חטיבת לימודי שוק ההון שלנו מציעה מגוון קורסים שונים אשר מיועדים לקהל רחב יחסית, כל קורס עם התחום הספציפי בו הוא עוסק וקהל היעד העיקרי עבורו זה רלבנטי. חלק מהקורסים מיועדים לקהל הרחב וגם למי שמגיע ללא כל ידע מוקדם, אחרים הם קורסים מתקדמים המיועדים יותר למי שכבר השתתף בקורסים הבסיסיים ואילו אחרים עוסקים בנושאים כלליים יחסית (ואפילו מופשטים במידה מסוימת) הקשורים בעולם ההשקעות ומעניקים זווית ראיה חדשה וייחודית על השוק. במידה ושוק ההון מעניין אתכם במידה זו או אחרת, סביר מאוד להניח שתמצאו אצלנו קורסים אשר רלבנטיים במיוחד גם עבורכם.

קורסים בסיסיים אשר אינם מצריכים ידע או ניסיון קודמים בשוק

בין הקורסים הבסיסיים יותר שאנחנו מציעים במסגרת חטיבת לימודי שוק ההון, אלו אשר פתוחים לקהל הרחב ואינם מצריכים ידע קודם או ניסיון מיוחד כלשהו בשוק, אולי הבולט והמוכר ביותר הוא קורס שוק ההון למתחילים. זהו קורס בעל יריעה רחבה אשר מעניק תמונה גדולה, טובה ומפורטת של שוק ההון והמערכת הפיננסית בכללותה. קורס זה כולל גם תרגול מעשי של מסחר בורסאי (תרגול במערכות ממוחשבות אשר עושות שימוש בנתוני אמת מהשוק, אך ללא השקעה של כסף  אמיתי). הקורס פתוח כאמור עבור כל מי שמתעניין בתחום, והוא רלבנטי גם עבור מי ששואף להיכנס לעולם המסחר הבורסאי וגם עבור מי שלא, אך מעוניין להכיר עולם זה מקרוב יותר.

קורס מעניין נוסף  בהקשר זה הוא קורס בנקאות ופיננסים, אשר רלבנטי עבור כל מי שמתעניין בתחום ושוקל לעסוק בו בעתיד הקרוב. הקורס מספק הכרות מעמיקה עם עולם הבנקאות והפיננסים, עם דגש משמעותי על התמחות במשכנתאות (נושא אשר רלבנטי לציבור הרחב כולו, ומספק כיום תעסוקה נרחבת ליועצים ואנשי מקצוע נוספים), ומהווה נקודת פתיחה מצוינת לקריירה פוטנציאלית בעולם הבנקאות.

גם קורס "רפרנט ביטוח בכיר" מיועד לקהל הרחב – כל מי שמעוניין/ת להשתלב במסגרת מקצוע רווחי באחת מחברות הביטוח והפיננסים במשק, בתור רפרנטית ביטוח בכירה.

קורס מעניין במיוחד הנכלל בחטיבה זו ומועבר בעיקר במוסדות וגופים פיננסים למיניהם (מהווה תכנית העשרה מעולה לעובדים בתחומים אלו, למשל) הוא קורס פסיכולוגיה בהשקעות, אשר עוסק בפן הפסיכולוגי הדומיננטי כל כך של הפסיכולוגיה האנושית בעולם ההשקעות ובפרט בשוק ההון.

קורסים מתקדמים ומקצועיים לקהלי יעד ספציפיים

במסגרת הקורסים המתקדמים שאנו מציעים בלימודי שוק ההון, מתבקש לציין קודם כל את קורס שוק ההון למתקדמים (קורס השקעות ערך) אשר  מהווה קורס המשך לקורס שוק ההון למתחילים, ולכן מיועד לבוגרי הקורס הבסיסי.

בנוסף, ניתן למצוא עוד כמה וכמה קורסים מקצועיים ומעניינים במיוחד במסגרת חטיבה זו, אשר מיועדים לקהלים ספציפיים יחסית. למשל, קורס מומחה קריפטו עוסק בנושא שהפך פופולארי במיוחד בשנים האחרונות, וקהלי היעד שלו הם כלכלנים, משפטנים, רואי חשבון, יועצי מס וכד', המעוניינים לשמש בתפקיד מייצג בתחום זה.

גם קורס "אנליזה והערכת שווי חברות" מיועד בעיקרו לאנשים המגיעים עם רקע בעולם הכספים והפיננסים, אנשים כמו מנהלי השקעות, סוחרים, אנליסטים, מנהלי אשראי, סמנכ"לי כספים וכיוצ"ב.

קורס "אופציות ונגזרים בעולם" מיועד בעיקר לבוגרי הקורס הבסיסי של לימודי שוק ההון למתחילים, כמו גם למי שכבר עוסק במסחר עצמאי ומגיע עם רקע מסוים בתחום (עם זאת כל אחד יכול להירשם לקורס במידה והוא מתעניין בתחום זה, גם ללא ידע או רקע מקדים).

אלו הן כמה מהדוגמאות של הקורסים שאנחנו מציעים במסגרת חטיבת לימודי שוק ההון, וקהלי היעד עבורם הם רלבנטיים. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים אודות קורסים ספציפיים.

המאמר פורסם ב-31.05.23

המאמר פורסם ב-31.05.23