רישיונות הפיננסים המובילים והמבוקשים בשוק, דוגמת רישיון ייעוץ או ניהול תיקי השקעות, רישיון ייעוץ פנסיוני, רישיון סוכן ביטוח וכיוצ"ב, מצריכים לימודים מקדימים לקראת סדרת בחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר. ניתן לעבור לימודי הכנה מסוגים שונים ובמוסדות לימוד שונים, כאשר כאן באקדמיה אנו מציעים קורסים ייעודיים ופרטניים לקראת כל בחינה בנפרד, ואפשרות להשתתף במסלול המלא הכולל הכנה עבור כל הבחינות הנדרשות ספציפית עבור הרישיון בו אתם מתעניינים. מהם היתרונות של לימודי הכנה ספציפית אצלנו באקדמיה לפיננסים, ומדוע כדאי לשקול לבחור דווקא בנו, כפי שעושים אלפים רבים של נשים וגברים מדי שנה?

לימודי הכנה לרישיונות פיננסים באקדמיה –  מאפיינים ויתרונות

אז כפי שציינו לעיל, אנו ב"אקדמיה לפיננסים" מציעים קורסים מפורטים וייעודיים לקראת כל אחת מבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, מפני שזו לדעתנו הדרך היסודית ביותר להתכונן לקראת בחינות אלו, כמו גם על מנת שכל אחת ואחד יוכלו לבחור בדיוק את הקורס בו הם מעוניינים ולא יחויבו ללמוד סדרה שלמה של קורסים אשר לפחות חלקם אינם נדרשים מבחינתם.

וזהו יתרון ראשון של לימודי רישיונות פיננסים דווקא באקדמיה לפיננסים – גמישות. אם אינכם מעוניינים בקורסי הכנה לקראת כל אחת מהבחינות שנדרש לעבור למען קבלת אותו רישיון, תוכלו לבחור בדיוק את הקורסים בהם אתם כן מתעניינים וכך לחסוך זמן, כסף ומשאבים נוספים על לימודים בהם אינכם מתעניינים או כאלו שאינכם באמת זקוקים להם.

יתרון מהותי נוסף הוא הרמה המקצועית – אנו מציעים את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר בשוק, הן מבחינת המרצים והמורים הוותיקים והמנוסים כל כך ספציפית בנושאים ובהכנה לבחינות אלו והן מבחינת חומרי הלימוד שאנו מעניקים לתלמידים והיקף השעות המוקדש לכל נושא ונושא. אנו מעניקים את הליווי המקצועי המלא והאיכותי ביותר, את כלל חומרי הלימוד הרלבנטיים ואת כל הזמן הנדרש על מנת להגיע ליום הבחינה עם רמות הידע והבקיאות הגבוהות ביותר, ולכן עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. התוצאות מדברות בעד עצמן, וישנם מספיק נתונים לאורך מספיק שנים על מנת שניתן יהיה להיווכח באפקטיביות של השיטה שלנו בהתחשב באחוזי המעבר וההצלחה בקרב תלמידינו.

כמו כן, אנו מציעים מסלולי לימודים מתומצתים וממוקדי מטרה במיוחד, כאלו אשר יאפשרו לכם לעבור את כל הלימודים הנדרשים בכמה חודשים בלבד, כולל כל שעות התרגול ושאר מה שנדרש על מנת להגיע ליום הבחינה עם הסיכויים הטובים והגבוהים ביותר לעבור ביתר הצלחה. הקורסים מועברים ברובם במתכונת לימודים גמישה ונוחה ביותר, כזו הרלבנטית גם עבור מי שעובד במשרה מלאה, כמו גם עבור הורים ואנשים בעלי מחויבויות שוטפות נרחבות. החומר כולו זמין אונליין, וקורסים מסוימים אף זמינים גם במתכונת דיגיטלית מלאה, למעוניינים בכך.

עוד יתרון שכדאי להיות מודעים אליו הוא הסיוע בהשמה ומציאת עבודה בתחום. במרבית המקרים אנו מעניקים לבוגרות ובוגרי הלימודים אצלנו אשר עברו את הבחינות וקיבלו את הרישיון הנכסף חיבור למקומות עבודה נחשקים ורלבנטיים. האקדמיה לפיננסים מפעילה חטיבת השמה המתמקדת בבוגריה וכוללת שירות השמה אישי. שירות זה כולל ראיון אישי והכנה לראיונות עבודה בבנקים וחברות ממגזר הפיננסים, ליווי בניסוח ובנייה של קורות חיים ומציאת משרה בהתאם לפרופיל הייחודי לכל אדם ואדם. כמוסד וותיק ומוכר בעולם הפיננסים ולימודי התחום אנו מחזיקים ברשת ענפה של קשרים עם החברות המובילות בעולם הפיננסים, ומציעים לתלמידנו את הסיוע הנרחב ביותר במציאת תעסוקה אטרקטיבית בתחום. מבחינה זו, דווקא לאחר שמסתיימים הלימודים אנו מציעים ללקוחותינו את השירות החשוב והמשמעותי ביותר עבור סיכוייהם/ן למצוא משרה שבאמת תתאים להם/ן.

המאמר פורסם ב-26.08.2022