נרשמתי לקורס שוק ההון בלי ידע מוקדם. תוך מספר ימים כבר התחברתי לחומר ולתלמידים, והתרשמתי בעיקר מהשילוב בין הלמידה בכיתה והתרגול המעשי. השיעורים הראשונים היו לי מעט קשים אך הצלחתי להתמודד עם האתגר. הבנתי איך בנוי שוק ההון וגם שמתי לב להבדלים בין העולם הפנסיוני ועולמם של אנשי ההשקעות. הבנתי מה התפקיד של אנשי המקצוע שעוסקים בתחום והצבתי לי יעדים להמשך הקריירה.

קורס שוק ההון נתן לי המון כלים שאני יכול ליישם באופן מיידי. אני ממליץ על הקורס לכל מי שרוצה לפתח את הידע האישי, כמו גם לאנשים שמעוניינים לבצע הסבת מקצוע מקריירה קיימת. היום אני משתמש בידע שצברתי על מנת לבצע מסחר עצמאי ויש לי עוד הרבה לאן לשאוף. אני שוקל בעתיד לעשות קורס כדי להפוך להיות מנהל תיקי השקעות, ובודק אופציות של הכשרה כיועץ השקעות וכמשווק השקעות. את הקורס שעברתי ניתן להרחיב למסלול לימודים למתקדמים ובסופו של דבר כנראה שאירשם למבחנים של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר.

בקיצור, בתור בוגר של קורס שוק ההון אני יכול להמליץ בפה מלא על התכנים ועל הנושאים. בקורס למדתי כיצד לפעול בשוק המניות בארץ ובעולם, על יישומי מימון ומניות ועל קרנות נאמנות ותעודות סל. את הידע שלי אני מיישם באופן עצמאי ותוך סיפוק עצמי.