נדל"ן הוא אחד מתחומי הפעילות הכלכלית האטרקטיביים ביותר מבחינת יציבות וודאות ההשקעה, לפחות ביחס לענפים רבים אחרים המתאפיינים ברמות גבוהות יותר של חוסר וודאות וספקולטיביות. עם זאת, פעילות בענף הנדל"ן כמשקיעים (ובמקרים רבים אף כיזמים בלבד) מצריכה בדרך כלל הון עצמי משמעותי, ובכל זאת גם חשיפה מסוימת לסיכון. סיכון שקשה ומסוכן לקחת ללא "גב" כלכלי איתן. אך עבור המעוניינים להיכנס לעולם הנדל"ן ולהתחיל לפעול בו גם ללא כל הון עצמי, ובפרט ללא כל חשיפה לסיכון, תיווך הוא תחום נגיש דרכו מתבקש ומומלץ לנסות ולהיכנס לתחום.

אנשי מקצוע הנמצאים במיקום אסטרטגי לכניסה ופעילות בשוק הנדל"ן – למה דווקא תיווך?

רבים החולמים על השקעות נדל"ן ומעוניינים להפוך ליזמים ובהמשך גם למשקיעים גדולים, אינם חושבים דווקא על תיווך בתור מקצוע להיכנס דרכו לשוק זה. תיווך, אחר הכל, הוא מקצוע לכל דבר ועניין. מתווכים/ות אינם מבצעים בדרך כלל עסקאות בכספם שלהם. הם מרוויחים עמלות ו/או משכורות אך לא גורפים את הרווחים העצומים של משקיעי נדל"ן הפועלים בצורה מוצלחת.

הסיבה בגללה מומלץ ביותר לשקול להתחיל מעולם התיווך, כשלב נוסף בדרך לכניסה מלאה לעולם הנדל"ן, היא כי מדובר במקצוע בו פועלים בעולם הנדל"ן עצמו ולכן נהנים מ"מיקום" אסטרטגי המאפשר גם לחסרי כל הון עצמי להיכנס לתחום, ולהתפתח בו.

מתווכים לומדים את רזי שוק הנדל"ן ופועלים בו באופן יומיומי וכך זוכים לחשיפה ולניסיון הנדרשים על מנת לזהות עסקאות אטרקטיביות פוטנציאליות בשוק, להבין כיצד לקרוא אותו ולצפות מה יקרה בו. כל זה שם אותם בנקודה טובה במיוחד ללמוד את השוק על מנת לפעול בו בעתיד בתור יזמים, ואולי אף בתור משקיעים.

בנוסף לכל זה, תיווך הוא תחום פעילות מניב ביותר, שיכול לספק משכורות מכובדות ולאפשר התפתחות רבה ומגוונת, במידה ומעוניינים להישאר בתחום זה לאורך זמן. לא משהו שניתן לומר על כל תחום פעילות ותעסוקה כיום.

קורס תיווך כדרך הכניסה הטובה ביותר למקצוע

יתרון נוסף של עיסוק בתיווך הוא המהירות והקלות היחסיות בהן ניתן ללמוד את התחום ולהתחיל לפעול בו. על מנת לעסוק בתיווך באופן חוקי ורשמי נדרש להחזיק ברישיון תיווך, הניתן על ידי המדינה. לשם כך יש ללמוד את התחום ולעבור מבחן מטעם רשם המתווכים.

אנחנו מציעים קורס תיווך מרוכז אשר מכין את התלמידות והתלמידים בצורה היסודית והטובה ביותר לקראת בחינת רשם המתווכים, וגם מעניק להם ידע, הבנה וכלים שונים הנדרשים בפעילותו השוטפת של המתווך. הקורס מועבר במתכונת גמישה ונוחה, כולל שעות תרגול אינטנסיבי של שאלות הניתנות בדרך כלל בבחינת רשם המתווכים ומציע את הסיכויים הטובים ביותר לעבור בהצלחה את הבחינה כבר בניסיון הראשון.

זוהי אחת הדרכים הישירות, הנגישות, הנוחות והמבטיחות ביותר להיכנס לעולם התיווך, במהירות ובצורה מקצועית אשר תשים אתכם על דרך המלך להשתלבות בעולם הנדל"ן. דרך אשר יכולה להוביל לסוגים נוספים של פעילויות בהמשך הדרך.

המאמר פורסם ב-1.3.23