש/ה משווק/ת פנסיוני/ת. במסגרת התפקיד איתור לקוחות פוטנציאלים, ניהול משא ומתן מול לקוחות פרטים ומוסדיים, בניית פתרון ללקוח בתחום הפנסיוני, שימור והגדלת סל המוצרים הקיים.
התפקיד מוגדר כתפקיד שטח אך כרגע לאור המצב התפקיד הוא טלפוני במשרדי החברה בת"א.
משרה מלאה א-ה
שכר בסיס גבוה+עמלות(ללא תקרה)+רכב.
דרישות
רישיון פנסיוני- חובה
ניסיון בתחום – חובה
ידע והכרות עם שוק ההון – חובה
יכול ניהול מו"מ
לבית השקעות מוביל בתל אביב דרוש/ה מנהלי קשרי לקוחות שימור טלפוניים!
תיאור התפקיד:
טיפול בכלל סוגי הלקוחות של החברה המבקשים להעביר את יתרתם למתחרים ושימורם.
משרה מלאה 8:00-17:00
עבודה טלפונית בצוות משפחתי ומגובש
שכר גבוה+ בונוסים+ רכב
דרישות:
רישיון משווק/ת פנסיוני/ת / סוכנ/ת ביטוח- חובה
תואר ראשון פיננסי- חובה
ניסיון בתחום הטלמיטינג / ניסיון בתחום הפיננסי
העובדה דינאמית ומעניינת, מול אוכלוסיית עובדי האוניברסיטה האיכותית והכל באווירה צעירה ובתנאים מעולים!
העבודה נחשבת כהתמחות ונעשית תחת הדרכתו והנחייתו של משווק פנסיוני וותיק ומכובד.
התפקיד כולל:
פגישות ייעוץ פרונטליות (הן במשרד והן מחוצה לו)
בימי קורונה הפגישות נעשות בטלפון או במערכת הזום
שימור לקוחות קיימים ואיתור לקוחות פוטנציאליים
עבודה טלפונית ומול מערכת ניהול לקוחות
דרישות:
רישיון שיווק פנסיוני – חובה
בעל /ת רכב – יתרון
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מעדיפ.ה אנשים או מספרים?
אם את.ה שחקנ.ית נשמה , אוהב.ת לעבוד עם מספרים ומבינ.ה שיש מאחוריהם אנשים, יודע.ת לעבוד עם צוות, שרוצה להתמקצע ולהתפתח במשרד רואת חשבון מצליח, בעל תודעת שירות של בוטיק – מקומך איתנו.
מי אנחנו? משרד רו"ח , קיים כעשור, הממוקם באחד המגדלים בתל אביב, קרוב לרכבת ולעזריאלי, משרד שמתעסק עם חברות, ארגונים ועצמאיים, נמצא בתהליך מואץ של צמיחה וגדילה.
אנחנו מחפשים:
יועצ.ת מס / רואה חשבון עם ניסיון של 2-3 שנים לפחות, ידע ומוכנות לביצוע דוחות אישיים לעצמאים, הצהרות הון, החזרי מס, טיפול מול רשויות.
אם את.ה עונה על דרישות המשרה, אנא שלח.י קורות חיים.
המודעה מיועדת לגברים / נשים , רק פניות מתאימות יענו
למשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות' דרושה עוזר/ת לחשבת השכר של החברה.
זוהי הזדמנות מעולה ללמידת התחום בפועל עם שכר נאה ומתגמל.
מדובר במשרה זמנית של שלושה ימים בשבוע.
התשלום הוא על בסיס שעתי וימיי העבודה גמישים.
טיפול אדמינסטרטיבי שוטף במשרד וכן יד ימינה של מנה"ח.
התפקיד כולל: מענה לשיחות, תיאום יומן, הזמנת ציוד, חניות, הפקת מסמכי שיווק, רישום פקודות יומן, ביצוע התאמות בנקים, טיפול בספקים ולקוחות ועוד.
דרישות:
תנאים מעולים!
דרוש/ה ייעוץ פיננסי ללקוחות בתחום המשכנתאות.
הכנה וכתיבת בקשות אשראי (חיתום), פתיחת תיקי משכנתאות, גיוס לקוחות חדשים, ליווי לקוחות בתהליך עד לרגע סגירת העסקה, פגישות פרונטאליות, אחריות על מכירת משכנתא ללקוחות ועוד
התעדכנות באופן שוטף בשינויים.בתחום לרבות רגולציה, תקנות ונהלים
אחריות על קשרים עם גורמים מפנים, פנים וחוץ בנקאים.
את מי אנחנו מחפשים?
ü בוגרי תואר ראשון- יתרון לתואר ראשון בתחום הפיננסים/מנע"ס
ü ידע וניסיון מוכח בתחום ייעוץ משכנתאות ושוק הנדל"ן
ü תודעת שירות ברמה גבוהה ויחסי אנוש מעולים
ü יכולת שכנוע וניהול מו"מ מול לקוחות.
ü יכולת עבודה תחת לחץ.
ü יכולת למידה וכושר ניתוח.
ü יכולות אנליטיות
ü יכולת לעבודה עצמאית, אחריות, יוזמה יכולת הנעת תהליכים
תנאי המשרה
Ø משרה מלאה, חמישה ימים בשבוע, 08:00-16:00 בימים שני ו- רביעי עד שעות הערב (בערך 18:30)
תנאים מצויינים למתאימים.
מחפש/ת להתחיל במשרת בק אופיס התחלתית ולעבור במסלול הכשרה עד להוצאת הרישיון הפנסיוני?
לסוכנות ביטוח דרוש/ה רפנרט/ית- מסלול בשיווק פנסיוני- עם אפשרות לביצוע סטאז'.
סוכנות קטנה בהרצליה המתמחת בענף הפנסיוני, ביטוחי הפרט ופיננסיים מחפשת רפרנט/ית מתחיל/ה שנמצא/ת במהלך התואר ומעוניין/נת לנצל את הזמן בצורה אידאלית, להיכנס לעובי הקורה ולהבין לעומק את התחום.
התפקיד כולל:
ימים ראשון עד חמישי: 9:00-18:00, ללא שישי.
התחשבות בתקופות מבחנים.
אפשרויות קידום, לתפקידים נוספים.
שכר 6,000 ₪. אפשרות לבונוסים.
דרישות:
תואר ראשון בביטוח/ לימודים להוצאת רישיון פנסיוני – עדיפות!
לא חובה בניסיון קודם.
ראש גדול, אסרטיביות, רצינות, אחריות ויכולות בינאישיות גבוהות.
יכולת סדר וארגון, יסודיות, דייקנות, עבודה תחת לחץ.
תודעת שירות גבוהה.
זמינות מיידית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
המשרה כוללת בין היתר ניהול קשרי הלקוחות של החברה, עבודת בק אופיס, מחר בניירות ערך והתנסות בעולם ניהול תיקי ההשקעות בבורסה.
ישנה אפשרות להתמחות בניהול תיקים וקבלת רשיון מנהל תיקים כחלק מהתפקיד.
מינימום 80% משרה.
דרישות: תואר ראשון/ לימודים לתואר ראשון עם זיקה לשוק ההון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור התפקיד:
– עבודה מול מספר סוכני ביטוח ומתכננים פיננסים
– טיפול בהפקות חדשות / ליקויים
– טיפול בלקוחות קיימים
– מתן מענה ראשוני / שירות לקוחות
– ניהול המשרד
דרישות התפקיד:
-ניסיון בתפעול סוכנות ביטוח
-היכרות עם חברות ביטוח ושוק ההון
– שליטה בתוכנות אופיס
– סבלנות ושירותיות.
– יכולת עבודה מהבית (משתנה )
* משרה מלאה 08:30-17:00/ 9:00-18:00
* העבודה במנחם בגין 48. תל אביב.
התפקיד כולל:
דרישות התפקיד:
עבודה במשרה מלאה באזור מרכז תל אביב
התפקיד כולל מתן מענה מלא ללקוחות הסוכנות בנושאים שונים + מכירה והגדלת התיק הקיים.
עבודה משרדית + עבודת שטח
אפשרות לסטאז’ פנסיוני למתאימים
שכר בסיס + עמלות
דרישות
ניסיון מוכח בקשרי לקוחות מבית השקעות/חברת ביטוח/סוכנות.
