הבחירות שנעשה בתחומים מסוימים בחיים, דוגמת בחירת מסלול לימודים, ישפיעו בדרכים שונות ומשמעותיות על אורח החיים שנייצר ובפרט על מידת הנוחות, הרווחה והביטחון הכלכלי מהם אנו ומשפחתנו נהנה. קורסים שונים במסגרת לימודי נדל"ן, כפי שתוכלו למצוא כאן בחטיבת לימודי הנדל"ן של האקדמיה לפיננסים, יכולים לשים אתכם על המסלול להשגת רווחה כלכלית, ביטחון מבחינת פרנסה שוטפת לטווח הארוך ובאופן כללי – חיים נוחים. מדוע לשקול דווקא לימודי נדל"ן בהקשר זה?

גמישות, פוטנציאל הכנסה גבוה ועניין אישי – מדוע עיסוק בנדל"ן עשוי להביא לחיי נוחות?

על מנת להבין מדוע דווקא לימודי נדל"ן יכולים לאפשר לנו לייצר חיים נוחים ורווחה כלכלית, כדאי קודם להגדיר מהם בעצם "חיים נוחים" עבורנו. עבור מרבית האנשים, הכנסה גבוהה ובטוחה יחסית מהווה חלק בלתי נפרד מחיים נוחים, אך כך גם גמישות בכל הנוגע לשעות וימי העבודה, כמו גם עניין וסיפוק מסוים בעיסוק היומיומי שלנו. אנשים רבים מרוויחים לא מעט כסף מדי חודש בעבודה יציבה ובטוחה יחסית, אך כזו בה אינם מוצאים כל עניין או סיפוק. לחלופין, אנשים רבים עוסקים בתחומים שמסבים להם הרבה סיפוק, עניין ואפילו שמחה יומיומית (דוגמת אומנים, מורים ועוד…) אך הכנסתם השוטפת אינה מספיקה או שביטחונם התעסוקתי תמיד רעוע ומדאיג. על מנת שנוכל להגדיר את חיינו כ"נוחים" נרצה גם עניין וסיפוק בעבודה, וגם ביטחון תעסוקתי ופוטנציאל הכנסה גבוה ויציב לטווח הארוך.

את כל אלו ניתן למצוא בעולם הנדל"ן כאמור, במיוחד בתחומים כמו יזמות נדל"ן או במקרה של אנשי נדל"ן העוסקים בכמה תחומים שונים בתוך עולם זה (דוגמת יזמים הפועלים גם כמתווכים). העיסוק בנדל"ן מאפשר לאינספור אנשים בארץ ובעולם כיום ליהנות מעיסוק יומיומי נוח ומעניין, גמיש ביותר מבחינת שעות העבודה (מה שמאפשר, למשל, להיות עם הילדים מתי שנוח יותר, לראות יותר את המשפחה המורחבת וכיוצ"ב) ובעל פוטנציאל רווח והכנסה גבוהים במיוחד. אם אלו לא חיים נוחים – מה כן?…

להיכנס לתחום במסלול לימודים גמיש ונוח גם כן

גם הדרך להיכנס לעולם הנדל"ן היא נוחה, גמישה וזמינה יותר מאשר מרבית מסלולי הלימודים עבור מקצועות אחרים. אנשים רבים מוותרים על מקצועות ותחומי עיסוק שנראה כי יוכלו לספק חיים נוחים והכנסה יציבה רק בגלל מסלול הלימודים הארוך והתובעני הנדרש על מנת להיכנס לתחומים אלו. במיוחד כאשר כבר יש משפחה או נמצאים בדרך לשם, מסלול לימודים של כמה שנים אינטנסיביות ומלאות עשוי להיות פשוט לא רלבנטי או אפשרי.

לימודי נדל"ן, לעומת זאת, אינם מצריכים כזה היקף של התחייבות. ניתן למצוא קורסים שונים בתחום בהם ניתן להשתתף בצורה מלאה גם במקביל לעבודה במשרה מלאה, ואפילו במקביל ללימודים בתחומים אחרים. קורסים בחטיבת לימודי נדל"ן של האקדמיה מועברים במקרים רבים במתכונת גמישה ונוחה הכוללת מפגש שבועי או דו שבועי, ולא מצריכים נוכחות באופן יומיומי ולאורך שעות מדי יום. כמו כן, רבים מהקורסים מוצעים כיום גם במתכונת של קורס דיגיטלי – קורס אונליין, בו ניתן להשתתף גם מרחוק ולחזור ולצפות בשיעורים כמה שרוצים ובכל נקודת זמן.

מומלץ בהקשר זה לבחון את האפשרויות של קורס יזמות נדל"ן, כמו גם את הקורס המקיף הכולל גם יזמות נדל"ן וגם הכנה לרישיון תיווך. כמו כן, גם קורס נדל"ן מעבר לים (המתמקד בשוק הנדל"ן האמריקאי) יכול לסייע לנו להתקדם משמעותית בקריירת הנדל"ן שלנו, ולעשות זאת במקביל לעבודה או לכל עיסוק אחר.

גם מבחינה זו, מדובר בתחום שהכניסה אליו נוחה, זמינה ונגישה עבור כולם…

המאמר פורסם ב-17.07.2022