מזה שנים שהאקדמיה לפיננסים מהווה את אחד ממוסדות הלימודים המובילים והמבוקשים בארץ עבור מקצועות ותחומי לימוד בעולם הכספים והפיננסים, כמו גם נדל"ן ומספר תחומים נוספים. מלבד לקורסים המקצועיים הרבים והמגוונים ובפרט מסלולי ההכשרה לקבלת רישיונות פיננסים מבוקשים, מספקת האקדמיה לתלמידיה ותלמידותיה גם שירותי השמה מלאים הכוללים את כל מה שצריך על מנת לעבור משלב הלימודים לשלב התעסוקה בפועל. מה כוללים שירותי ההשמה של האקדמיה לפיננסים, כיצד ועד כמה הם תורמים לסיכוייהם של התלמידים למצוא תעסוקה נחשקת בתחום אותו הם לומדים?

מה נכלל בשירותי ההשמה של האקדמיה לפיננסים?

האקדמיה לפיננסים מפעילה מחלקת השמה של ממש, עם אנשי מקצוע אשר תפקידם הוא לסייע לבוגרות ובוגרי הלימודים האקדמיה להשתלב בשוק העבודה בתחום אותו למדו, ובמשרה אטרקטיבית אשר תאפשר לבנות קריירה עתידית בתחום. הכוונה אינה סתם ל"מציאת עבודה", אלא לתעסוקה באחת החברות הגדולות והמובילות במשק בתחום הרלבנטי (דוגמת שוק ההון).

שירותי השמה אלו כוללים כמה וכמה שירותים שונים, כל אחד מהם בעל חשיבות עצומה להעלאת הסיכויים למציאת תעסוקה אטרקטיבית בתחום. לדוגמה –

סיוע בבניית קורות חיים –  לאיכות קורות החיים תפקיד משמעותי בניסיון למציאת עבודה נחשקת, ובניית קורות חיים מקצועיים ואיכותיים זה שירות עליו משלמים בשוק לא מעט כסף. אנשי המקצוע של האקדמיה מנוסים בבנייה, עיצוב ושיפוץ של קורות חיים ספציפית עבור תחום הכספים והפיננסים, והסיוע שלהם מאפשר לבוגרים לשלוח קורות חיים מרשימים, כאלו שיסייעו להשיג דריסת רגל בתחום ויהוו הכנה טובה לקראת ראיון העבודה.

הכנה לראיון עבודה – הכנה טובה לקראת ראיון העבודה יכולה לסייע למרואיין/ת לעשות דרך משמעותית לקראת ראיון מוצלח. הכנה אישית לקראת ראיון בתחום/חברה ספציפיים מאפשרת להגיע לראיון נינוחים ובטוחים יותר, ולעבור אותו בהצלחה ביתר קלות. ההכנה מותאמת כמובן לראיונות במוסדות כמו בנקים, חברות פיננסיות בשוק ההון וכיוצ"ב.

התאמת משרה על פי פרופיל אישי – בהתאם לתחום הלימוד, תחומי העניין, היתרונות והחסרונות האישיים וכמובן הרצונות של כל מועמדת ומועמד, מסייעים אנשי המקצוע של האקדמיה לפיננסים בהתאמת משרה בעלת סיכויים טובים להתאמה. ההתאמה נעשית כאמור על פי הפרופיל האישי של כל תלמיד/ה.

היתרון הנוסף על פני מתחרים אחרים על אותה משרה

כמעט במקרה של כל משרה נחשקת, גם בתחום הכספים והפיננסים כמובן, מספר המועמדות והמועמדים החושקים באותה משרה הוא גדול יחסית ומביא לתחרות בין  המועמדים השונים. שירותי ההשמה המקצועיים הניתנים מטעם האקדמיה לפיננסים לתלמידיהם מסייעים להם להשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים, אותו יתרון אשר יכול לעשות את כל ההבדל.

בכך מספקת האקדמיה לפיננסים "חבילה מלאה", הכוללת הן את הקורסים המקצועיים והרלבנטיים עבור תחום עיסוק (או רישיון פיננסים) ספציפי זה או אחר (המועברים במתכונות נוחות ועל ידי המרצים והמורים המובילים בשוק), והן את שירותי ההשמה הנדרשים על מנת לנצל את הלימודים הללו בצורה אולטימטיבית, ולהצליח באמת לבנות מהם קריירה בפועל.

המאמר פורסם ב-08.05.23