הסבה מקצועית ורכישת מקצוע חדש בו ניתן לעסוק באופן מלא הופכת להיות צורך ודרישה של ממש עבור רבות ורבים מאיתנו בימים אלו, כאשר שוק העבודה הולך והופך תזזיתי יותר ויותר והשינויים התכופים בו מאלצים תזוזה מתמדת והסתגלות מחדש אחת לכמה שנים. כאן באקדמיה לפיננסים אנו מפעילים חטיבת ייעוץ מס המאפשרת לבצע הסבה מקצועית ולרכוש מקצוע נדרש ונחשק זה בלי לאבד את המשרה בה אנו מחזיקים בינתיים, כך שלא נישאר מספר חודשים ללא תעסוקה והכנסה שוטפת במהלך התקופה בה אנו מבצעים את המעבר.

מדוע דווקא הסבה מקצועית לייעוץ מס?

רגע לפני שנפרט כיצד ניתן לבצע הסבה מקצועית לייעוץ מס בלי לאבד זמן הכנסה ועבודה בתהליך, כמה מילים על האטרקטיביות של ייעוץ מס כתחום אליו ניתן ומומלץ לבצע הסבה מקצועית –

ייעוץ מס נחשב כיום לאחד המקצועות היציבים והבטוחים ביותר בעולם הכספים והפיננסים. מערכות המיסוי של ישראל, כמו אלו של מרבית המדינות המפותחות, הן כאלו עימן האדם הממוצע (אשר אינו מתמחה בעולם המיסוי) אינו יכול או מעוניין להתמודד בעצמו בצורה מספקת ומניחה את הדעת. הדבר נכון כמובן עבור חברות, בתי עסק וארגונים שונים המעסיקים יועצי מס רבים על מנת שינהלו את מערך המיסים של הארגון, אך גם ובמיוחד עבור עצמאיים קטנים ובינוניים. בישראל פועלים הרבה יותר פרילאנסרים ועצמאיים קטנים ובינוניים מאשר במרבית מדינות המערב, ומשמעות הדבר היא כי קיים שוק עצום ורחב ביותר עבור יועצי מס המוסמכים ללוות עוסקים פטורים בתור נציגיהם מול רשויות המיסים – מס הכנסה וביטוח לאומי.

כלומר, קיים שוק לקוחות רחב, יציב ובטוח עבור יועצי מס מוסמכים בישראל – הן בתי עסק וארגונים למיניהם והן פרילנסרים ועצמאיים בסדרי גודל שונים. הכנסה ופרנסה בטוחה עבור מי שמחזיק ברישיון הנדרש, וצובר את הניסיון הרלבנטי על מנת להתמחות באמת במקצוע זה.

הסבה לייעוץ מס בלי לאבד הכנסה שוטפת

אז כיצד ניתן לבצע הסבה מקצועית לייעוץ מס בלי לאבד את הכנסתינו השוטפת הנוכחית אפילו לחודש אחד? ובכן, לימודי ייעוץ מס כפי שמועברים על ידינו באקדמיה לפיננסים, נערכים במתכונת גמישה ונוחה המאפשרת לכל תלמיד ותלמידה להתקדם בקצב שלהם, ולעשות זאת גם תוך כדי שמירה על עבודה במשרה מלאה.

על מנת לעסוק בייעוץ מס באופן חוקי ורשמי יש להחזיק ברישיון ייעוץ מס. קבלת רישיון זה מותנית במעבר של ארבע בחינות הנערכות על ידי מועצת יועצי המס (בחינה אחת בחשבונאות ושלוש בחינות העוסקות ישירות בעולם המיסוי), ובהשלמת תקופת התמחות של שנה. במהלך תקופת ההתמחות כבר מרוויחים משכורת, אשר גם אם בשלב ראשוני אינה גבוהה במיוחד עדיין מספקת לנו הכנסה שוטפת. התקופה ה"מאתגרת", אם כן, היא זו של הלימודים לקראת הבחינות. את ההכנה לבחינות אנחנו מציעים במתכונת של ארבעה קורסים שונים, קורס ייעודי עבור כל אחת מהבחינות, המועבר בצורה הממוקדת ביותר על מנת להבטיח מעבר מוצלח ומהיר של הבחינה. הקורסים נערכים כולם בשעות נוחות המתאימות גם לעובדים במשרה מלאה, וקיימת גם אפשרות של רכישת קורס דיגיטלי – קורס המועבר במלואו אונליין, בפורמט מקוון, כך שניתן לצפות בשיעורים ובהרצאות בזמן שנוח לכם ובמקום לבחירתכם, וכך להשלים את השיעורים מתי שאתם יכולים ובלי להיות מחויבים ליום ושעה קבועים. זה מאפשר לשמור גם על עבודה במשרה מלאה, בזמן שלומדים ומתקדמים מהר או לאט לקראת הבחינות, ולאחריהן אל עבר ההתמחות וקבלת הרישיון הנכסף.

המאמר פורסם ב-22.10.2022