מסלולי הביטוח והייעוץ הפנסיוני מבטיחים לא רק שכר ללא תחרות וביקוש לעובדים שרק הולך ומתחזק – אלא גם קריירה מקצועית מלאה תוכן ומשמעות

החיים מלאים הבטחות שווא. בכל פינה יש מישהו שמבטיח לכם התעשרות מהירה, כסף קל, הכנסה פסיבית. בכל מודעה יש איזה סוכריה מתוקה שמבטיחה עתיד מתוק ונטול סיכונים. אבל אתם יודעים שהחיים הם לא בדיוק כאלה. שכדי להצליח במירוץ הזה צריך קצת יותר מגורו עם פטנט לטווח קצר.

עם העלייה ברמת החיים וביוקר המחיה, אנשים צעירים נותנים את הדעת יותר ויותר לכישורים שלהם וליכולת שלהם לא רק לשרוד, אלא גם לשגשג. הם מבינים שהדרך האמיתית להגיע ליעדים ולהגשים חלומות היא קריירה משמעותית. כזו שנותנת גם עוצמה כלכלית, גם התפתחות אישית וגם מספקת מענה אמיתי לצורך במשמעות.

וכנראה אין היום דרך בטוחה וקצרה יותר לדאוג לעתיד – שלך ושל אחרים – מאשר הכשרה במסלולים לסוכני ביטוח ויעוץ פנסיוני. העוסקים במקצועות האלה יודעים שבשנים קצרות הם יכולים להגיע לרמות שכר והכנסה ללא תחרות – וגם לפזר המון המון טוב בעולם ולהפוך למשענת והצלה של אנשים אחרים.

אין פה הוקוס פוקוס. מה שכן יש, זה מאמץ קצר וממוקד עם פירות מתוקים במיוחד לאנשים צעירים עם יכולת, שאיפה ומוטיבציה. המסלול הזה קצר במיוחד עבור מי שכבר יש לו תואר בתחומי הכלכלה ומנהל עסקים, אבל גם צעירים משוחררים ללא תואר וגם אנשים שמחפשים קריירה שנייה יצליחו לממש את הפוטנציאל הכלכלי והאישי שלהם בתוך זמן קצר ולטפס במהירות במסלולי הקריירה והכספים בעולמות הפנסיה והביטוח. כל מה שצריך זה כוונה ופוקוס. השוק פשוט צמא לכל בוגר תוכניות הלימודים בתחומים הללו.

קורס ביטוח

 

תכלס, מה ייצא לכם מזה?

אתם יכולים להשתלב כשכירים בחברות הביטוח, הבנקים והגופים הפיננסיים במשק. תוך שלוש עד חמש שנים, אתם יכולים לטפס בקלות לרמות שכר של 30 אלף שקל. ולא, זה לא כולל את כל ההטבות שבאות עם זה: בונוסים, רכב, קרנות השתלמות, הכשרות מקצועיות, נסיעות. הכל שם. הכל מחכה לכם. אם אתם טובים בזה אתם הולכים לעשות טונות של כסף ולהיכנס למסלול קידום מהיר שרק הולך ומשתפר.

המסלול העצמאי לסוכני ביטוח מתאים במיוחד ליזמים זריזים שיודעים למכור ורוצים להגיע רחוק ומהר. האקסלים של חברות הביטוח מתפוצצים בלקוחות פוטנציאליים שצריכים שמישהו ידאג להם. המישהו הזה הוא אתם, ואתם הולכים להרוויח מזה הרבה מאוד כסף. הרבה מאוד..

גם כאן, הגבול של עשרות אלפי שקלים ניתן לכיבוש תוך זמן קצר מאוד. אבל במקרה של סוכנים עצמאים, יש דובדבן מיוחד: אתם הולכים לקבל תשלום חודשי על כל לקוח שלכם כל עוד הוא מחזיק בפוליסה. זה אומר שהלקוחות שלכם הולכים להישאר אתכם עשרות שנים, וכל אחד מהם מבטיח לכם הכנסה חודשית פסיבית.

 

באופן זה – סוכני ביטוח מרוויחים מאות אלפי שקלים בחודש. ויותר.

אבל חשוב לזכור שמדובר בעבודה לאנשים רצינים ובעלי ערכים. אתם הולכים להיות האנשים שעוזרים לגברת כהן ואדון לוי לחסוך כסף לפנסיה. לצבור קרנות השתלמות של מאות אלפי שקלים. לממן את בר המצווה, החתונה, הרכב, הבית של הילד, את חשבון החיסכון של הנכדים. אתם הולכים להבטיח את העתיד של אלפי לקוחות, מבוטחים ובני משפחותיהם.

הידע שלכם, המומחיות שלכם – הוא הרווח של הלקוחות שלכם. והאושר והביטחון של כל המשפחות הללו – הוא האקסטרה, זו השליחות שאתם יכולים למלא בעולם הזה.

לימודי ביטוח

 

איך עושים את זה?

צוללים ללימודים במסלולי הייעוץ הפיננסי והפנסיוני. אתם יכולים לעבוד תוך כדי. מדובר בלימודי ערב של יום או יומיים בשבוע במשך עד 18 חודש. בסוף, אתם מקבלים את הרישיונות של משרד האוצר ורשות ניירות ערך. הרישיונות שרק מי שאוחז בהם יכול להפוך לשחקן אמיתי בעולם הפיננסי.

האקדמיה לפיננסים מבית BDO הפכה את ההכשרות האלה לאומנות של ממש. באקדמיה לפיננסים תגלו שאתם יכולים להתמודד בקלות עם חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח ואתיקה (אם אתם בוגרי כלכלה ומנע"ס, אתם פטורים מקורסי היסוד, מה שיקצר לכם את מסלול ההכשרה). תקבלו את המרצים הטובים ביותר, הספרים הטובים ביותר, התרגולים והמתרגלים הטובים ביותר ובעיקר תקבלו סיוע בהשתלבות בעולם התעסוקה.

כי תעודת בוגר זה יופי, אבל באקדמיה של BDO מכשירים כוכבים. בגלל זה, הבנקים, חברות הביטוח והמוסדות הפיננסים צובאים על הדלתות שלהם. כדי לתפוס אתכם לפני כל היתר.

ככה זה בחיים האמיתיים. אפשר לחלום, אפשר לפנטז – ואפשר לקחת אחריות על העתיד שלכם. כאן. עכשיו.

העתיד שלכם הוא המטרה.
אתם החץ.
והאקדמיה לפיננסים? היא הקשת.