אחד היתרונות והמאפיינים הבולטים והייחודיים של מערך הלימודים שלנו כאן ב"אקדמיה לפיננסים" הוא רוחב היריעה שאנו מציעים בכל הנוגע ללימודי פיננסים, על שלל התחומים השונים הנכללים תחת הגדרה רחבה זו. כמובן שעבור אנשים המעוניינים להיכנס לעולם הפיננסים במובן מקצועי ולרכוש תחום עיסוק ומקצוע חדש, אנו מציעים מסלולים מלאים אשר יביאו אתכם מהנקודה הנוכחית (גם אם נכון לרגע זה אין לכם שום קשר לעולם הפיננסים והכספים) ועד לקבלת התעודה או הרישיון המיוחלים ותחילת תעסוקה בפועל בתחום. אך גם מבחינת היקף ומגוון תחומי הלימוד והקורסים המתקדמים השונים בתוך עולם הפיננסים, אנו מתגאים בהיצע עשיר ביותר וחסר תחרות:

מקורסי היכרות וכניסה לעולם הפיננסים ועד להכשרות מקצועיות מתקדמות ולימודי פרימיום

במסגרת מצבת הקורסים ומסגרות הלימודים שאנו מציעים ניתן למצוא הן קורסי היכרות בסיסיים המשמשים ככרטיס כניסה לעולם הפיננסים ולתחומים ספציפיים בו, והן קורסים מתקדמים יותר אשר מאפשרים התמקצעות מתקדמת והתפתחות אישית כנשות ואנשי מקצוע בתחומים אלו.

עבור מי שמגיע/ה ללא כל ידע, ניסיון או אפילו היכרות קודמים עם עולם הפיננסים, אנו מציעים כמה וכמה קורסים שונים אשר מספקים היכרות ראשונית רחבה ומקיפה יחסית, לאותו תחום ספציפי בתוך עולם הפיננסים.

דוגמה מתבקשת לכך היא אחד הקורסים המוכרים והפופולאריים ביותר שלנו – קורס שוק ההון למתחילים. קורס זה כולל היכרות רחבה ומעמיקה ביותר עם שוק ההון ועולם הסחר הבורסאי, ומעבר לעובדה כי הקורס כולל גם חלק מעשי המסייע להפוך את החומר הנלמד לשימושי ופרקטי בפועל, הוא מהווה את הבסיס היסודי והטוב ביותר גם עבור מי שמעוניין להמשיך ללמוד ולהתמקצע בעולם הפיננסים, הן בדרך לקריירה במסחר בורסאי והן כבסיס לעיסוק באינספור מקצועות ומשרות שונות בעולם הפיננסים בכללותו.

בחטיבת לימודי שוק ההון שלנו תוכלו למצוא רשימה ארוכה של קורסים אשר מאפשרים הן להכיר מקרוב תחומים ספציפיים בשוק ההון ועולם המסחר הבורסאי, והן להתמקצע ולהתקדם בהם.

גם בחטיבת לימודי הנדל"ן שלנו תמצאו מספר קורסי היכרות ו"כניסה לתחום", לצד קורסים מתקדמים יותר המאפשרים להתקדם בעולם הנדל"ן ובסופו של דבר לפעול בו כיזמים, משקיעים או אנשי מקצוע (בפרט מתווכים) לכל דבר ועניין. נדל"ן מהווה כיום חלק בלתי נפרד מעולם הכספים, הפיננסים ושוק ההון, וככזה אנו מעניקים לו את היחס האקדמי המתבקש ומציעים מגוון קורסים מקצועיים מתקדמים.

אנו מציעים כאמור גם מגוון רחב ועשיר של מסגרות לימוד וקורסים מתקדמים יותר, כאלו הכוללים התמקצעות מתקדמת ומיועדים לא רק לבוגרי הקורסים הבסיסיים יותר, אלא גם לאנשי פיננסים למיניהם אשר כבר בקיאים, מנוסים ועוסקים לא מעט זמן בתחומים אלו. אנשי מקצוע המעוניינים לרכוש השכלה נוספת שתסייע להם להתקדם ביתר יעילות.

דוגמאות טובות לכך ניתן למצוא במסגרות לימודי הפרימיום שלנו. למשל – קורסים המיועדים לאנשים אשר כבר נמצאים בעמדות ניהול ובתפקידים בכירים בעולם הפיננסים, ומעוניינים להתקדם עוד ובצורה מקצועית, סדורה ויסודית. קורס מזכירי חברות, למשל, מיועד בדרך כלל למי שכבר נמצא בעולם זה וכבר התקדם בו לא אחת לתפקידי מפתח בכירים יחסית, וכך גם קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה.

במסגרת לימודי הפרימיום שאנו מציעים, גם קורסים כמו ייעוץ פיננסי או תכנון פרישה מהווים דוגמה טובה למסלולי לימוד במסגרתם ניתן לרכוש השכלה מתקדמת ומקצוע אטרקטיבי נוסף בתוך עולם הכספים והפיננסים, וכך להרחיב את ארגז הכלים המקצועיים העומד לרשותנו ומשמש אותנו על מנת לבנות קריירה בעולם זה.

לסיכום, בין אם אתם מגיעים "מבחוץ" ומעוניינים להכיר ואולי להיכנס לעולם הפיננסים, ובין אם אתם כבר נמצאים בעולם זה ומעוניינים להתקדם ולהתמקצע בו עוד ועוד בצורה היעילה ביותר – אצלנו תמצאו בית טוב. רשימת הקורסים וחטיבות הלימוד השונות שלנו מדברת בעד עצמה.

המאמר פורסם ב-25.08.23