אוריינטציה למכירות.
יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בזמנים ויעדים.
משרה מלאה – זמינות ל-5 ימי עבודה + נכונות לשעות נוספות.
יתרון למי שנמצא/ת בתהליך הוצאת רישיון פנסיוני.
המשרה כוללת בין היתר ניהול קשרי הלקוחות של החברה, עבודת בק אופיס, מחר בניירות ערך והתנסות בעולם ניהול תיקי ההשקעות בבורסה.
ישנה אפשרות להתמחות בניהול תיקים וקבלת רשיון מנהל תיקים כחלק מהתפקיד.
מינימום 80% משרה.
דרישות: תואר ראשון/ לימודים לתואר ראשון עם זיקה לשוק ההון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
על התפקיד:
– ניהול צוות הנהלת חשבונות.
– אחריות כוללת על ספרי החברה, עד מאזן.
– עבודה על ריבוי ממשקים/מערכות פיננסיות.
– בקרה על התקשרויות מסחריות.
– דיווחים שוטפים לרשויות המס.
– עבודה מול רואה חשבון חיצוני של החברה (סקירות וביקורת).
הדרישות:
– תעודת מנהל.ת חשבונות מדופלמת
– ניסיון בניהול צוות הנה"ח.
– הכנת דוחות עד מאזן – חובה.
– ניסיון בניהול מלאי – חובה.
– ניסיון בתוכנת חשבשבת – חובה.
כללי:
– משרה מלאה ימי א'-ה' 8:00-17:00
_ שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות!
לסוכנות ביטוח וותק של 25 שנה דרושה – נציג/ת מכירות טלפוניות בתחום הביטוח
התפקיד כולל:
-מכירת ביטוחי חיים, בריאות, מחלות קשות, בשיחה טלפונית מוקלטת.
דרישות תפקיד:
-לפחות שנתיים במכירות טלפוניות בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח
– מעבר לפחות של 2 מבחנים שבניהם יסודות הביטוח
העבודה באזור פתח תקווה ליד הקניון הגדול
עדיפות לאזור המרכז
ישנה אפשרות לעשות סטאז בסוכנות.
דרוש /ה יועץ /ת המס מתמחה שיהיו ראויים /ות להצטרף לצוות הנפלא והמשפחתי שלנו.
העבודה במשרה מלאה.
משעה 8:00 בבוקר עד 17:00.
עבודה מול לקוחות.
אפשרויות קידום אישיות ומקצועיות.
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות חד צידית וכפולה.
ידע וניסיון בארדני – יתרון.
בעל /ת תקשורת בין אישית טובה.
ידיעת אנגלית ברמה גבוהה חובה – כתיבה /קריאה /דיבור.
משימתי /ת ומאורגן /ת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברת משכנתאות דרושים בוגרי קורס ייעוץ משכנתאות המעוניינים להשתלב בתחום כשכירים.
למשרד רואה חשבון בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עם ניסיון מעשי משרה מלאה.
עדיפות לידע בחשבשבת
תנאים טובים למתאימים.
התפקיד כולל:
מתן שירותי תפעול לסוכנים עצמאיים ושכירים, עבודה מול מגוון ממשקים חוץ ופנים ארגוניים, כגון: סוכנים, לקוחות, חברות ביטוח, בתי השקעות והאגפים השונים בבית.
רפרנט\ית התפעול יהוו חלק מתהליך ההקמה ובניית תשתיות לבית הסוכן, שותפות בניהול פרויקט ההקמה, אפיון מערכות, תהליכי עבודה, בקרת עמלות ועוד.
משרה מלאה
דרישות התפקיד:
ניסיון כרפרנט \ית תפעול מבית סוכן – חובה
שליטה מלאה באקסל- חובה
יתרון לבוגרי כלכלה \מנע"ס
דייקנות, יסודיות, סדר וארגון
מוקדים פיננסיים לעולם בנקאות ישירה של בנק מוביל במשק דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים לתפקיד מאתגר עם אופק קידומי.
התפקיד כולל מתן מידע טלפוני וביצוע פעולות בתחומי הבנקאות השונים (ניירות ערך, עו"ש, מט"ח, כרטיסי אשראי וכדומה).
העבודה במשמרות מגוונות בין השעות 7:00-23:00 וימי שישי לסירוגין עד השעה 14:00 – מתאים לסטודנטים!
תהליך מיון קצר, ללא מרכזי הערכה וקליטה מיידית כעובד בנק! שכר גבוה מהמוצע בשוק למתאימים/ות!
דרישות התפקיד:
* בגרות מלאה בהישג יד-חובה
* תואר ראשון -יתרון
* זמינות לקורס במשרה מלאה
* ניסיון בשירות לקוחות ובסביבה מוקדית – יתרון
* שנות נסיון: ללא נסיון
בנק באזור המרכז דרושים/ות כספרים/ות לקליטה ישירה לבנק!
המשרה כוללת קבלת קהל ומתן שירות, טיפול בכספים, צ'קים ועוד.
דרישות התפקיד:
* זמינות מיידית לקורס הכשרה של כשבועיים במכללת הבנק
* זמינות למשרה מלאה על פי שעות פעילות הסניפים-ללא מגבלות בשעות עבודה
* תעודת בגרות מלאה או השכלה גבוהה.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
* שנות נסיון: ללא נסיון
ארגון פיננסי מוביל בשוק מחפש מזכיר/ה למשרה מלאה ימים א'-ה'
במסגרת התפקיד: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הדפסות, תיוקים
דרישות התפקיד:
נציג/ת שרות לקוחות במוקד טלפוני קופות גמל ופנסיה, מתן שירות וטיפול בפניות של לקוחות החברה.
סביבת עבודה ממוחשבת, נכונות לעבודה במשרה מלאה.
ישנה אפשרות לצאת לסטאז' פנסיוני.
דרישות התפקיד:
יצירת התקשרות טלפונית עם לקוחות מתוך רשימה של מאגר לקוחות קיים / ולא קיים וייזום פגישות שיווק לאנשי שיווק בתחום קופ"ג, קרנות ההשתלמות ותיקי השקעות.
המטרה ליזום שיחות טלפון ומתן פרטים על קופ"ג, קה"ש ותיקי השקעות, שיחה שתוביל ליצירה וקביעת פגישה עם לקוח פוטנציאלי לאנשי שיווק.
דרישות התפקיד:
קשר טלפוני/פקס/מיילים עם בעלי חברות גדולות
וביצוע העברות מחשבונות בארץ ובחו"ל בהיקפים גדולים
דרישות התפקיד:
פנייה יזומה ללקוחות, לידים ומתעניינים , תאום פגישות.
יעוץ פרונטאלי ללקוחות, בניית תמהיל משכנתא, הבנה במשכנתאות
סגירת משכנתאות.
דרישות התפקיד:
מדובר בשירות לקוחות בנקאי ללקוחות עיסקים
דרישות התפקיד:
ייעוץ מקצועי ומכירת משכנתאות, מתן שירות ללקוחות.
שיווק מוצרי הבנק, פתיחת תיקי הלוואה והכנת תיקי הלוואה לביצוע.
מדובר בתפקיד מאוד מאתגר, חשובה יכולת דיוק מצד אחד ויכולת שיווק מצד שני, התחום מאוד תחרותי.
דרישות התפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שתנהל את הפן השרותי והתפעולי מול לקוחות החברה.
לא מדובר בניהול של צוות נציגים אל ניהול ברמה של לקוחות!
דרישות התפקיד:
מנהלת תפעול שתנהל את כל הממשק התפעולי מול בתי ההשקעות וחברות הביטוח ושתיהיה אחראית על נושא אדמיניסטריבי של המשרד
דרישות התפקיד:
לחברת ביטוח גדולה ומובילה דרוש/ה יועץ /ת שירות ובק אופיס- אין צורך בניסיון!
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף המשרה: מלאה, 8.5 שעות, 5 ימים בשבוע, זמן גמיש (ניתן להתחיל בין 7.00-8.30)
תיאור התפקיד:
דרישות:
לחברת ביטוח גדולה דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת לצוות מיישבי התביעות- בק אופיס. אין צורך בניסיון!
