כמה מהמקצועות המבוקשים ביותר בעולם הכספים והפיננסים הם כאלו המצריכים רישיון מטעם המדינה על מנת לעסוק בהם חוקית. אלו הם מקצועות כמו ניהול תיקי השקעות, ייעוץ השקעות, שיווק של חסכונות פנסיוניים, מכירת פוליסות ביטוח וכיוצ"ב. אלו הם "רישיונות פיננסים" עבורם אנו מציעים מבחר קורסי הכנה כאן באקדמיה לפיננסים. מרבית הרישיונות מצריכים מעבר של שש בחינות שונות מטעם הרשות לני"ע ומשרד האוצר, ואנו מעבירים כאמור קורסי הכנה ממוקדים עבור כל אחת ואחת מהבחינות הללו. בעוד ניתן להתכונן לבחינות אלו בכמה דרכים שונות, כמו גם למצוא בתי ספר מקצועיים נוספים בארץ המעבירים קורסי הכנה, אצלנו תקבלו את הטוב ביותר שבנמצא,  באחריות! מדוע? להלן כמה מהסיבות:

הכנה פרטנית עבור כל בחינה, המסתמכת על ניסיון עשיר מהעבר

אנחנו מציעים כמובן קורס הכנה ייעודי עבור כל בחינה בנפרד, ובמסגרת כל קורס מלמדים מורים ומרצים מנוסים ובקיאים בחומר, כאלו שהעבירו את אותו קורס לא מעט פעמים בעבר. הקורסים שלנו מתמקדים בשאלות שחוזרות על עצמן לאורך השנים שוב ושוב באותם מבחנים, כך שבסופו של דבר אין יותר מדי הפתעות ושאלות בלתי צפויות שיתקילו אתכם בזמן אמת במבחן. כששואלים את אותה שאלה בווריאציות שונות שוב ושוב ושוב לאורך שנים, ניתן להתכונן לשאלה זו ספציפית וכך לענות עליה בהצלחה ובקלות ברגע שהיא מופיעה במבחן. הניסיון רב השנים של המורים שלנו במקצועות אותם הם מלמדים הופכים אסטרטגיה זו ליעילה ומוצלחת במיוחד.

איכות המורים

המרצים והמורים שלנו לא רק שמעבירים לאורך שנים את הקורסים המדוברים, אלא גם מדובר לרוב באנשי מקצוע מעולם הפיננסים אשר פועלים בו בהצלחה יתרה מזה שנים רבות. השילוב בין ניסיון מעשי בתחום לבין רקע נרחב בלימוד והעברת קורסים ספציפיים אלו, הופכים את המורים שלנו לטובים ביותר בשוק ואת הקורסים שהם מעבירים לבעלי הסיכויים הטובים ביותר להביא לאחוזי הצלחה גבוהים בקרב התלמידות והתלמידים.

סיוע בהשמה לאחר הלימודים

בניגוד למרבית מוסדות הלימוד האחרים, אצלנו הקשר בין מוסד הלימודים לבין התלמידים אינו מסתיים ביום בו נגמר הקורס או אפילו כאשר הם עוברים בהצלחה את כל הבחינות ומוכנים למצוא מקום התמחות ותעסוקה ראשון. אנחנו מחזיקים מחלקת השמה של ממש אשר מסייעת במציאת עבודה ובמגוון פעולות חשובות שכדאי לבצע על מנת למצוא את המשרה בה באמת מעוניינים. למשל – סיוע בכתיבה ושיפוץ של קורות החיים, הכנה יסודית לראיון עבודה בחברה או מוסד פיננסים זה או אחר, התאמה של המשרה הרצויה על פי הפרופיל האישי של כל תלמידה ותלמיד וכו'.

הרי כל המטרה בלימודים האלו היא להשיג רישיון שיאפשר לפתח קריירה אטרקטיבית בעולם הפיננסים. אנחנו מסייעים לכם לצלוח בקלות את הדרך לקבלת הרישיון, ואז גם למצוא עבודה ולעלות על הדרך הנכונה בתחום.

הסטטיסטיקה לא משקרת

גם אם תתעלמו מכל הסיבות האחרות שהובאו כאן, כל מה שצריך על מנת להבין היכן הכי כדאי ללמוד קורסים לרישיונות הפיננסים זה להסתכל בסטטיסטיקה של השנים האחרונות, וגם אלו שלפניהן. אחוז בוגרי הקורסים מטעם האקדמיה לפיננסים אשר עוברים בהצלחה מרובה ובניסיון הראשון את מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר הוא הגבוה ביותר, הרבה מעל לאחוז העוברים מבין הניגשים ללא לימודי הכנה מקדימים. זה כמובן נובע מהסיבות שציינו לעיל, דוגמת הכנה פרטנית לכל בחינה ובחינה בהסתמך על ניסיון עבר, איכות המרצים והמורים וכד'.

אז אם אתם מתעניינים באחד מרישיונות הפיננסים ומעוניינים להשיגו כמה שיותר מהר וכמה שיותר בקלות, בואו לקורסי הכנה אצלנו. לא תצטערו על כך…

 המאמר פורסם ב-31.05.23