כאן באקדמיה לפיננסים תוכלו למצוא כמובן מגוון רחב ועשיר ביותר של קורסים בתחומים כמו שוק ההון, לימודי נדל"ן, רישיונות פיננסים וכיוצ"ב. עבור המנהלים והמנהלות שבינינו, כמו גם כל מי ששואף להגיע לדרגות גבוהות יותר של ניהול או פעילות פיננסית מסוגים שונים, אנו מציעים כמה וכמה קורסי פרימיום – קורסים מתקדמים המיועדים לרוב לאנשים אשר כבר עוסקים בעולם הפיננסים או נמצאים בדרגות גבוהות יחסית בארגון בו הם מועסקים, כמו גם עבור עצמאיים ובעלי עסקים או כל מי שמעוניין לרכוש כלים מתקדמים במיוחד לפעילות בעולם הארגוני. להלן כמה מקורסי הפרימיום המובחרים שלנו, אותם שווה להכיר מקרוב.

קורס הכשרת מזכירי חברות בכירים

מזכיר חברה משמש בתפקיד מרכזי ומשמעותי בפעילות הניהול הגבוהה של הארגון. הוא מקשר בין הדירקטוריון לבין המנכ"ל והההלה של הארגון, בינו לבין המשקיעים, בין היושב ראש לבין חברי הדירקטוריון עצמם וכו'. על המזכיר מוטלת הסמכות והאחריות לוודא כי תהליכי הניהול כולם תקינים ולשם כך הוא מעורב בנושאים רבים ושונים הקשורים בפעילות הכספית ובפעילות השוטפת של הארגון. אנו מציעים קורס אשר שם דגש על ההיבטים החשובים של תפקיד מרכזי זה ומכין מזוויות שונות את המשתתפות והמשתתפים לעסוק בו.

ניתוח דוחות כספיים

קורס מתקדם ו"נחשב" נוסף במסגרת קורסי הפרימיום שלנו הוא קורס ניתוח וקריאת דוחות כספיים (מכונה גם "קורס אנליזה והערכת שווי חברות"…). חשוב להבין כי הדוחות הכספיים של ארגונים וחברות מהווים את המקור הישיר, האמין והעשיר ביותר של אינפורמציה פיננסית רלבנטית אודות אותו ארגון. ידע בנוגע לאופן בו נכון לקרוא, לנתח ולהסיק מסקנות מדוחות אלו הוא משאב שערכו לא יסולא בפז. זה הכלי העיקרי המאפשר לנו לנתח ולהבין את מצבן של חברות מסוימות, ולקבל החלטות בהתאם למסקנות אלו. אנו מציעים קורס במסגרתו לומדים כיצד לקרוא ולנתח דוחות כספיים בצורה מעמיקה ומקצועית – כישור שלא יזיק לאף מנהל, עובד או עצמאי שאפתן אשר שואף להתקדם.

קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה

גם על מנת לשמש כדירקטוריון או כבעל משרה בכירה אחרת בארגון, נדרש ידע מעמיק ותרגול של נושאים מסוימים. בפרט, העולם של ימינו מחייב מנהלים המשמשים גם כדירקטורים להיות בקיאים ולהבין בשורה ארוכה של נושאים שונים. קורס זה נבנה במיוחד על מנת לסכם ולהעביר לאנשים המחזיקים במשרות אלו חלק ניכר מהידע והכלים הנדרשים על מנת להיות דירקטורים מקצועיים טובים, ולתרום לפעילות הארגון בהצלחה.

קורס בנקאות ופיננסים

קורס המציע הכנה לעיסוק בבנקאות מעשית, כמו גם ללימודים מתקדמים יותר של עולם הבנקאות והפיננסים. הקורס מציע היכרות נרחבת ומקיפה עם עולם הבנקאות, הענקת כלים לבניית קריירה בנקאית, היכרות מפורטת של תפקידים ומסלולים שונים בעולם הבנקאות והתמחות ספציפית במשכנתאות. דרך מצוינת להיכנס לעולם הבנקאות ולהתוות את עתידכם המקצועי בו…

המאמר פורסם ב-30.12.2022