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף המשרה: מלאה, 8.5 שעות, 5 ימים בשבוע, זמן גמיש (ניתן להתחיל בין 7.00-8.30)
תיאור תפקיד : בק אופיס, פתיחת תביעה, שיחות יוצאות למבוטחים וסוכנים
תכתובת מול מבוטחים (מיילים יוצאים ונכנסים), עבודה על המערכות
תיוק ושמירת ומסמכים במערכות
דרישות:
יכולת טכנית אדמיניסטרטיבית, עמידה בתנאי לחץ, יכולת שליטה וסדר וארגון, יכולת סגירת מעגלים, שרותיות ברמה גבוהה, קשר בינאישי עם עמיתים וממונים, מכוונות להתפתח ולגדול בחברה.
לחברת ביטוח גדולה דרוש מיישב תביעות פנסיה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף המשרה: מלאה, 8.5 שעות, 5 ימים בשבוע, זמן גמיש (ניתן להתחיל בין 7.00-8.30)
תיאור התפקיד:
טיפול בתביעות בתחום הפניסה החל מפתיחת התביעה, בדיקת זכאות, העברת חומר לרופא הקרן או מכון חיצוני ועד ביצוע תשלום פנסיה במערכות , מכתבים וכד'.
מענה טלפוני- זמינות טלפונית לסוכנים
מיילים – טיפול יומי בפניות באמצעות מייל הן מסוכנים והן מתוך החברה
ממשקים – קיימים מול מחלקות שונות בחברה כגון: גביה, תפעול, מטה, תלונות.
פרוייקטים שונים אשר משתנים
דרישות התפקיד:
חברת השקעות בינלאומית מובילה, מחפשת לשורותיה נציגי טלמיטינג מכירתיים לצורך תיאום פגישות מול לקוחות פוטנציאלים עבור מוצר Online חדשני בתחום שוק ההון.
סביבת עבודה נעימה ותומכת, קריירה מקצועית מאתגרת עם אפשרויות קידום, ביטחון כלכלי והכי חשוב סיפוק מירבי.
קורס הכשרה בתחום שוק ההון על חשבון החברה.
תנאי שכר מעולים למתאימים !!!
דרישות התפקיד:
חברת השקעות בינלאומית העוסקת במסחר בתחום ה-online מחפשת לשורותיה רכז/ת Back-Office בינלאומית.
התפקיד כולל מתן מידע ושירות לעובדי מחלקת המכירות וללקוחות החברה, מענה דרך צ'ט, טלפונים ומיילים.
טיפול בלקוחות קיימים וחדשים כולל שיחות חיזוק מכירה.
כמו כן, אחריות על תחום ה Verification – קבלת מסמכים מלקוחות והפיכתם לפעילים.
יישום והטמעת תהליכי רגולציה.
המתאימים למשרה עשויים להשתלב במסלולי עתודה ניהולית במגוון תפקידים בחברה.
עבודה בחברה צעירה ודינמית!
דרישות התפקיד:
מיקום המשרה: תל אביב יפו
היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות, מתאים גם לסטודנטים
במסגרת התפקיד: תיאום פגישות ללקוחות פוטנציאלים עם משווקי השקעות.
משרה מצוינת גם לסטודנטים /ות המעוניינים /ות לצבור ניסיון בשוק ההון!
דרישות:
סטודנט /ית לתואר ראשון כלכלה /מנהע"ס.
יכולת מכירה ושכנוע, יחסי אנוש מצויינים.
נכונות למינימום 3 משמרות בשבוע.
מוטיבציה להתפתח ולהתקדם בתחום. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מיקום המשרה: תל אביב יפו
היקף המשרה: משרה מלאה
מתן שירות ושיווק בתחום קרנות נאמנות ליועצי השקעות בבנקים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה /מנהע"ס או לקראת סיומו.
ידע בשוק ההון.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת שיווקית ומכירתית.
יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
במסגרת התפקיד: תיאום פגישות ללקוחות פוטנציאלים עם משווקי השקעות, הכנת משמרות, דוחות.
משרה מלאה.
דרישות:
בוגר /ת תואר ראשון או לקראת סיום.
ניסיון עבודה במוקד טלמיטינג בבית השקעות – יתרון.
ניסיון במוקד פיננסי כגון גמל, השתלמות ופנסיה – יתרון.
יכולת מכירתית.
מוטיבציה להתפתח ולהתקדם בתחום של שוק ההון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
התפקיד כולל: ניהול טפסים, ניהול יומנים, מענה טלפוני, קביעת פגישות, שיחות יזומות ללקוחות החברה. משרה מלאה ימים א'-ה', שעות העבודה: 08:30-17.30 עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
דרישות התפקיד:
התפקיד כולל בנייה וניהול הקשר עם הלקוחות באופן רציף, טיפול בכל הנוגע לניהול תיקי לקוחות.
ייצוג מדיניות ההשקעות של החברה בעבור הלקוח, השתתפות פעילה בוועדות ההשקעה של החברה.
דרישות התפקיד:
התפקיד כולל : מתן מענה טלפוני ובמייל ללקוחות, אפשרות לקבלת סטאז' בשיווק פנסיוני.
דרישות התפקיד :
התפקיד כולל תיאום פגישות למשווקי החברה מול לקוחותיה השונים, ביצוע שיחות יזומות, ניהול יומנים, מעקב אחר ביצוע פגישות.
נדרשת זמינות לשלוש משמרות בשבוע לפחות. מתאים גם לסטודנטים /ות שנה שנייה או שלישית, או בוגרי /ות תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס / מימון.
סטאז' בשיווק פנסיוני לאחר תקופה של כחצי שנה.
למצטיינים/ות, אופציה להתקדם במערכי השיווק הפנסיוני בבית ההשקעות.
דרישות התפקיד:
לעבודה בתנאים מעולים + אופציה להכשרה בהתמחות בתחום הפנסיוני/שיווק השקעות
אנו מחפשים מועמד /ת מוכוון /ת עם אוריינטציה מכירתית ורצון לגדול, להתפתח, ולהשתלב בעבודה יציבה ומתפתחת.
העבודה במשרה מלאה / חלקית / קיימת גמישות בשעות.
מתאים מאוד גם לסטודנטים /ות או לבוגרי /ות תואר ראשון בכלכלה /מנע"ס /מימון.
דרישות:
ניסיון קודם במכירות יתרון משמעותי אך לא חובה.
רקע בתחום הפנסיוני / השקעות – יתרון משמעותי.
בעל /ת תואר או סטודנט /ית לתואר ראשון בתחום פיננסי – חובה.
זמינות לשלוש משמרות בשבוע לפחות.
עבודה בתל אביב
אם ברצונך לפתח קריירה בתחום הביטוח- מקומך איתנו.
אנו מציעים הכשרה וליווי מלאים להוצאת רישיון משווק
פנסיוני ועבודה כמנהל מכירות שטח מהיום הראשון!
דרישות התפקיד:
לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה משווק/ת פנסיוני
התפקיד הינו תפקיד שטח וכולל בין היתר,גיוס ארגונים ומעסיקים חדשים לקרן הפנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות וכן מכירת מוצרי ביטוח ללקוחות פרטיים, מתן מענה מקצועי בתחומי הפנסיה, הגמל וקרנות השתלמות ללקוחת החברה, מתן שירות וניהול התיק
דרישות התפקיד:
הדרך שלך לעולם הביטוח, הפנסיה והפיננסים מתחילה כאן.
מחפשת מנהל/ת תיקי לקוחות טלפוניים ומכשירה אותך לתפקיד משווק/ת פנסיוני/ת
במסגרת התפקיד תקבל:
דרישות התפקיד:
החברה מגייסת אנשי שירות ופותחת שער לעולם הביטוח
מחפשים אנשי שירות לקוחות, שייצטרפו אל הנבחרת המנצחת וישתלבו כנציגי שירות בחברה בתחומי הפנסיה והביטוח.
החברה מציעה הכשרה על חשבון החברה.
דרישות התפקיד:
אנשי מכירות? בשבילכם השמיים הם הגבול…
– תפקיד ראשוני המעניק הכשרה מעמיקה בתחום הביטוח ובעולם המכירות.
– עבודה ביחידה צעירה עם אפשרויות קידום
– שכר גבוה למתאימים.
דרישות:
– סטודנטים/ות לתואר ראשון בתחומים: כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, בנקאות ושוק ההון- יתרון.
