תחום היזמות העסקית והפיננסית הוא תחום מפותח ועשיר בפעילות בישראל של ימינו, הנחשבת לאחת מחממות היזמות המצליחות ביותר בעולם. אכן ניתן למצוא כאן יזמים הפועלים במגוון תחומים שונים, כאשר יזמות נדל"ן היא מהדוגמאות המתבקשות והרלבנטיות ביותר. בעוד קיימת בארץ קונספציה רווחת אך שגויה בנוגע לכך שיזם חייב להיוולד עם תכונות "יזמיות" ייחודיות או להתחיל את דרכו עם הון עצמי גדול ורק להמשיך ולהרחיב אותו משם והלאה, בפועל זו אינה המציאות. יזמות ניתן בהחלט ללמוד, לפחות במידה רבה, ולהתקדם בצורה שיטתית ומסודרת אל עבר עיסוק ביזמות נדל"ן, יזמות השקעות וכיוצ"ב. להלן כמה מהקורסים הנכללים בלימודי יזמות שכדאי לכל מי שחושב בכיוון להכיר:

קורס יזמות נדל"ן

כאמור, ענף הנדל"ן הוא אחד המקומות הראשונים עליהם רובנו חושבים כשאנחנו חושבים על יזמות, בין השאר מכיוון שמדובר באחד התחומים היציבים, המבטיחים והפעילים ביותר בארץ ובעולם גם יחד. בעוד נדל"ן הוא תחום יציב ועמיד יחסית בפני זעזועים שונים אשר עוברים על המשק המקומי והעולמי ללא הרף וממשיך לצמוח בעקביות לאורך עשרות שנים ללא הפסקה, ברור מדוע רבים המעוניינים ליזום ולהוציא לפועל את הפרויקטים שיזמו עושים זאת דווקא בתחום הנדל"ן. יזמות נדל"ן היא כאמור לא תכונה מולדת או בלעדית ל"יזמים בנשמתם", אלא תחום אותו ניתן ללמוד בצורה מסודרת ומקצועית וכך להיכנס אליו ולהתפתח בו. במילים אחרות – גם אם אין לכם טיפה אחת של ניסיון ביזמות או הון עצמי משמעותי להשקיע, אתם עדיין יכולים להיהפך ליזמי נדל"ן, באמצעות הלימודים וההכוונה המתאימים, כמו גם השקעה של זמן ומרץ בניסיונות להתחיל ולפעול בתחום בפועל. קורס יזמות נדל"ן שאנחנו מעבירים כאן באקדמיה לפיננסים  הוא בדיוק אותו מסלול לימודים ייעודי המתמקד בהיבטים והנקודות הרלבנטיות והחשובות ביותר עבור סוג זה של יזמות, ומעניק לתלמידות ולתלמידים את הידע, הביטחון, ההיכרות, ההבנה  והניסיון הנדרשים על מנת להתחיל ולפעול כיזמים בשוק הנדל"ן, אך באופן שקול, מושכל ובעל סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד (הצלחה בהקשר זה משמעה להיכנס לעולם יזמות הנדל"ן ולפעול בו לאורך זמן, באופן המאפשר להתפרנס מהעיסוק בתחום ולהתפתח מעבר לכך)

קורס יזמות עסקית פרקטית

מלבד ליזמות נדל"ן, התחום השני המוכר כל כך של יזמות הוא התחום העסקי – יזמות עסקית. זה יכול להיות כל דבר שבעולם – כל רעיון לפרויקט עסקי זה או אחר אשר יניב הכנסה ורווחים, בין אם חד פעמי ובין אם כהתחלה של עסק קבוע וארוך טווח. כמובן שגם (ובמיוחד) בכל בנוגע ליזמות עסקית יש הרבה מאוד מה ללמוד, לדעת, להבין וליישם, ולפחות חלק משמעותי מזה אנו שואפים להעביר לכם במסגרת קורס יזמות עסקית פרקטית. קורס זה מועבר בשיתוף עם אחד הגופים האקדמאיים הנחשבים ביותר במדינה – הטכניון, ובנוי באופן המאפשר לתלמידים לרכוש את הידע והכלים הנדרשים על מנת להקים עסק ולתפעל אותו, החל משלב הרעיון המופשט ועד לשלב התפעול השוטף והסדיר של עסק מצליח הנמצא בתנועה קדימה. מלבד לידע פרקטי וטכני הנוגע להקמה וניהול של עסק מתמקד קורס זה גם ברכישה של ידע פיננסי ומשפטי רלבנטי, הנדרש כמובן על מנת להקים ולנהל עסק בטווח הארוך בצורה נבונה ומשתלמת. על היזם העסקי המתחיל להכיר הרבה מאוד היבטים שונים של הפעילות העסקית (דוגמת ההיבט של מיסוי, היבטים משפטיים שונים, היבטים שיווקיים וכיוצ"ב), ובקורס זה אנו מעניקים את כל הידע הנדרש ועוד הרבה מעבר לו, כאשר הוא מועבר על ידי טובי המורים והמרצים מהאקדמיה לפיננסים ומהטכניון גם יחד. שווה בהחלט בדיקה !

המאמר נכתב ב-05.05.2021