כאחד מבתי הספר הגדולים והמובילים בארץ ללימודי פיננסים ושוק ההון, ה"אקדמיה לפיננסים" מהווה חלק מפירמת BDO – פירמה בינלאומית לראיית חשבון וייעוץ עסקי, הנחשבת כיום לאחת הגדולות והמצליחות הפועלות בתחומים אלו בישראל. פירמה זו פועלת במעל למאה ושישים מדינות שונות בכל רחבי העולם ומעסיקה עשרות אלפי עובדות ועובדים. בישראל, היא מפעילה שמונה סניפים שונים ונמנית כאחת מחמש החברות הגדולות ביותר בענף. השתייכות זו של האקדמיה לפיננסים לפירמת BDO מעניקה לה כמה יתרונות משמעותיים ביותר על פני מוסדות לימודים מתחרים בתחומי הפיננסים, הכספים, הנדל"ן ושוק ההון.

קצת אודות פירמת BDO

על מנת להבין את המשמעויות ואת היתרונות של החיבור ההדוק בין האקדמיה לפיננסים לבין פירמת BDO, כדאי להכיר מעט יותר לעומק את חברת BDO עצמה.

כאמור, מדובר בתאגיד רחב היקף הפועל במדינות רבות מספור בעולם כולו, ומעסיק עשרות אלפי עובדות ועובדים בכל אותן מדינות, ביניהן כמובן גם בישראל. בארץ, מדובר באחת החברות הגדולות והמובילות בענף ראיית החשבון, הכספים והפיננסים. BDO מתמחה בשורה ארוכה ביותר של תחומים ותתי תחומים שונים בעולם הכספים, פיננסים, ראיית חשבון, נדל"ן, ייעוץ עסקי ועוד. בין שלל השירותים המקצועיים השונים שמעניקה הפירמה ניתן למנות, למשל: חשבונאות, מיסוי (הן מקומי והן בינלאומי), ניהול סיכונים, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ כלכלי ופיננסי, ייעוץ סייבר ואבטחת מידע, ייעוץ שיווק ודיגיטל, ייעוץ בנושאי סייבר ואבטחת מידע ועוד. זוהי רק רשימה חלקית, אך היא כבר מעידה על רוחב היריעה והיקף הפעילות של פירמה זו, כמו גם הדומיננטיות שלה בענפי הפעילות הרלבנטיים: חשבונאות, כספים ופיננסים באופן כללי.

BDO מעניקה את שלל השירותים הפיננסיים השונים הללו לאינספור חברות וארגונים במגזר הפרטי/עסקי, כמו גם הציבורי/ממשלתי. כיום, מטפלת הפירמה במעל לשלוש מאות ארגונים וחברות שונות, ביניהן קרנות, חברות ציבוריות הנסחרות בבורסות בארץ ובעולם ועוד.

הפירמה פועלת לאור מערכת ברורה ומוגדרת של ערכים ועקרונות, בראשם אתיקה ויושרה מקצועית חסרת פניות, רמה מקצועית גבוהה וחסרת פשרות, אוריינטציה עסקית ויחס אישי ללקוחותיה.

אותם ערכים ועקרונות מנחים נוכחים ובאים לכדי ביטוי משמעותי גם בהתנהלותה השוטפת של "האקדמיה לפיננסים", הנכללת כאמור בפירמת BDO עצמה.

למשל, אנחנו כאן באקדמיה מציעים מבחר רחב, עשיר במיוחד וחסר תחרות בישראל, של קורסים ומסלולי לימוד שונים בענפי הכספים, הפיננסים, הנדל"ן ושוק ההון. החל מקורסי הכנה ממוקדים לכל אחת מבחינות הרשות לניירות ערך, משרד האוצר או מועצת יועצי המס (כחלק מתהליכי קבלת רישיונות פיננסים) וכלה במסלולים וקורסים שונים של לימודי נדל"ן, הכשרות במקצועות כמו חשבות שכר או ייעוץ משכנתאות ומבחר קורסים המתמקדים בהיבטים שונים בשוק ההון – אצלנו ניתן למצוא הכל מהכל בכל הקשור ללימודי פיננסים וכספים.

מלבד להיצע הקורסים ותחומי הלימודים הרחב כל כך, אנו מקפידים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של מקצועיות שמכתיבה פירמת BDO אליה אנו משתייכים – כל אחד ואחד מהקורסים ומסלולי הלימודים השונים שאנו מציעים מועבר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שבנמצא, ללא פשרות וללא משחקים! אנו מעסיקים אך ורק מרצות ומורים מוערכים ומנוסים בתחומם ומקפידים על סילבוסים עשירים ויסודיים, כאלו שיבטיחו לתלמידות ולתלמידים את התנאים הטובים והמקיפים ביותר להצלחה בתחום אותו הם לומדים.

לבסוף, גם אנחנו שמים כאמור דגש משמעותי על יחס אישי, והענקת הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוחותינו. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא במחלקת ההשמה שאנו מפעילים, המסייעת לבוגרות ובוגרי הלימודים שלנו להתמודד בצורה הטובה והיעילה ביותר עם חיפוש העבודה בתחומים הרלבנטיים, כולל רשת ענפה של קשרים הדוקים בין מחלקת ההשמה עצמה לבין אינספור ארגונים וחברות מובילות במשק.

המאמר פורסם ב-25.08.23