– ניסיון במכירות טלפוניות- חובה.
– משמעת עצמית גבוהה.
– הישגיות ואהבה למכירות.
שעות העבודה: 9:00-15:00/12:00-18:00. (ללא שישי)
מתאים לסטודנטים,/אימהות וכו'
תיאור התפקיד:
– אנו מציעים מסלול הכשרה וליווי להוצאת רישיון משווק/ת פנסיוני/ת.
– עבודה כמנהל/ת מכירות שטח מהיום הראשון!
– שכר גבוה למתאימים/ות.
דרישות:
– המסלול מתאים לבעלי/ות תואר ראשון בתחומים: כלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, בנקאות ושוק ההון.
– ניסיון במכירות- חובה.
– יכולת למידה גבוהה.
– התמדה ונכונות להשקעה מאומצת.
תיאור התפקיד:
– גיוס ארגונים ומעסיקים חדשים לקרן הפנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות.
– מתן מענה מקצועי בתחומי הפנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות.
– מתן שירות וניהול תיקי לקוחות.
דרישות התפקיד:
– רישיון משווק/ת פנסיוני/ת- חובה.
– ניסיון בעבודה כמשווק/ת פנסיוני/ת בחברת ביטוח/ סוכנות הסדר*- חובה.
– ניסיון בתפקידי מכירות- עדיפות למכירות שטח.
– ניסיון בניהול תיקי לקוחות פנסיה וגמל/ ביטוח חיים.
– היכרות מעמיקה עם שוק הפנסיה, גמל וקרנות השתלמות.
– כושר שכנוע ויכולות מכירה גבוהות.
תיאום פגישות טלפוניות עם לקוחות פוטנציאליים במוקד צעיר ודינמי.
אנו מציעים הכשרה מקיפה בשוק ההון עם אפשרויות קידום והשתכרות מעולים, סטאז' בשיווק/ ניהול תיקי השקעות למתאמים!
4-5 ימים בשבוע, עבודה במשמרות בוקר/ צהריים בימים א-ה
המשרה מתאימה לבוגרים /סטודנטים מתחום הפיננסיים המעוניינים להשתלב בשוק ההון.
טיפול אישי ומקצועי בלקוחות החברה בניהול תיקי ההשקעות.
ביצוע שיחות יזומות לצורך עדכונים שוטפים אודות ניהול תיק ההשקעות ועדכון צרכים.
ביצוע פגישות אישיות עם לקוחות מתן מענה מקצועי מקיף ומעמיק.
ניהול דו"חות.
ייזום והובלת פרויקטים בתחום השירות והשימור.
עבודה מול מגוון ממשקים.
כפיפות לסמנכ"ל החברה.
אפשרויות קידום, תנאים מצוינים למתאימים /ות.
דרישות התפקיד:
רישיון שיווק / ניהול השקעות.
השכלה אקדמית רלוונטית בתחום הפיננסים.
ניסיון קודם בשיווק השקעות כ1-2 שנים.
אוריינטציה מכירתית.
תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית מצוינת.
יכולת יצירת קשרים איכותיים וארוכי טווח עם אנשים.
דרוש/ה נציג/ה טלימיטינג טרום סטאז'ר/ית בניהול או שיווק השקעות!
אנו מחפשים אופי חריף המשלב קלילות וידע. התפקיד כולל מכירה ותיאומי פגישות ללקוחות פוטנציאלים.
אנו מעניקים הכשרה מקיפה בשוק ההון עם אפשרויות קידום בהמשך. סביבת עבודה צעירה, דינמית ומאתגרת!
משרה גמישה ומתאימה גם לבוגרים/ות סטודנטים/ות מתחום הפיננסיים המעוניינים/ות להשתלב בשוק ההון.
העבודה במטה החברה במגדלי ב.ס.ר בבני ברק.
מי מתאים לנו?
בעלי יכולת למידה גבוה, יכולת מכירה מצויינת ושאיפות גבוהות.
מינימום 4 משמרות, ויש להתחייב ל2 משמרות ערב. יש התחשבות במתאימים
במסגרת התפקיד :
שיחות יוצאות
נדרשת יכולת מכירה מטורפת, תחרותיות
הכשרה ולימוד ביטוח – עלינו
עמלות גבוהות – משכורת של 5 ספרות לעומדים ביעדים !!
תאור התפקיד:
יצירת קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאליים, פנייה ראשונית של נציג המכירות,מתוך מטרה לגייס לקוחות נוספים לחברה .תחומי הפעילות: תפעול לידים והתקשרות מול הלקוחות.בדיקת צרכי הלקוחות הסבר על פלטפורמת המערכות של החברה ברמת מקצועית,ומידע בסיסי אודות מונחים מקצועים בתחום שוק ההון מסחר בוול סטרייט ובשוק המט"ח.
דרישות התפקיד:
המשרה כוללת תיאום פגישות טלפוניות עם לקוחות פוטנציאליים במוקד צעיר ודינמי.
אנו מציעים הכשרה מקיפה בשוק ההון עם אפשרויות קידום והשתכרות מעולים, סטאז' בשיווק/ ניהול תיקי השקעות למתאמים!
4-5 ימים בשבוע, עבודה במשמרות בוקר/ צהריים בימים א-ה
המשרה מתאימה לבוגרים /סטודנטים מתחום הפיננסיים המעוניינים להשתלב בשוק ההון.
• ניסיון מוכח במכירות טלפוניות
• תואר ראשון או במהלך לימודים בתחום הפיננסי
• רקע בשוק ההון-יתרון
• יכולת התמדה, מוטיבציה גבוהה להצלחה
• עבודה במשרדי החברה בר"ג
• שכר גבוה במיוחד למתאימים!
התפקיד כולל טיפול אישי ומקצועי בלקוחות החברה בניהול תיקי ההשקעות.
ביצוע שיחות יזומות לצורך עדכונים שוטפים אודות ניהול תיק ההשקעות ועדכון צרכים.
ביצוע פגישות אישיות עם לקוחות מתן מענה מקצועי מקיף ומעמיק.
ניהול דו"חות.
ייזום והובלת פרויקטים בתחום השירות והשימור.
עבודה מול מגוון ממשקים.
כפיפות לסמנכ"ל החברה.
אפשרויות קידום, תנאים מצוינים למתאימים /ות.
דרישות:
רישיון שיווק / ניהול השקעות.
השכלה אקדמית רלוונטית בתחום הפיננסים.
ניסיון קודם בשיווק השקעות כ1-2 שנים.
אוריינטציה מכירתית.
תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית מצוינת.
יכולת יצירת קשרים איכותיים וארוכי טווח עם אנשים.
אם אתה רעב להצלחה ורוצה לבנות לעצמך תיק – מקומך אתנו !!!
אצלנו תקבל:
פתרון תפעול מושלם(מערך הפקה בסוכנות ושרות מלא).
יומן מלא בפגישות עם לקוחות הסוכנות!
למידה של כלל התחומים עד יכולת ליווי 360 מעלות(פנסיה, פיננסים , ביטוח).
תנאים מסחריים הוגנים לאורך זמן .
בית חם וליווי מלא של מומחים בתחום עד שנבנה יחד עסק!
דרישות:
רישיון ביטוח פנסיוני – חובה.
ניידות=חובה
ניסיון במכירות שטח – יתרון.
משרה מלאה (9:00- 16:00)
אנרגטי/ת בעל/ת יכולת התבטאות ומכירה .
סביבה צעירה ומתגמלת , אפשרויות קידום וסטאז פנסיוני למתאימים .
העבודה בפתח תקוה
תיאור התפקיד:
תיאום מכירות ושווק טלפוני של תיקי השקעות, קרנות השתלמות וקופות גמל ללקוחות פרטיים.
המתאימים ישולבו בתוכנית הכשרה מקצועית וירכשו ניסיון פרקטי בשיווק השקעות, מוצרי חסכון פנסיוני וביטוחים.
התפקיד כולל אפשרויות קידום עם סיום הלימודים לתפקידי מכירות שטח, קשרי לקוחות ועוד.
דרישות התפקיד:
התחייבות למינימום שלוש משמרות בשבוע (ימים א-ה)
תינתן גמישות בתקופת בחינות.
אפשרות לעבודה במשרה מלאה למעוניינים.
