בעידן המודרני, בפני אנשים אשר ברשותם סכום כסף זמין ונזיל, עומדות אפשרויות השקעה רבות אם למטרות פיננסיות אותן ירצו לנצל בהמשך הדרך, אם להשבחת הכסף ואם לחיסכון. עד לפני שנים לא כל כך רבות, היה נהוג לשמור כסף שנצבר בקופת חיסכון, אבל מאז דברים רבים השתנו. אם אתם מחפשים להרוויח מהשקעה שאתם מבצעים באופן מקסימלי, כדאי שתחשבו על האופציה של ניהול תיק השקעות עצמאי.
תיק השקעות אשר מנוהל ביד רמה יהווה תמהיל השקעות אופטימלי אשר ישרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, אולם בניגוד לדעה הרווחת, אינכם חייבים להאציל סמכויות ולחפש מנהלי השקעות, אלא אתם יכולים לנהל את התיק שלכם לגמרי בעצמכם. כיצד? בעזרת לימודים במסלול המשקיע העצמאי.

 

כל הידע הנדרש לניהול השקעות עצמי

לימודי שוק ההון – בשנים האחרונות שוק ההון הפך לאפיק השקעה מועדף על אנשים רבים אך אצל רבים הוא מלווה בחשש שאין להם מספיק ידע בעולם ההשקעות. דרך מצויינת להפוך למשקיע נבון המכיר את התחום היא דרך קורס לימודי שוק ההון, במטרה להרחיב את ידיעתכם בנושא ולרכוש ידע חדש במגוון תחומים. לימודי שוק ההון למתחילים, יפתחו בפניכם צוהר לעולם מרתק רווי בהזדמנויות בו תתרגלו מסחר וירטואלי, בחדרי מחשב ייעודיים על מנת לשפר את תפקודיכם, ולשפר את יכולותיכם, מה שייתן לכם יתרון, בניהול התיק האישי שלכם.

לימודי ייעוץ השקעות – אופציה נוספת העומדת לרשותכם שמטרתה, לעזור לכם לנהל את תיק ההשקעות שלכם בצורה הטובה ביותר, הוא קורס לימודי ייעוץ השקעות. מלבד העובדה כי במסגרת הקורס יוענקו לכם כל הכלים הנדרשים כדי לנהל תיק השקעות, לימודי יועץ השקעות מהווים כרטיס כניסה לאחד מתחומי התעסוקה היותר משגשגים בשוק היום.

לימודי נדל"ן – ישנם אנשים אשר שוק ההון אינו מושך אותם, בהתבסס על המחשבה כי מדובר באפיק השקעה בעל רמת סיכון גבוהה, וזאת למרות הדרכים הרבות הקיימות המאפשרות להשקיע באופן סולידי יותר ןלהתאים את דרגת הסיכון בהתאם להעדפות שלכם. נדל"ן נתפס לרוב כאפיק בטוח יותר, אם כי גם בתחום זה רמות הסיכונים משתנות. אם אתם מחפשים השקעה בטוחה יותר, לימודי נדל"ן הם האפשרות הטובה ביותר עבורכם. בעזרת לימודי נדל"ן תחשפו לתחומים רבים ותרכשו את כל הכלים הנדרשים כדי לזהות השקעה טובה, ולפעול בהתאם על מנת לממש את כל ההזדמנויות שיש לשוק זה להציע.

 

לקחת את הידע שצברתם צעד אחד קדימה

חשוב לציין, כי על מנת לעסוק בייעוץ השקעות באופן מקצועי יש לעבור את המבחן של הרשות לניירות ערך – מקצועית א'. במידה ועברתם בהצלחה את הבחינה ועשיתם סטאז' תוכלו לקבל רישיון ניהול תיקי השקעות. כדי לעבור את המבחן בהצלחה, מומלץ להירשם לקורס מקצועית א', שיכין אתכם באופן ממצה ונקודתי.