אחד ממסלולי ההכנה שאנחנו מציעים במסגרת מקצועות הפיננסים והכספים הוא לימודי ייעוץ מס. בהשוואה להרבה מאוד מקצועות אחרים, ייעוץ מס הוא מקצוע אטרקטיבי ביותר מכמה בחינות שונות, מה שמסביר את הביקוש הרב ללימודי ייעוץ מס בארץ בשנים האחרונות. במידה ואתם מתלבטים בנוגע לתחום בו תתמחו ולמקצוע אותו תרכשו, מומלץ בחום לבחון את האפשרות של התמחות בייעוץ מס, ובלימודי הכנה שאנחנו מציעים כאן באקדמיה לפיננסים. מדוע מדובר במקצוע אטרקטיבי ומבוקש כיום, ומהם היתרונות שאנו מציעים במסגרת לימודי ההכנה?

היתרונות המשמעותיים של ייעוץ מס כמקצוע להתמחות

בדומה לכמה מקצועות נוספים מעולם הכספים והפיננסים, גם ייעוץ מס נחשב כיום למקצוע אטרקטיבי ומבוקש יחסית, מכמה סיבות עיקריות –

בתור התחלה, מדובר בתחום אשר אנשי המקצוע המתמחים בו נהנים מביקוש יציב וגבוה יחסית לשירותיהם, הן במסגרת ארגונים וחברות והן במסגרת משרדים עצמאיים. התמודדות עם הדרישות הסבוכות של רשות המיסים אינה דבר פשוט או טריוויאלי, וכמעט כל חברה ובית עסק זקוקים ליועצי מס שיסייעו להם לנהל את מערך המיסים שלהם, על כל המשתמע מכך. קיים פוטנציאל עצום לחיסכון כספי עבור חברות בכל הנוגע להתנהלות מקצועית ומושכלת מול רשויות המיסים, כך ששירותיהם של יועצי מס מקצועיים ואיכותיים שווה הרבה מאוד כסף לחברות, והן מוכנות לשלם בעבור כך…

בנוסף, בישראל קיים שוק עצום של עצמאיים קטנים ופרילאנסרים, עוסקים פטורים וזעירים אשר נדרשים להתנהל בעצמם מול רשויות המיסים, או לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע דוגמת רואי חשבון או יועצי מס. מכיוון שיועצי מס רשאים להתנהל מול רשויות המיסים בשמם של עוסקים פטורים וזעירים, הם מהווים פעמים רבות את האופציה ההגיונית והמועדפת. זהו שוק רחב נוסף המציב ביקוש גבוה לאורך זמן עבור שירותיהם של יועצי מס.

גם התקופה הנדרשת על מנת לרכוש מקצוע זה, גם עבור מי שכלל אינו מגיע מתחום הפיננסים או המיסוי, היא יחסית קצרה ופשוטה. לפחות זה המצב כאשר מתכוננים כראוי לבחינות הנדרשות…

היתרונות של לימודי הכנה לבחינות לשכת יועצי המס אצלנו באקדמיה

האפשרות לרכוש מקצוע כמו ייעוץ מס בתוך תקופה קצרה של פחות משנה בלבד (מהרגע שמתחילים עד לרגע שניתן להתחיל לעסוק במקצוע באופן מלא ועצמאי), תלוי כמובן בסוג ההכנה שנעבור לקראת ארבע בחינות לשכת יועצי המס בישראל (הנדרשות לצורך קבלת הרישיון).

אנחנו מציעים הכנה מקיפה ויסודית לכל אחת מארבע הבחינות, אשר תעניק לכם את הסיכויים הטובים ביותר לעבור כל בחינה בהצלחה יתרה כבר בניסיון הראשון, כך שתוכלו לסיים את התהליך במהירות האפשרית ולהגיע לשלב בו תוכלו להיות מועסקים ולהתחיל להתפרנס מהמקצוע החדש.

אנחנו מציעים מורות ומורים מנוסים ומשופשפים ביותר, אשר כבר הכינו בהצלחה אינספור נבחנות ונבחנים לקראת בחינות הלשכה.

בנוסף, אנחנו מציעים לימודי ייעוץ מס גם במתכונת של קורס דיגיטלי מלא, שיאפשר לכם ללמוד מכל מקום, בכל שעה ובצורה שנוחה לכם ביותר.

המאמר פורסם ב-31.07.23