סטודנט/ית שנה ב' ואילך בלימודי כלכלה /מנהל עסקים.
ניסיון במכירות /שיווק- יתרון לשיווק טלפוני- יתרון.
בעל /ת יכולת שכנוע.
זמינות מיידית.
העבודה בהרצליה-פיתוח.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות תעניינה
התפקיד כולל ניהול אתר האינטרנט של החברה:
עדכון ותחזוקה שוטפת,
בקרת איכות
קידום
אופטימיזציה ופרסום (PPC, SEO, SEM),
תחזוקת הפעילות ברשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין וכו') לרבות פרסום, ניהול וביצוע קמפיינים דיגיטליים (ניוזלטרים, באנרים, PPC, מיניסייטים, החלפת לינקים ועוד)
ניהול פעילות ברשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין וכו').
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בהקמת וניהול קמפיינים פרסומים בגוגל אדוורדס וברשתות חברתיות.
ניסיון בהפקת מוצרים וקמפיינים בכלי הפרסום השונים.
ניסיון בניתוח דוחות בגוגל אנליטיקס ובכלי ניטור נוספים.
ידע מעמיק ביישומי Office.
המשרדים באיזור הרצליה
תיאור התפקיד:
תיאום מכירות ושווק טלפוני של תיקי השקעות, קרנות השתלמות וקופות גמל, ללקוחות פרטיים.
המתאימים ישולבו בתוכנית הכשרה מקצועית וירכשו ניסיון פרקטי בשיווק השקעות, מוצרי חסכון פנסיוני וביטוחים.
התפקיד כולל אפשרויות קידום עם סיום הלימודים לתפקידי מכירות שטח, קשרי לקוחות ועוד.
דרישות התפקיד:
התחייבות למינימום שלוש משמרות בשבוע (ימים א-ה)
תינתן גמישות בתקופת בחינות.
אפשרות לעבודה במשרה מלאה למעוניינים.
סטודנט/ית שנה ב' ואילך בלימודי כלכלה /מנהל עסקים.
ניסיון במכירות /שיווק- יתרון לשיווק טלפוני.
בעל/ת יכולת שכנוע.
זמינות מיידית.
העבודה בהרצליה-פיתוח.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה מזכיר/ת קבלה בעל/ת ידע בהקלדה עיוורת
1. הקלדה/תמלול בזמן אמת של פרוטוקולים לדיונים וישיבות הנהלה.
2. מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי בעמדת הקבלה הראשית של הקבוצה.
בעל/ת יכולת מוכחת כקלדנית ON LINE
לניסיון בהקלדה בשיטה עיוורת יתרון
המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10.00-19.00 במשרדי החברה בהרצליה
נדרש מוסר עבודה גבוה ומסירות לתפקיד ולארגון
בצד יכולת לעבודה עצמאית ומרובת ממשקים
בעל/ת ראש גדול ואמביציה
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד
תיאור התפקיד:
ביצוע בקרת השקעות/ תפעול ניירות ערך.
ממשקי עבודה עם מחלקת תפעול ניירות ערך, מחלקת השקעות, מנהל סיכונים והדרג הניהולי
דרישות התפקיד:
בעל/ת תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 או ניסיון מקצועי מוכח בבק אופיס/מידל אופיס מחברות פיננסיות
היכרות טובה מאוד עם אקסל, ומערכת תפעולית (דנאל )
ראש גדול, יכולת עבודה בצוות, עצמאות, ואחריות אישית לצד סדר ויסודיות
דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות ניהול תיקים לחברת ניהול תיקי ההשקעות מובילה
מתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה
ניהול הקשר השוטף עם לקוחות החברה
חברות בוועדת השקעות
בקרה ובחינת מדיניות ההשקעה בתיק הלקוח
העבודה בעיקר באמצעות מענה טלפוני, לצד פגישות פרונטליות לעיתים.
דרישות התפקיד:
בעל/ת רישיון יעוץ השקעות/ שיווק השקעות/ ניהול השקעות
היכרות וניסיון עם שוק ההון של עד 3 שנים
ניסיון במתן שירות לקוחות
היכרות טובה מאוד עם אקסל ודנאל
הפנייה לגברים ונשים כאחד
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל אפיון צרכים עסקיים, תחזוקה של מסדי הנתונים, שליפת נתונים, פיתוח ע"ג מערכות קיימות ופיתוח מערכות חדשות.
דרישות התפקיד:
ניסיון של עד 3 שנים בתחומים הבאים:
עבודה מול בסיסי נתונים- חובה
עבודה עם MS-SQL- חובה
כתיבת שאילתות, SSIS, ניהול JOBS – חובה
פיתוח מערכות מידע- יתרון
פיתוח בשפות C#, .NET – יתרון
היכרות עם מערכת GOLD+ CRM – יתרון משמעותי
קורות חיים ניתן לשלוח ל: jobs@infinity.co.il
רק פניות מתאימות תענינה
הפנייה לגברים ונשים כאחד
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול לחברת ניהול ההשתלמות והגמל.
לתפקיד תפעולי הכולל: עדכונים שוטפים במערכות הממוחשבות,
מענה טלפוני ללקוחות החברה, תוך התנהלות שוטפת מול ממשקים רבים.
אקדמאי/ת בעל/ת תואר ראשון- עדיפות לתואר בכלכלה / מנע"ס / ביטוח
בעל/ת אמביציה גבוהה
יחסי אנוש מצוינים
מתאימים ישולבו בתוכנית הכשרה מקצועית וירכשו ניסיון פרקטי במוצרי החיסכון הפנסיוני
למצטיינים – אופציה עתידית לקבלת סטאז' בשיווק פנסיוני.
דרוש/ה פקיד/ת ביטוח, אחראי/'ת ביטוח חיים ופנסיה, לתפקיד יחידני בחברה.
התפקיד כולל: תפעול שירותי הביטוח ללקוחות, עבודה מול גופי הביטוח המובילים בישראל.
תיאור התפקיד:
תפעול שירותי הביטוח שהקבוצה מספקת לקהל לקוחותיה, ועבודה אל מול גופי הביטוח המובילים בישראל.
דרישות התפקיד:
בעל/ת ניסיון כפקיד/ת ביטוח בסוכנות/חברת ביטוח
התמחות בביטוחים פנסיונים ומוצרי פרט
רישיון סוכן/ת ביטוח- יתרון
שיווק ומכירת שירותים ייחודיים משולבי חיסכון פנסיוני, ביטוחי פרט ומוצרים משלימים.
דרישות התפקיד:
רישיון משווק/ת פנסיוני/ת/ סוכן/ת ביטוח
בעל/ת ניסיון של 2 שנים בתפקיד שטח של מכירות מוצרי פרט
כושר ביצוע, דינמיות, אסרטיביות ונחישות
תנאים טובים למתאימים
שיווק ומכירת שירותים ייחודיים משולבי חיסכון פנסיוני, חיסכון פנסיוני, ביטוחי פרט ומוצרים משלימים
דרישות התפקיד:
רישיון משווק/ת פנסיוני/ת/ סוכן/ת ביטוח ו/או משווק/ת השקעות/ניהול תיקים
בעל/ת ניסיון של 2 שנים בתפקיד שטח של מכירות ללקוחות פרטיים
כושר ביצוע, דינמיות, אסרטיביות ונחישות
תנאים טובים למתאימים
לסוכנות ביטוח המתמחה בתכנון פיננסי (שיווק מוצרים פנסיונים ופיננסים) ללקוחות אמידים מחפשת סטודנטים/ות ובוגרי/ות כללה ומנהל עסקים לטובת כניסה והתמחות בתחום הפנסיוני הצומח!
המסלול כולל הכשרה של כשנה אשר כולל תיאום פגישות לסוכני החברה במהלך ההתמחות והכנסת סקירות פיננסיות עד להפיכה לסוכן/משווק פנסיוני בחברה!!!
אם את /ה מעוניין /ת באווירה צעירה, ללמוד ולהתפתח בתחום הפיננסי (המשרה כוללת הכשרה) וליהנות משכר גבוה- הגש /י מועמדות.
המשרה משלבת שכר בסיס נאה + בונוסים גבוהים לשש שעות עבודה ביום.
למצטיינים /ות המעוניינים /ות להשתלב בתחום הפנסיוני ניתן לקבל סטאג' מיידי תוך עמידה ביעדים.
