חשבות שכר נחשב לתפקיד מבוקש בעולם הכספים והפיננסים, תחום בו הביקוש לאנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים הוא תמיד גבוה. בהתאמה, ניתן למצוא אנשים רבים הפונים לתחום זה בשנים האחרונות, ופועלים על מנת לקבל את תעודת ההסמכה בתחום, המוענקת מטעם לשכת יועצי המס בישראל. גם אנחנו, כאן באקדמיה לפיננסים, מציעים לימודי חשבות שכר במסגרת קורס ייעודי המכין לקראת בחינת ההסמכה בתחום. להלן האפשרויות העיקריות שאנחנו מציעים עבור לימודים אלו, והרכיבים העיקריים המרכיבים את הקורס עצמו:

מה כולל הקורס, היכן הוא מועבר ומהן האפשרויות ללמידה מרחוק?

קורס חשבי שכר המועבר מטעמנו כולל הכנה מעמיקה, יסודית ומפורטת לבחינת ההסמכה בתחום, המועברת כאמור על ידי לשכת יועצי המס בישראל. על פי ניסיון עבר עשיר אנחנו יודעים בדיוק כיצד להכין את התלמידות והתלמידים בצורה הטובה ביותר לבחינה, ואחוזי המעבר של בוגרות ובוגרי הקורסים שלנו מדברים בעד עצמם… התמקדות בשאלות החוזרות על עצמן שוב ושוב בבחינה בווריאציה זו או אחרת, למשל, היא אסטרטגיה אפקטיבית ביותר המוכיחה עצמה לאורך זמן.

מבחינה טכנית, כולל קורס זה לא רק לימוד תיאורטי אודות תפקידו של חשב השכר, אלא גם (ובעיקר) תרגול מעשי נרחב, הן מבחינת מעבר בחינת ההסמכה והן מבחינת תרגול עבודה על תוכנות חשבות שכר – התלמידים זוכים לתרגל עבודה על התוכנות עימן עובדים בעולם חשבות השכר: שקלולית, כספית ומכפל.

הקורס כולל עשרים מפגשי הכנה לקראת בחינת לשכת יועצי המס. במסגרתו מקבלים התלמידים את כל ספרי וחומרי הלימוד הנדרשים, כמו גם מפגש מעשי במסגרתו מתרגלים כאמור עבודה על תוכנות חשבות השכר.

קורס זה מועבר על ידינו בכל רחבי הארץ, כך שתוכלו להגיע בקלות ובנוחות בין אם אתם מתגוררים במרכז הארץ או בפריפריה. אנו מציעים קורסים בתל אביב, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה ורחובות. כאמור – פריסה ארצית רחבה…

כמו כן, מוצע קורס חשבי שכר גם כקורס דיגיטלי, הנלמד כולו אונליין. זוהי אפשרות המתאימה כיום ליותר ויותר אנשים, ומאפשרת ללמוד גם כאשר לוח הזמנים שלכם צפוף במיוחד (קורס דיגיטלי מאפשר ללמוד מתי שרוצים, לצפות שוב בהרצאות וכו'). כמו כן, ניתן להשתתף בקורס במתכונתו הדיגיטלית מכל מקום בו אתם נמצאים בעולם. להיות בחו"ל ובו בזמן ללמוד לקראת הסמכה בחשבות שכר.

לא רק למגיעים מעולם הכספים והפיננסים

מומלץ ביותר לבחון מקרוב קורס זה, גם אם אינכם מגיעים מעולם הכספים והפיננסים. חשבות שכר נחשב כיום למקצוע מבוקש כאמור, וזמן ההכשרה וההסמכה הקצר יחסית (בתוך כמה חודשים בלבד תוכלו כבר להחזיק בהסמכה בתחום, ולחפש בו תעסוקה בפועל) הופך אותו למועמד מתבקש גם עבור כל מי שמתעניין בהסבה מקצועית.

במידה ואינכם בטוחים האם מקצוע זה מתאים עבורכם, או האם אתם יכולים פשוט להירשם לקורס ולהתחיל בהכנה, אנא צרו עימנו קשר. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולייעץ לכם אישית בנוגע להתאמתכם לתחום עיסוק זה.

המאמר פורסם ב-31.07.23