*שימו לב: נהלי הביטול עשויים להתעדכן מעת לעת יש לצור קשר עם יועץ לימודים מטעם האקדמיה לפיננסים.

אישור הרשמה
יבוצע באחד משני אופנים אלו: אישור טלפוני – באמצעות שיחה מוקלטת המתבצעת ע"י יועצי הלימודים של האקדמיה לפיננסים או חתימת התלמיד על הסכם זה.

שכר לימוד
התלמיד מתחייב לשלם את שכר הלימוד במלואו בעת ההרשמה. תלמיד שלא יסדיר את התשלום לכל המאוחר תוך 14 יום ממועד הרשמתו יחויב בכרטיס אשראי שהושאר כפיקדון ביתרת סכום העסקה. במידה והתשלום לא הוסדר עד לפתיחת הקורס התלמיד לא יהא רשאי להשתתף בקורס, לקבל ספרות מקצועית או לקבל גישה לקורס המצולם. ניתן לשלם במזומן, בכרטיס אשראי, העברה בנקאית ובהמחאה לפקודת BDO בית הספר לפיננסים בע"מ. ידוע לי כי ההמחאות לא ניתנות לביטול אלא בהסכמת האקדמיה לפיננסים מראש ובכתב.

פתיחת קורס 
ידוע לי כי פתיחת קורס מותנית במספר מינימאלי של נרשמים וכי האקדמיה לפיננסים שומרת לעצמה את הזכות שלא לפתוח את הקורס עקב מיעוט נרשמים, או מכל סיבה אחרת, תוך מתן הודעה לתלמידים על כך לא יאוחר מ-48 שעות קודם לפתיחת הקורס. במקרים כאלה יוחזרו מלוא הכספים ששולמו בגין שכר הלימוד.

קורס מצולם 
התוכן המצולם עולה לאוויר אחרי 3 ימים ממועד השיעור לכל המאוחר. יחד עם זאת, ידוע לי כי קורס מצולם תלוי באינטרנט, חשמל, שמע ואחסון ועלולות להיות תקלות בהספקתם. התקלות לא יהוו עילה לביטול הרשמה ו/או החזר כספי. את הספרות המקצועית של הקורס יש לאסוף באופן עצמאי ממשרדי האקדמיה לפיננסים בתל אביב בתיאום מראש. פתיחת הרשאות לקורס מצולם תקף למחזור אחד בלבד. במידה ונדרשת הארכה לתוקף ההרשאות, פתיחת הרשאות מחודשת הינה בעלות של קורס חוזר.

הפסקת לימודים 
ידוע לי כי האקדמיה לפיננסים זכאית להפסיק מידית את לימודיו של התלמיד בגין אי תשלום שכר הלימוד, כולו או חלקו או בגין התנהגות לא נאותה.

הקפאת קורס
ניתן להקפיא השתתפות בקורס רק אם התלמיד ישתתף באותו קורס שהקפיא בתוך שנה מיום הרשמתו לקורס. לאחר שנה, לא יהיה זכאי התלמיד להשתתף בקורס או להחזר כספי כלשהו. במקרה של הקפאת לימודים לא יוקפאו התשלומים עבור הקורס.

קורס חוזר ודמי מעבר 
תלמיד המבקש לחזור על קורס בו השתתף בעבר פעם נוספת זכאי להשתתף בקורס חוזר פרונטלי בעלות 1480 ₪, או בקורס חוזר מצולם בעלות 480 ₪. *עלות ספרות לקורס חוזר הינה – 80 ₪ לספר.*תלמיד שאישר הגעה לקורס ולא נכח בו בפועל ויבקש להשתבץ למועד נוסף/אחר או תלמיד שהגיע לשיעור הראשון בלבד וביקש להחליף מועד קורס, ישלם 280 ₪ דמי מעבר בין קורסים.
למעט בחטיבת ראיית חשבון – עלות קורס חוזר דיגיטלי הינה 1480 כולל ספרים. קורס פרונטאלי – 50% מעלות הקורס.

כיתה/מרצים/ מועד 
ידוע לי כי מיקום הכיתה /זהות המרצים או מועד/י הקורס/ים עשויים להשתנות. במקרים אלו תדאג האקדמיה לפיננסים לכיתה/מרצה ומועד/ים חלופי/ים. שינויים אלו לא יהוו עילה לביטול ההרשמה לקורס, ובמקרה של ביטול השתתפותי בקורס יחולו כללי הביטול שבטופס הרשמה זה ללא כל שינוי.

הטבה מיידית למצטרפים
במסגרת ההסכם הינך זכאי לפגישה עם מומחה פיננסי ופנסיוני, לטובת בניית תוכנית כלכלית אישית.

ביטול הרשמה לקורס
החזר כספי מלא יינתן באם הבקשה לביטול ההרשמה הגיעה למשרדי האקדמיה לפיננסים בפקס או בדואר אלקטרוני בתוך 14 ימים מיום אישור ההסכם ובלבד שהביטול ייעשה 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת הקורס, למעט דמי ביטול בסך 100 ₪ שלא יוחזרו או 5% מסכום העסקה, לפי הנמוך ביניהם בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בקשה לביטול לאחר 14 ימים לא תקנה לתלמיד זכות להחזר כספי כלשהו, בין אם השתתף בקורס ובין אם לאו.

ביטול הרשמה למסלול לימודים (3 קורסים ומעלה)
תאריך ההרשמה למסלול הינו תאריך אישור התלמיד להשתתפות במסלול אליו נרשם, אם בשיחת טלפון או באישור על טופס הרשמה זה. במידה והודעת הביטול הגיעה לאחר 14 יום מתאריך ההרשמה למסלול ועד לשישה חודשים מיום אישור ההרשמה/חתימת ההסכם יזוכה התלמיד ב 50% מסכום יתרת העסקה. סכום יתרת העסקה יחושב כסכום העסקה בניכוי מחיר המחירון העדכני של הקורסים אליהם התלמיד היה רשום ומועד תחילתם כבר עבר וקורסים שעתידים להיפתח בתוך פחות מ 10 ימים מרגע הודעת הביטול. לאחר שישה חודשים מיום חתימת ההסכם לא יהיה התלמיד זכאי לכל החזר כספי. בכל מקרה דמי ביטול בסך 100 ש"ח לא יוחזרו.

ביטול קורס אינטרנטי
ביטול קורס דיגיטלי בתוך 14 יום מיום אישור ההרשמה יחייב את התלמיד בתשלום של 50% מעלות הקורס שנפתחו עבורו הרשאות הצפייה. לאחר 14 יום לא תהיה אפשרות לביטול ו/או החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

ביטול הרשמה ללקוח בעל מגבלות
בהצגת תו נכה ניתן לבטל את הקורסים בתוך 4 חודשים מיום ההרשמה בין אם התחיל את הקורס ובין אם לא.

פרטים אישיים
הפרטים שנמסרים בטופס ההרשמה נשמרים במאגר מידע בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – (1981)