דרישות התפקיד:
ניסיון במכירות/תיאום פגישות טלפוניות- חובה!!!
תואר ראשון-יתרון
פטור ממבחני משרד האוצר- יתרון
רעב בלתי נגמר למכירות!!!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
התפקיד כולל מתן מענה מקצועי כולל -תפעולי וטלפוני ללקוחות החברה
עדכונים שוטפים במערכות הממוחשבות
התנהלות שוטפת מול ממשקים רבים
דרישות התפקיד:
אקדמאי/ת בעל/ת תואר ראשון- עדיפות לתואר בכלכלה / מנע"ס / ביטוח
בעל/ת אמביציה גבוהה
יחסי אנוש מצוינים
המשרה מתאימה גם לסטודנטים בשנה השלישית
התחייבות ל-3 משמרות לפחות
מתאימים ישולבו בתוכנית הכשרה מקצועית וירכשו ניסיון פרקטי במוצרי החיסכון הפנסיוני למצטיינים – אופציה עתידית לקבלת סטאז' בשיווק פנסיוני
רק פניות מתאימות תענינה
הפניה לגברים ונשים כאחד
סודיות תשמר בקפידה
תיאור התפקיד ועיסוק המחלקה:
הכרות עם עולם תפעול מוצרים פיננסיים ומערכות
הכרות עם ניהול השקעות ובקרת השקעות
הכרות עם שירות לקוחות מוצרים פיננסיים
ממשקים עם מנהלי השקעות, אנאליסטים, תפעול, בקרה ורגולציה
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים
עדיפות לבעל/ת פטורים מלאים מטעם הרשות לני"ע (כולל מקצועית א'+ ב')
עדיפות לרקע/ניסיון קודם בעולם ההשקעות
תינתן הכשרה מקיפה למתאימים
רק פניות מתאימות תענינה
הפנייה לגברים ונשים כאחד
סודיות תשמר בקפידה
המתמחה יעסוק במגוון עבודות ותפקידים בתחומים שונים בחברה.
במסגרת מסלול הכשרה לתפקיד משווק/ת השקעות של הקרנות יתמקד המועמד בתפקידי שיווק ובק אופיס של הקרנות.
המשרה משלבת אתגר וצמיחה אישית וכלכלית, הכשרה מקצועית מעמיקה בשוק ההון ואפשרויות קידום.
השכלה: תואר ראשון ( יתרון לכלכלה, מנע"ס)
ניסיון קודם מוכח בשיווק ומכירות – עדיפות ליוצאי מוקדים בשוק ההון
ידע באקסל – יתרון
נדרשת יכולת גבוהה בניתוח נתונים, הבנה והכרות עם שוק ההון.
יכולות טכניות גבוהות ועמידה בלחצים.
המשרה בהרצליה פיתוח
בית השקעות במרכז מחפש מתמחה (סטאז'ר/ית) בניהול תיקי השקעות.
עדיפות לבעלי פטורים מלאים מטעם הרשות לני"ע, מוטיבציה גבוהה, יכולת עבודת צוות, יכולת תקשורת טובה ו… תשוקה לשוק ההון.
בית ההשקעות עוסק בניהול תיקים באופן ישיר ואישי, אנליזה מעמיקה וקריאת דוחות כספיים – זוהי ההזדמנות ללמוד מבעלי ניסיון של עשרות שנים בשוק ההון.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
העבודה באזור המרכז.
– מוקד טלפוני גדול לשיחות נכנסות בלבד
– עבודה במשמרות (מתאים לסטודנטים/ות)
– שעות העבודה: 07:30 – 21:00 (במשמרות)
– עבודה עם מספר מערכות במקביל
– הכשרה על חשבון החברה
– שכר בסיס + בונוסים + נסיעות.
דרישות התפקיד:
– ניסיון במוקד שירות פרונטלי – חובה
– נכונות לעבודה במשמרות
– נכונות לעבודה ב- 4 משמרות בשבוע לפחות
– היכרות עם העולם הפיננסי / ביטוח – יתרון משמעותי
– המשרה מתאימה גם לסטודנטים/ות וגם לאימהות
התפקיד כולל:
מענה ומתן שירות ללקוחות החברה בנושאי קופות גמל, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות.
עבודה בסביבה צעירה ודינאמית, משרה מגוונת ומעניינת
אפשרות למשרה מלאה/משמרות, בבני ברק ( מול קניון איילון )
תנאים מעולים למתאימים!
אוירה משפחתית ואפשרויות קידום נרחבות.
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי טוב, ראש גדול.
ניסיון בעבודה טלפונית- יתרון.
ניסיון במכירות- יתרון.
בעלי תואר בכלכלה- יתרון משמעותי.
מחפש/ת הזדמנות לבנות קריירה? לממש את הפוטנציאל המכירתי שלך ולהרוויח כסף??
אם כן, הגעת למקום הנכון!
אנחנו נותנים הכשרה מלאה, סביבת עבודה צעירה ודינמית, והזדמנות לסטאז’ בתחום הפנסיוני בתוך זמן קצר.
אנחנו מחפשים אנשי מכירות טלפוניות – שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים לצורך תיאום פגישות.
הנקלטים יהיו עובדי חברה החל מהיום הראשון, תנאים סוציאלים, קרן השתלמות לאחר חצי שנה.
שכר + עמלות
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם במכירות- יתרון משמעותי.
יחסי אנוש טובים, יכולת עמידה ביעדים, אוריינטציה מכירתית, רצון להתפתח בתחום הפנסיוני.
זמינות מיידית.
לחטיבת מכירות ארוך טווח דרוש/ה רפרנט/ית תפעול.
התפקיד כולל:
השתלבות במערך סוכנים ובעלי רישיונות , מתן מענה לפניות בעלי רישיון, טיפול בריג’קטים, קשר עם סוכנים.
משרה מלאה, ימים א’-ה’ בין 8:30-17:30, נכונות לשעות נוספות.
דרישות:
ידע בעולם הגמל והפנסיה- יתרון.
ניסיון בתפקיד שירות – שנה לפחות.
יכולת הבנת תהליכים.
גישה למערכות מידע.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת עמידה בלחצים ועומסים.
דייקנות ותשומת לב לפרטים.
יחסי אנוש טובים.
יכולת עבודה בצוות.
התפקיד כולל :עבודה מול לקוחות קצה, מכירות שטח ועמידה ביעדי מכירות. תנאים טובים למתאימים.
דרישות התפקיד:
רישיון פנסיוני – חובה.
ניסיון קודם במכירות שטח של שנה לפחות.
אסרטיביות, יכולות מכירה גבוהות, יכולת עבודה תחת לחץ, עמידה ביעדים, ראייה רחבה, יחסי אנוש מעולים, כושר שכנוע ויכולות וורבליות מפותחות.
התפקיד כולל:
חישובי רווח-הפסד יומי מפעילות חדר מסחר.
בקרה ודיווח יומיים על נכסים והתחייבויות.
הכנת דו"חות יומיים ותקופתיים לגורמים שונים.
עבודה מול בנקים וברוקרים.
בקרות מרובות- פנימיות וחיצוניות.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים- חובה.
אקסל ברמה גבוהה.
למחלקת ביטוח טלפוני דרושים/ות נציגי/ות מכירות
טלפוניים/ות בעלי/ות יכולת שכנוע
תפקיד מאתגר בסביבת עבודה צעירה, דינמית, ואנרגטית!
עמידה ביעדי מכירה, למתאימים /ות הכשרה
מקצועית בעולם הביטוח
שכר בסיס + עמלות גבוהות!
אפשרות לסטאז’ כמשווק פנסיוני אחרי חצי שנה/שנה למצטיינים!
דרישות התפקיד:
יכולות מכירה גבוהות -חובה
בעלי ניסיון במכירות טלפוניות יוצאות – יתרון
זמינות לעבודה במשרה מלאה
יצירת קשר ראשוני מול לקוחות פוטנציאלים, קשר ישיר מול המשווקים בשטח מדובר על סביבת עבודה צעירה, מאתגרת ומעניינת.
במסגרת התפקיד תינתן הכשרה מקיפה על עולם הפנסיוני – קופות גמל, קרנות השתלמות, ניהול תיקים ופנסיה.
