האקדמיה לפיננסים מציעה כיום את מבחר הקורסים הרחב והמגוון ביותר בעולם הפיננסים, בשלל נושאים ותחומים שונים הכוללים בין השאר את שוק ההון, תחום לימודי הנדל"ן, לימודי בנקאות, קורסי הכנה למבחנים הנדרשים לצורך קבלת רישיונות פיננסים ועוד. בין החטיבות השונות שמציעה האקדמיה ניתן למצוא גם את חטיבת לימודי הפרימיום – קורסים מקצועיים מתקדמים הפונים לקהל יעד של בכירים בענפי הפיננסים והכספים השונים, המעוניינים בהרחבת ההיכרות וההבנה שלהם בתחומים ספציפיים, כמו גם ארגז הכלים הפרקטיים העומדים לרשותם במסגרת עיסוקם היומיומי.

אילו קורסי פרימיום אנו מציעים?

בחטיבת לימודי הפרימיום שלנו ניתן למצוא כמה קורסים מקצועיים מתקדמים שונים, העוסקים בהיבטים מרכזיים בעיסוקם היומיומי של בכירים בחברות שונות בעולם הפיננסים (וגם מחוץ לו).

דוגמה מצוינת לקורס פרימיום המסייעת להבין את רמת וסוג הקורסים הנכללים תחת חטיבה זו, היא קורס מזכירי חברות (הכשרת מזכירי חברות בכירים) – מזכיר הוא תפקיד בכיר ביותר אליו מגיעים רק אנשים בעלי ניסיון, וותק והצלחה בתפקידיהם הקודמים. מדובר בקורס מקיף ומעמיק המיועד להעניק לאותם בכירים המעוניינים להתקדם לתפקידים של מזכירי חברות, את הראייה, ההבנה והכלים הנדרשים על מנת לתפקד בצורה מקצועית ומוצלחת במסגרת תפקיד מאתגר זה (מזכירי חברות משמשים כצומת המקשרת בין הגורמים הבכירים והחשובים ביותר בארגון, ביניהם הדירקטוריון, המנכ"ל, ציבור המשקיעים וכיוצ"ב).

קורס נוסף במסגרת חטיבת קורסי הפרימיום שלנו, אשר מקביל במובנים מסוימים לקורס מזכירי חברות (קורס נוסף אשר מכשיר בכירים לעסוק בתפקיד מפתח בכיר ומרכזי בארגון) , הוא קורס דירקטורים ונושאי משרה. הקורס נועד להעניק את הרקע הנדרש על מנת לשמש בתפקיד בכיר כמו חבר או יו"ר דירקטוריון של חברה – תפקיד מאתגר ומלא מורכבויות המצריך הן ידע בסיסי נרחב בנושאים שונים והן ראייה מערכתית רחבה ויכולת קבלת החלטות ברמה גבוהה ומתקדמת. הקורס מיועד גם לבכירים אשר כבר מכהנים בפועל כדירקטורים, ומעוניינים להרחיב את הידע, הניסיון והכישורים הרלבנטיים לתפקידם.

דוגמאות נוספות לקורסי פרימיום שאנו מציעים במסגרת חטיבת לימודי הפרימיום שלנו הם: קורס אנליזה והערכת שווי חברות, קורס מתן אשראי לחברות גדולות, קורס ניהול סיכונים בארגון, קורס הכשרת סוחרי מעו"ף ועוד. כאן באתר תוכלו כמובן למצוא מידע מפורט בנוגע לכל אחד ואחד מהקורסים הנ"ל.

מדוע להירשם לקורס פרמיום אצלנו?

עבור בכירים ואנשי מקצוע אשר כבר פועלים בעולם הפיננסים והכספים (או בעולם הארגוני – תאגידי באופן כללי) ושוקלים כיצד להרחיב את יכולותיהם, כישוריהם והידע בו הם מחזיקים הרלבנטי עבור המשך פיתוח הקריירה – מדוע להירשם לקורס פרימיום אצלנו?

ובכן, בתור התחלה מומלץ בחום לבחון בעיון את רשימת קורסי הפרימיום שאנו מציעים והנושאים הספציפיים בהם הם עוסקים. לפחות חלק מהקורסים הללו רלבנטיים באופן ישיר ומובהק עבור בכירים רבים העומדים בפני קידום או מעבר תפקיד. במידה ואתם צפויים (או שואפים) להתמנות לתפקיד של מזכיר/ת הארגון, למשל, קורס מזכירי חברות הוא ממש קורס המותאם בדיוק למקום בו אתם נמצאים כרגע בקריירה שלכם. קורס מתקדם שכזה מעשיר משמעותית את הידע, ההבנה, הראייה והיכולות של המשתתפים בו, ומכין אותם למלא את תפקידם הבא בצורה טובה ומקצועית יותר.

גם אם אינכם בהכרח עומדים מול תפקיד חדש, אך בכל זאת מעוניינים לתרום כמה שיותר לסיכוייכם להמשיך להתקדם ולטפס בסולם הדרגות והתפקידים בענף בו אתם עוסקים (או פשוט להרבות הצלחה בתפקידיכם הנוכחי), הכשרת פרימיום מתקדמת באחד מהנושאים הרלבנטיים עבור בכירים בארגונים מכל ענפי הפעילות יכולה רק לתרום, ולתרום משמעותית. נושא כמו ניהול סיכונים בארגון, למשל, הוא תחום בו כדאי לכל בכיר במשק להחזיק בידע והבנה בסיסיים, לכל הפחות. זה לא יכול להזיק, וסביר ביותר להניח שזה רק יסייע לכם להתקדם ולהתבסס בתפקידכם הבכיר הבא.

המאמר פורסם ב-25.08.23