שנת 2021 כבר איתנו ולמרות שהמצב הבלתי שגרתי בו כולנו מצויים בארץ ובעולם בעקבות מגפת הקורונה עדיין נמשך, כאן באקדמיה לפיננסים, כמו גם במקומות רבים נוספים בעולם הלימודים המקצועיים, הסתגלנו לצרכי השעה ואנו מציעים מבחר רחב ועשיר של קורסים במתכונת דיגיטלית. בשנה האזרחית החדשה אנו מציעים גם מספר קורסים חדשים לחלוטין אשר נבנו בהתאם לביקוש ולתחומי העניין והעיסוק המרכזיים והרלבנטיים ביותר בעולם הכלכלה והפיננסים, כמו גם בעולם הניהול הארגוני בכללותו. להלן כמה מהקורסים החדשים שאנו מציעים כאן החל מהשנה, קורסים המיועדים לקהל רחב ביותר ורלבנטיים לשכירים ועצמאיים, יזמים ומנהלים כאחד:

קורס הכשרת מזכירי חברות בכיריםהמזכיר של ארגון או חברה מסוימת הוא אחד מאנשי הסגל הבכירים אשר משחקים תפקיד משמעותי ומרכזי בארגון – המזכיר מקשר בין גורמים שונים בצמרת הארגון, מפקח על האופן בו מתנהלים תהליכים בארגון ומוודא כי הם עומדים בכל הדרישות החוקיות והסטנדרטים הניהוליים הנדרשים. קורס זה נועד להעניק למזכיריהם של חברות וארגונים שונים תמונה רחבה ומקיפה של ההיבטים הרבים הרלבנטיים ומהותיים לעבודתם. החל מהתמצאות בדוחות הכספיים של הארגון, דרך ניהול סיכונים ועד להיכרות מעמיקה של אספקטים מהותיים בכל הנוגע לדיווח לרשויות, ממשל תאגידי, ניהול מערכת היחסים הסבוכה בין הדירקטוריון להנהלה ועוד. במילים אחרות, קורס ז נועד להעניק תמונה רחבה ומושכלת יותר, כמו גם להעניק כלים בסיסיים ומתקדמים למזכירות ומזכירים של חברות וארגונים, השואפים לבצע את תפקידם בצורה הטובה והמקצועית ביותר

קורס ניהול סיכונים בארגוןניהול של ארגון ו/או חברה מסחרית מצריך ניהול סיכונים מתמיד ומשולב, כזה הכולל אספקטים פיננסיים, טכנולוגיים, כאלו הנוגעים לאבטחת מידע ועוד. מאחר והסביבה בה פועלים ארגונים וחברות היא סביבה דינמית ועשירה במתחרים ובסוכנים שונים בעלי אינטרס לפגוע בארגון שלנו או לדלות ממנו מידע, ללא ניהול סיכונים משולב ומתקדם לארגון שלנו אין סיכוי לשרוד ולשגשג לאורך זמן. קורס ניהול סיכונים בארגון חושף את המשתתפים בו לאסטרטגיות ניהול סיכונים שונות ועדכניות, סוקר את ההתפתחויות האחרונות בתחום זה ומכשיר מנהלים להכיר את הסיכונים הרלבנטיים עבור ארגונם, לעמוד היעדים האסטרטגיים של הארגון וליישם את השיטות המתקדמות ביותר בתחום ניהול הסיכונים הקיימות כיום

קורס אנליזה והערכת שווי חברותהיכולת לבצע הערכת שווי מושכלת לחברה כלשהי מהווה כלי בסיסי, מהותי ורב חשיבות בעולם העסקי, עבור אינספור אנשים ובעלי תפקידים שונים. ביצוע הערכת שווי מושכלת עבור חברה ציבורית במטרה לקבל החלטות השקעה מושכלות יותר יכול לעשות את כל ההבדל בין השקעה מוצלחת להשקעה קטסטרופלית, ולמרות שהמידע זמין ונגיש לעיני כל (הכוונה לדוחות הכספיים של חברות ציבוריות) – הסקת מסקנות נכונות ממסמכים עתירי נתונים שכאלו אינה דבר טריוויאלי כלל וכלל. קורס זה מספק את הכלים הנדרשים על מנת לבצע הערכות שווי מושכלות ואנליזה לנתוניהן הפיננסיים של חברות שונות, במטרה להצליח ולקבל החלטות השקעה מושכלות ומוצלחות יותר. במסגרת הקורס ניתנים שיעורי בית ותרגילים שונים במסגרתם מלווה כל אחד מהמשתתפים בקורס חברה אחרת, ומתרגל בפועל את טכניקות האנליזה וביצוע הערכת השווי הנלמדות. כלומר, מהקורס יוצאים התלמידים עם ניסיון מעשי בביצוע אנליזה והערכת שווי, כאלו אשר נעשו תחת השגחתם ובליוויים הצמוד של המרצים רבי הניסיון וההכשרה בתחום.

אלו הן כמה דוגמאות עיקריות לקורסים החדשים והמסקרנים שאנו מציעים ב- 2021 לקהל המתעניינים בעולם הכלכלה, הפיננסים, הנדל"ן ושוק ההון.  צרו קשר לקבלת פרטים נוספים אודות קורסים אלו וקבלת מידע בנוגע למבחר העשיר של קורסים נוספים אותם אנו מעבירים באופן שוטף, גם בתקופת הקורונה.

המאמר נכתב ב-21.02.2021