סטאז’ פנסיוני לאחר חצי שנה, קרן פנסיה וביטוח בריאות מהיום הראשון, קרן השתלמות לאחר חצי שנה, אפשרויות מימון 50% במכללת מיטב דש, פעילויות רווחה ואווירה משפחתית.
דרישות התפקיד:
יכולות מכירה ושכנוע – יתרון
בוגרי תואר פיננסי – יתרון
התפקיד כולל שיווק תעודות סל וקרנות מחקות ליועצי השקעות בבנקים.
בנוסף, מענה לשיחות נכנסות של יועצי השקעות.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון חובה- רצוי בכלכלה / מנע"ס
נסיון במכירות
פניות למשרה מלאה
יכולת מכירתית, יכולת למידה מהירה, שירותיות, אבחנה בין עיקר לטפל, הבנה כלכלית.
לבית השקעות מוביל דרושים סוחר/ת לחדר מסחר
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס – חובה.
ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה.
דייקנות, יכולת עבודה תחת לחץ, בעלי/ות ריכוז גבוה
דרישות סף:
• תואר ראשון – כלכלה / מנהל עסקים
• 5 פטורים מהרשות לניירות ערך
יכולת הבנת נהלים וישומם
• תודעת שירות מכוונות למכירות
• יכולת עבודה תחת לחץ
• יכולת אנליטית
היקף המשרה: משרה מלאה
מקום עבודה : ירושלים – עד 3 סניפים
ימי עבודה : בהתאם לימי העבודה של הסניף: ימים א'-ה' או ב'-ו'
שעות עבודה: משרה מלאה, יומיים מפוצלים בהתאם לשעות העבודה בסניף
תיאור התפקיד – למתן שירות טלפוני איכותי ומקצועי לכלל לקוחות הבנק, הכשרה מקיפה בתשלום מלא + בונוסים על ביצועי שירות ומכירות, אפשרות קידום בתפקיד ובשכר.
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה /סטודנטים/תואר ראשון
גישה שירותית
אוריינטציה למכירות
יצירתיות, יוזמה וראש גדול
יכולת עבודה בתנאי לחץ
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
דוברי שפות נוספות
היקף משרה : משרה מלאה, עבודה במשמרות
בין הימים א'-ה' בין השעות 7:00-23:00 ובימי ו' עד שעה 14:00
תפקיד פרונטאלי/ת בסניפי הבנק למתן שירות במגוון פעולות בנקאיות.
משיכות
הפקדות
תשלומי חשבונות
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה
תודעת שירות
מכווונות לשירות מוסר, יכולת הבנת נהלים וישומם יעילות תפעולית
עבודה מול קהל במתכונת של 6 ימים בשבוע.
שעות עבודה מפוצלות בימים ב'-ה'
היקף משרה : משרה מלאה
למחלקת שימור זכויות במערך העסקים דרוש/ה מתכנן/ת תיק אישי.
התפקיד כולל:
*יצירת קשר עם לקוחות אשר מבקשים לנייד/לפדות את קופת הפנסיה
(גמל/מנהלים/פנסיה)
*שימור הלקוח ,מתן הסבר ומידע מקצועי על חשיבות שימור הקופה
*עבודה שוטפת מול צוותי התפעול,מפ"עים,לקוחות וסוכנים
*משרה מלאה א-ה, נכונות לשעות נוספות
דרישות התפקיד:
*רישיון משווק/ת פנסיוני/ת-חובה!
*ניסיון של שנה לפחות בשימור/ מכירות- חובה
*לפחות שנה ניסיון בעבודה בחברת ביטוח/ סוכנות ביטוח/בית השקעות –יתרון
*ידע מקיף בתחום גמל/פנסיה/מנהלים- יתרון
*שליטה מלאה בתוכנות האופיס-חובה
*בוגרי תואר ראשון בכלכלה/ מנהע"ס/ ביטוח- יתרון
*יכולת ניהול מו"מ,יחסי אנוש טובים,עצמאות,אחריות,סדר וארגון
למחלקת התביעות בחברת ביטוח אשראי דרוש/ה חתמ/ת תביעות.
תיאור התפקיד:
•קביעת סטאטוס הכרה בתביעות עפ"י הפוליסה.
• עבודה שוטפת מול עורכי דין.
•יצירת קשר עם מבוטחים בעת הצורך.
•ניסוח מכתבים רלוונטיים באופן שוטף.
•ניהול מעקב ובקרה בכל תהליכי העבודה.
•תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים – חובה
•שליטה באנגלית ברמת שיחה-חובה
•ניסיון קודם- יתרון
•יכולת עבודה בצוות, וורבליות, יכולת עבודה מול מספר גורמים במקביל,
ירידה לפרטים.
"לתחום עמלות והסכמי סוכנים באגף הכספים בחטיבת המטה בחברת ביטוח דרוש/ה בודק/ת עמלות זמני/ת.
תיאור התפקיד:
*בדיקת עמלות המשולמות לסוכנים
*ביצוע בקרות וחישובים
*הפקת דוחות ועדכונים שוטפים
*מתן מענה מקצועי לסוכנים ולממשקים פנימיים
*משרה מלאה א-ה, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך"
"תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה-חובה
ניסיון בעבודת חישוב, מעקב ובקרת עמלות סוכנים –יתרון משמעותי
ניסיון בניתוח דוחות – יתרון משמעותי
שליטה מלאה ב-office לרבות אקסל-חובה
סדר וארגון,יכולת עבודת צוות,יכולת אנליטית,דייקנות ויחסי אנוש טובים"
מחלקת גביה חא"ט- לצוות גביה יזומה המרכז פרויקטים ופעילויות רוחב
הצוות עוסק במוצרי ביטוח חיים ופנסיה
שיוך של כספים בגין עמיתים ומבוטחים.
קליטת כספים ,פיזורי כספים ,טיוב מידע, טיפול ופתרון תקלות/טעויות.
תיאור התפקיד :
איתור כספים ושיוכם לפוליסות הנכונות
ביצוע העברות כספים בין חברות
ניהול שוטף של הדוחות
עמידה ביעדי דוחות ובלו"ז מוגדרים
ממשקי עבודה בתוך הארגון: מחלקת תפעול/גביה/קופה
דרישות התפקיד:
יעילות, הקפדה על עבודה מדויקת, מסודרת ומאורגנת
יכולת ביצוע והתנהלות בין מגוון דוחות
השתלבות בצוות לרבות עבודה בצוות
אחריות, מחויבות אישית, מוסר עבודה
למידה מהירה של מערכות חדשות
יכולת עבודה מול מספר גורמים/מערכות במקביל
חשוב- יתרון לשליטה באקסל
מיקום המשרה: פתח תקווה
תיאור התפקיד:
לבית השקעות וברוקראז’ פרטי במרכז דרושים:
נציגי/ות שיווק ומתאמי/ות פגישות
משרה מלאה, עבודה לסטודנטים, משרה חלקית, משמרות, שעות גמישות
תנאי שכר – 28 ש"ח לשעה + בונוסים + נסיעות
(לא דרך כח אדם – קליטה ישירה לחברה)
**למתאימים קיימת אפשרות
לקבלת התמחות בניהול תיקים**
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה
אוריינטציה שיווקית
כושר ביטוי מעולה
בעלי הופעה ייצוגית
*מינימום 4 משמרות בשבוע
שעות גמישות, מתאים מאוד לסטודנטים.
לחברת ברוקראז’ וניהול תיקי השקעות בינלאומית דרוש/ ה מנהל/ת קשרי לקוחות.
התפקיד כולל: עבודה מול לקוחות במגזר העסקי והפרטי, התנהלות מקצועית באופן טלפוני
ופרונטאלי .
השכר מורכב מבסיס + עמלות גבוהות.
אפשרויות קידום למתאים /ה! לסטאז’ בניהול תיקי השקעות.
לעבודה במשרה מלאה או משמרות. מתאים גם לסטודנטים !
דרישות התפקיד:
בעל /ת תואר ראשון/לקראת סיום התואר- חובה.
יכולת מכירתית – חובה.
ניסיון קודם בשוק ההון והכספים- יתרון משמעותי.
בעל /ת הופעה ייצוגית.
בעל /ת יכולת ביצוע מספר פעולות בו זמנית.
