אנשים רבים פונים אלינו מתוך רצון לבנות לעצמם קריירה מניבה ובעלת אופק אפשרויות רחב ואטרקטיבי, ומתלבטים בנוגע לקורסים אליהם יירשמו או לחטיבות הלימודים הרלבנטיות יותר עבורם. קיימות כמה וכמה אפשרויות שונות לבניית קריירה מפוארת ומבטיחה בעולם הכספים והפיננסים, אותן תוכלו למצוא במסגרת הקורסים וחטיבות הלימודים שאנו מציעים. דוגמה מצוינת ומומלצת למסלול המושך אליו אינספור נשים וגברים מדי שנה היא חטיבת רישיונות הפיננסים למיניהם, ובפרט קורס יועצי השקעות. מה כולל קורס זה, מה נדרש מאיתנו על מנת שנוכל לעסוק במקצוע זה בארץ ומדוע מדובר בצעד ראשון מומלץ בדרך לקריירה מפוארת ומבטיחה של ממש?

מה כולל קורס יועצי השקעות ומה נדרש על מנת לעסוק בתחום זה בארץ?

על מנת להבין מה כולל קורס יועצי השקעות שאנו מעבירים כאן באקדמיה לפיננסים, נוח יותר להבין קודם מה מצריך העיסוק במקצוע זה בארץ – מה נדרש מיועצות ויועצי השקעות בישראל על מנת לעסוק בתחום באופן רשמי וחוקי?

ובכן, בדומה לניהול השקעות או ייעוץ ושיווק פנסיוני, על מנת לעסוק בייעוץ השקעות נדרש להחזיק ברישיון פיננסי מתאים. רישיון ייעוץ השקעות ניתן על ידי מוסדות המדינה (הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר), לאחר מעבר של חמש בחינות וסיום תקופת התמחות בת שישה חודשים. הבחינות הן בנושאים: יסודות הכלכלה, יסודות החשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, אתיקה ודיני ניירות ערך ו"מקצועית א' " (בחינה העוסקת בהרחבה בעולם ניירות הערך).

לכן, במסגרת קורס יועצי השקעות אנו מעבירים הכנה מלאה, מקיפה ויסודית ביותר לבחינות הנ"ל. ניתן להירשם לקורס ייעודי עבור כל בחינה ובחינה, או רק לקורסי הכנה לחלק מהבחינות הללו. מדובר כאמור בבחינות חיצוניות (כלומר, לא כאלו שאנו מעבירים, אלא גופים רשמיים מטעם המדינה – הרשות לני"ע ומשרד האוצר), אשר על מנת לעבור אותן בהצלחה כבר בניסיון הראשון יש ללמוד ולהתכונן כראוי. אנו מציעים ניסיון מוצלח ביותר של עשרות שנים בהכנה לבחינות אלו, כולל הכנה ממוקדת לשאלות הנשאלות בדרך כלל בכל אחת מהבחינות. כפי שהסטטיסטיקה מראה באופן שאינו משתמע לשתי פנים, סיכויי המעבר בהצלחה כבר בניסיון הראשון עולים משמעותית לאחר קורס הכנה ממוקד שכזה..

צעד ראשון בדרך לקריירה מבטיחה ומלאת אפשרויות

הוצאת רישיון ייעוץ השקעות באמצעות התהליך שתואר לעיל, מהווה מבחינות רבות צעד ראשון מתבקש ומבטיח ביותר בדרך לקריירה מפוארת של ממש בשוק ההון ובעולם הכספים והפיננסים. ייעוץ השקעות הוא תחום בו ניתן ללמוד ולהשתפשף בעולם הכספים והפיננסים, לצבור בו ניסיון והבנה ולפתוח את האופקים שלנו בנוגע לאפשרויות נוספות רבות הקיימות בשוק.

אנשי מקצוע רבים גם בנו את כל הקריירה שלהם על מתן שירותי ייעוץ השקעות והתקדמו בתחום מסוים זה, אך רבים אחרים גם עברו לתחומי עיסוק נוספים בתחום או התקדמו לניהול תיקי השקעות (בניגוד לייעוץ גרידא).

בכל מקרה, מבחר ומגוון האפשרויות לעתיד הוא רחב ועשיר מאין כמוהו. רישיון ייעוץ השקעות מהווה צעד ראשון מעולה ומומלץ עבור כל מי שמעוניין לבנות קריירה מפוארת בשוק ההון ובעולם הכספים והפיננסים.

המאמר פורסם ב-30.3.2024