החיפוש אחר מקצוע חדש ללמוד ולהתמחות בו משותף לאינספור אנשים בארץ, צעירים ומבוגרים כאחד. בעוד רבים מתלבטים בנוגע לקורסים, מסלולי לימוד ומקצועות מסוימים בעולם הכספים והפיננסים, הבחירה מבין שלל האפשרויות אינה תמיד קלה, כפי שתוכלו להיווכח מהיצע הקורסים הרחב שאנחנו מציעים. במיוחד כיום, בתקופה של העלאות ריבית משמעותיות והתייקרות ניכרת של החזרי המשכנתאות, הופך ברור יותר ערכו של השירות שמספקים יועצי משכנתאות ללקוחותיהם.

הביקוש לייעוץ משכנתאות בשמיים וצפוי רק להמשיך ולעלות

משכנתא היא ההלוואה הגדולה הנפוצה ביותר בישראל, הדרך הראשונה והעיקרית של מרבית המשפחות והזוגות הצעירים להצליח ולממן לעצמם בית או דירה. במיוחד במהלך השנה האחרונה, ברור לכל מי שמחזיר משכנתא עד כמה חשוב לבחור את המשכנתא עליה חותמים בצורה מושכלת ומיודעת, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת עבור רובנו היא על ידי הסתייעות ביועץ משכנתאות מקצועי.

נסביר – במהלך השנה האחרונה העלה בנק ישראל את הריבית במשק כבר כמה וכמה פעמים, כחלק מהמאמצים לרסן את האינפלציה הגבוהה ואת היחלשות השקל לעומת מטבעות אחרים בעולם. כל העלאת ריבית שכזו מייקרת את החזר המשכנתא הממוצעת בישראל בלא מעט כסף, ובמצטבר עלו החזרים חודשיים ממוצעים במהלך השנה האחרונה במעל לאלף שקלים בסך הכל!!!.

לכל משכנתא "תמהיל משכנתא" שונה הקובע איזה חלק מההלוואה הגדולה חשוף לשינויי ריבית במשק, וכמובן שללווה הממוצע אין יותר מדי מושג או הבנה בכל זה. בדיוק לשם כך נעזרים ביועצי משכנתא, אשר יודעים לקחת בחשבון את כל הסיכונים והאפשרויות הללו מבעוד מועד, ולהבהיר ללקוחותיהם את הפוטנציאל והסכנה הנלווים למשכנתא מסוימת זו או אחרת עליה הם אולי שוקלים לחתום.

לכן הביקוש לייעוץ משכנתאות מקצועי הוא גבוה ביותר בישראל, וצפוי רק להמשיך ולעלות בשנים הקרובות. זה כמובן הופך את המקצוע של ייעוץ משכנתאות לאטרקטיבי ומשתלם ביותר, וכך גם את הלימודים המאפשרים לעסוק בתחום.

קורס ייעוץ משכנתאות

אנחנו מעבירים כמובן קורס ייעוץ משכנתאות מקצועי, המועבר במתכונת גמישה ונוחה ומאפשר לכל משתתפת ומשתתף לעסוק במקצוע זה כבר השנה, במידה ומעוניינים בכך. ניתן לעבוד כיועצי משכנתאות באופן פרטי או במסגרת מוסד פיננסי (דוגמת בנק), כאשר הידע והכלים המועברים בקורס זה רלבנטיים וחשובים גם עבור יזמי נדל"ן, מתווכים, יועצים עסקיים ומאמנים אישיים, אנשי ביטוח ועוד.

גם עבור כל מי שמעוניין בהסבה מקצועית, כולל בגילאים מתקדמים יחסית, קורס ייעוץ משכנתאות יכול להוות מסלול נוח ואטרקטיבי לרכישת מקצוע של ממש במהירות רבה יחסית, ובתחום הזוכה כאמור לביקוש רב אשר רק הולך וצומח.

קורס זה יעניק לכם היכרות מעמיקה ותמונה רחבה ומושכלת של שוק המשכנתאות והמערכת הבנקאית, האפשרויות העומדות בפני הלווה הממוצע כיום, הדרכים בהן ניתן להבטיח נטילה של משכנתא אטרקטיבית ומוצלחת, הבנה של ענף מיסוי המקרקעין (הרלבנטי כמובן לעיסוק במשכנתאות) ועוד – כל מה שצריך על מנת להתחיל ולפעול בקרוב באחד המקצועות הפיננסיים האטרקטיביים ביותר בארץ כיום.

המאמר פורסם ב-1.3.23