חשיבה יוזמת ועצמאית, אמביציה ומוטיבציה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור התפקיד:
שימור לקוחות המבקשים לסיים התקשרותם עם החברה
מתן ייעוץ פנסיוני
תפקיד שכולל עבודת משרד אך גם יציאה לשטח ושימור לקוחות באמצעות פגישה פרונטלית
התפקיד כולל שכר בסיס ועמלות גבוהות
תנאים סוציאלים על השכר כול
דרישות התפקיד
תיאור התפקיד:
לחברת ברוקראז’ וניהול תיקי השקעות בינלאומית דרוש/ ה מנהל/ת קשרי לקוחות.
התפקיד כולל: עבודה מול לקוחות במגזר העסקי והפרטי, התנהלות מקצועית באופן טלפוני
ופרונטאלי .
השכר מורכב מבסיס + עמלות גבוהות.
אפשרויות קידום למתאים /ה! לסטאז’ בניהול תיקי השקעות.
לעבודה במשרה מלאה או משמרות. מתאים גם לסטודנטים !
דרישות התפקיד:
בעל /ת תואר ראשון/לקראת סיום התואר- חובה.
יכולת מכירתית – חובה.
ניסיון קודם בשוק ההון והכספים- יתרון משמעותי.
בעל /ת הופעה ייצוגית.
בעל /ת יכולת ביצוע מספר פעולות בו זמנית.
חשיבה יוזמת ועצמאית, אמביציה ומוטיבציה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרושים נציגי טלמיטינג, תותחים במכירות, רעבים לכסף, בוגרי "יסודות הביטוח"
מינימום משרה 4 ימים בשבוע
מקסימום 5 ימים (עדיפות)
המוקד פתוח ימים א-ה שעות 09:00-18:00 כאשר כל משמרת 6 שעות עם אפשרות לשעות נוספות
כמובן שיש יעדים והתגמול הולם (מאוד)
אפשרות להתמחות בפנסיוני אחרי תקופת ניסיון קצרה של חודש/חודשיים
לחברת ביטוח גדולה דרוש רפרנט קשרי לקוחות.
התפקיד כולל עבודה משרדית הכוללת עבודת טלמיטינג של קשר רציף ומתמשך עם לקוחות פנסיה של המרחב שהם בסיום עבודה ו/או בשלבי סיום עבודה ו/או בשלבי עזיבה של מקפת לקרן אחרת עקב ניוד של יצרן זר. (העבודה דומה לעבודה של משמר נייח)
העבודה כוללת תיאום פגישות , טיפול בטפסים (קבלות בעלות) במידה ולא מתואמת פגישה.
•עבודה מול מנהלי תיקי המעסיקים במרחב , עבודה אל מול אנשי קשר במעסיקים ללא מנהלי תיק מעסיקים במידת הצורך
חלק מהלקוחות הם כאלה שפנו אלינו וחלק שיחות יזומות (למבוטחים שעלו בקבצי עקוב אחרי- ניוד אוטומטי החוצה)
דרישות התפקיד
•תפקיד שמתאים לכל מועמד שנמצא במהלך לימודים להוצאת רישיון פנסיוני
•אפשרות לסטאג' בהמשך
בעל אוריינטציה מכירתית
תקשורת בינאישית מצויינת
ראש גדול עם נכונות ללמוד את הענף ולהתנסות בטיפול בלקוחות/ מבוטחים.
משמעת עצמית, גישה שיווקית וסדר בעבודה
לבית השקעות מוביל דרוש/ה סוחר/ת לחדר מסחר ת"א משרה התחלתית
ביצוע פעולות בורסה עבור לקוחות פרטיים וחברות
מתן שירות לקוחות – המרות/הפקדות/משיכות
תמיכה אינטרנטית
שעות העבודה 9:00-18:00 א-ה
דרישות התפקיד:
שרותיות ברמה גבוהה
תואר ראשון בכלכלה /מנהל עסקים -חובה
אקסל ברמה טובה
דייקנות
יכולת קבלת החלטות
עמידה בתנאי לחץ
לבית השקעות מוביל דרוש/ה סוחר ני"ע זרים (חו"ל) משרה התחלתית
העברת הוראות ני"ע זרים עבור לקוחות פרטיים וחברות.
ימים ושעות: ב' – ו' העבודה בשעות לא שגרתיות.
אנגלית ברמה טובה מאוד (יכולת דיבור, קריאה וכתיבה ברמה טובה מאוד) – חובה
יכולת עבודה בלחץ, תוך ריבוי משימות
תינתן האפשרות לאחר מס חודשים להתמחות בשיווק השקעות.
לבית הקשעות מוביל דרושים סוחר/ת למסחר בניירות ערך בארץ ובחו"ל, עבודה מול ברוקרים, תעודות סל, מנהלי תיקים פרטיים ומוסדיים, השתתפות בוועדות השקעות, פורום מניות, הכנת מצגות וסגירות על ניירות ערך וחברות.
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס / חשבונאות – חובה
אקסל רמה גבוהה- חובה
עבודה תחת לחץ עם ריבוי משימות
עבודה למתחילים בתחום המסחר
לבית השקעות מוביל דרוש/ה נציג/ת קשרי יועצים
התפקיד כולל הוצאת שיחות מכירה טלפוניות של תעודות סל וקרנות נאמנות ומתן מענה ליועצי ההשקעות בבנקים.
ימים א- למשרה מלאה.
תינתן התמחות בשיווק השקעות 3-6 חודשים לאחר תחילת העבודה.
בהמשך אופק קידומי למשרות בתוך הארגון.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון חובה- רצוי בכלכלה / מנע"ס
ניסיון במכירות- חובה
אסרטיביות
לבית השקעות מוביל דרוש/ה סוחר/ת לחברה לניהול תיקים
סוחר/ת למסחר בניירות ערך בארץ ובחו"ל, עבודה מול ברוקרים, תעודות סל, מנהלי תיקים פרטיים ומוסדיים, השתתפות בוועדות השקעות, פורום מניות, הכנת מצגות וסגירות על ניירות ערך וחברות.
דרישות התפקיד :
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס / חשבונאות – חובה
אקסל רמה גבוהה- חובה
עבודה תחת לחץ עם ריבוי משימות
עבודה למתחילים בתחום המסחר
דרוש/ה איש/ת מכירות לבית השקעות מוביל
מענה טלפוני ללקוחות מתעניינים וחתירה לפגישה.
ביצוע פגישות פנים אל פנים במשרדי החברה ומחוצה לה.
הדרכת לקוחות על מערכות מסחר.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון מנע"ס או כלכלה -חובה
ניסיון קודם במכירות -יתרון
יכולת מכרתית גבוהה, ייצוגיות , יחסי אנוש טובים
לאחר שנה תינתן האפשרות להתמחות כמשווק השקעות
תיאור התפקיד ועיסוק המחלקה:
היכרות עם עולם תפעול מוצרים פיננסיים ומערכות
הכרות עם ניהול השקעות ובקרת השקעות
היכרות עם שירות לקוחות מוצרים פיננסיים
ממשקים עם מנהלי השקעות, אנאליסטים, תפעול, בקרה ורגולציה
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים
עדיפות לבעל/ת פטורים מלאים מטעם הרשות לני"ע (כולל מקצועית א'+ ב')
עדיפות לרקע/ניסיון קודם בעולם ההשקעות
תינתן הכשרה מקיפה למתאימים
רק פניות מתאימות תענינה
הפנייה לגברים ונשים כאחד
מעוניינים במשכורת גבוהה ולעבוד בסביבת עבודה צעירה, נעימה ומשפחתית?
לחברת פתרונות פיננסים באזור המרכז דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג חדור/ת מוטיבציה לתיאום פגישות בתחום הפיננסי/ פנסיוני עם פוטנציאל שכר גבוה.
דרישות התפקיד-
ידע בסיסי בשוק ההון/ פנסיוני.
יכולת מכירתית גבוהה.
יכולת התמדה וסבלנות.
ניסיון בשיווק מוצרים פיננסים/ פנסיונים – יתרון.
שליטה ב .OFFICE
אופציה בהמשך להתמחות לרישיון פנסיוני למתאימים.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
אנחנו מאמינים שהשכלה פיננסית משנה חיים של אנשים, והופכת אותם לטובים יותר.
לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים