לימודי נדל"ן הפכו בשנים האחרונות לאחד התחומים הפופולאריים והמסקרנים ביותר עבור ישראלים רבים, ומסיבות מובנות – שוק הנדל"ן הישראלי והעולמי נמצא במגמת עלייה ניכרת וארוכת טווח, כזו הנדמית לפרקים כמעט נצחית. לכן כולל עולם זה היצע תעסוקה עשיר ויציב, הן עבור יזמים ופרויקטורים למיניהם והן עבור משקיעים, מתווכים ואנשי מקצוע נוספים מהתחום. באקדמיה לפיננסים אנו מציעים מספר קורסים מרכזיים מעולם הנדל"ן, כמו גם מסלול מקיף ומשולב אותו ניתן להרכיב מכמה מהקורסים המוצעים, במטרה להצטייד בארגז הכלים המקיף והמלא הדרוש לשם הצלחה בתחום.

קורס נדל"ן מקיף בשילוב קורס התחדשות עירונית

ניתן להרכיב מספר סוגים של מסלולים מקיפים ומשולבים לצורך רכישת ידע, כלים והבנה מספקים לשם פעילות מושכלת ומוצלחת בשוק הנדל"ן, אך כאן נרצה להציע שילוב ספציפי בין הקורס המקיף שמציעה האקדמיה (קורס תיווך נדל"ן בשילוב קורס יזמות נדל"ן) לבין קורס התחדשות עירונית, הרלבנטי במיוחד לשוק הנדל"ן הישראלי בעשורים האחרונים, ובעתיד הנראה לעין.

נתחיל עם קורס הנדל"ן המקיף, המהווה בעצמו סוג של מסלול משולב הכולל שני תחומים שונים – יזמות נדל"ן ותיווך נדל"ן. בעוד ניתן למצוא כל אחד מהקורסים הללו גם בנפרד (קורס תיווך נדל"ן וקורס יזמות נדל"ן), הקורס המקיף מציע שילוב של השניים אשר אטרקטיבי במיוחד עבור כל מי שרוצה את הסיכויים הטובים ביותר להשתלב בתחום באופן מעמיק וארוך טווח. קורס תיווך נדל"ן מעניק הכנה יסודית ומקיפה לבחינה מטעם רשם המתווכים, המאפשרת לקבל רישיון תיווך ולעסוק במקצוע זה באופן חוקי. קורס יזמות נדל"ן, לעומת זאת, "תוקף" את התחום מכיוון אחר ומציע לתלמידים ארגז כלים שלם אשר יאפשר להם להתחיל ליזום ולפעול בשוק כיזמים לכל דבר ועניין. השילוב בין שני סוגי הפעילויות, או הכישורים, פותח בפני תלמידי הקורס המקיף עולם רחב של אפשרויות בנדל"ן, הרבה מעל ומעבר למה שזמין עבור מי שהולך על אחד מהקורסים בלבד.

ההצלחה הרעיונית והמעשית של הקורס המקיף מצביעה על כך ששילוב בין קורסים שונים בחטיבת לימודי נדל"ן של האקדמיה עשויה בהחלט להוות את הדרך המתבקשת, היעילה והטובה ביותר להשתלב בצורה משמעותית בעולם הנדל"ן. לכן, ניתן להוסיף לקורסים אלו (או לקורס המקיף המשלב בין שניהם) גם קורס התחדשות עירונית, העוסק באחד הנושאים ה"חמים" והחשובים ביותר בעולם הנדל"ן הישראלי כיום. "התחדשות עירונית" הוא תחום הכולל בתוכו כמובן את תכניות תמ"א 38 המפורסמות של עיריות ברחבי ישראל, כמו גם תכניות מתאר נוספות להתחדשות עירונית הפותחות אפשרויות אטרקטיביות רבות בעולם הנדל"ן הישראלי. בהתחשב בכמות הפרויקטים שיצאו לפועל במסגרת תכניות התחדשות עירונית בערים ויישובים שונים בארץ בעשורים האחרונים, ברור כי מדובר בתחום בעל פוטנציאל רווח עצום עבור אנשי נדל"ן מכל הסוגים- יזמים, משקיעים, מתווכים וכו'.

למקד את עצמנו לכניסה לתחום בתוך מספר חודשים מהיום – לימודי נדל"ן משולבים

חלק מהיתרון המשמעותי של מסלולים משולבים ומקיפים בלימודי נדל"ן, דוגמת המסלול המקיף עצמו או השילוב המוצע כאן בין מסלול זה לבין קורס התחדשות עירונית, הוא כי מדובר בדרך מוגדרת, ברורה וברת ביצוע לכניסה לתחום והתבססות בו במהרה יחסית, גם עבור מי שמגיע ללא כל ידע, ניסיון או נגיעה קודמת בתחום. מספיק שמחליטים, ובזכות מסלולים משולבים שכאלו ניתן להשתלב בתחום בתוך מספר חודשים בלבד.

עבור מי שנועץ עיניו דווקא לחו"ל, ולא לשוק הנדל"ן הישראלי, ניתן ורצוי כמובן לנסות ולשלב את המסלול המקיף (הרלבנטי עבור כולם), עם קורסים אשר ממוקדים יותר בשווקי נדל"ן בחו"ל, דוגמת קורס נדל"ן ארה"ב והשקעות מעבר לים.