חוסר היציבות בשוק העבודה, במיוחד בחודשים האחרונים ובעקבות מגפת הקורונה, גורם לרבים המחפשים את עתידם המקצועי והתעסוקתי להתבלבל ולפקפק ביציבות ובהיצע התעסוקה העתידי של תחומי עיסוק רבים, ביניהם גם כאלו שנחשבו יציבים ועשירים בתעסוקה עד לא מזמן. כיום יותר מתמיד, על אלו המחפשים אחר מקצוע יציב ותעסוקה בטוחה יחסית לשנים הקרובות להתמקד במקצועות ספציפיים עבורם ישנן סיבות טובות לחשוב כי ימשיכו להיות רלבנטיים ואטרקטיביים, גם לנוכח ההתרחשויות בעולם בשנה האחרונה. קורס חשבי שכר מספק את ההסמכה הנדרשת על מנת לעסוק במקצוע שכזה

מקצוע המתאפיין בהיצע משרות עשיר ויציב – קורס חשבי שכר

חשבות שכר היא אחד מאותם מקצועות פיננסיים אשר נראה כי יחסית כמעט ואינם מאוימים על ידי זעזועים המתרחשים במשק, דוגמת זה של מגפת הקורונה לאורך השנה. גם כשכל מי שיכול עובר לעבוד מהבית וגם כאשר ארגונים שלמים מוציאים רבים מעובדיהם לחל"ת, חשבי שכר הם אנשי מקצוע הממשיכים להיות רלבנטיים בדיוק באותה מידה. מדובר באנשי כספים המתמחים באחת הפונקציות הבסיסיות ביותר בכל ארגון – מערך השכר, בלעדיו הארגון אינו יכול להמשיך ולהתקיים אפילו חודש אחד נוסף. לכן, כל עוד קיימים ופועלים ארגונים דוגמת עסקים קטנים, חברות בע"מ ואף מוסדות ממשלתיים וארגונים ללא מטרות רווח, הביקוש לחשבי שכר צפוי להתמיד, להישאר יציב ואף לעלות. על מנת שחשבי שכר ממש יפוטרו על הארגון להגיע למצב קיצוני ביותר, דוגמת פשיטת רגל. במקרה זה, אינספור ארגונים ובתי עסק אחרים עדיין פועלים במשק, ומספקים בעצמם ביקוש לחשבי שכר.

היציבות והיצע התעסוקה המבטיח יחסית של מקצוע כמו חשבות שכר מביאים רבות ורבים להתעניין בהכשרה וההסמכה הנדרשת על מנת לעסוק במקצוע זה, ופונים מסלול הלימודים הרלבנטי – קורס חשבי שכר.

מה כולל קורס חשבי שכר, מה מצריכה ההסמכה ומהם יתרונות הקורס של האקדמיה לפיננסים ?

על מנת לעסוק בחשבות שכר באופן מקצועי ורשמי נדרשת תעודה רשמית מטעם מוסד מוכר. באקדמיה לפיננסים, ההכשרה מפוקחת ע"י לשכת יועצי המס בישראל והעומדים בבחינה מקבלים תעודה מטעמה. בחינה זו מקיפה ומצריכה מהניגשים אליה ידע וניסיון בתחום, לא בהכרח בעבודה בפועל (שכן לא ניתן לעסוק במקצוע זה ללא ההסמכה הנדרשת), אלא ניסיון המתקבל בתרגול של החומר הנלמד, של כמה מתוכנות המחשב עימן עובדים חשבי שכר וכו'.

כמובן שכל הידע הנדרש והתרגול המעשי והעיוני הרלבנטי לקראת הבחינה מועברים במלואם בצורה מפורטת ומקצועית במסגרת קורס חשבי שכר, כך שהתלמידים מגיעים למבחן של לשכת יועצי המס מוכנים במיוחד ועם סיכויי המעבר וההצלחה הגבוהים ביותר מבין כלל הניגשים. קורס זה כולל עשרים מפגשים הכנה אחת לשבוע, מפגשים מעשיים לתרגול תוכנות חשבות שכר נפוצות וכמובן שספרי וחומרי לימוד כנדרש. בקיצור – כל מה שצריך על מנת להגיע לבחינה עצמה מוכנים ככל הניתן.

יתרון משמעותי נוסף בימינו אותו ניתן למצוא ספציפית בקורס חשבות שכר שאנו מעבירים כאן, באקדמיה לפיננסים, הוא האפשרות להירשם לקורס במתכונת דיגיטלית. קורס חשבי שכר דיגיטלי הוא קורס המועבר באופן מלא דרך האינטרנט, במתכונת מקוונת הכוללת שיעורים מקוונים וגישה מלאה לחומרי לימוד ואמצעי למידה ותרגול שונים אונליין. כמובן שאופציה של קורס מקוון מהווה יתרון משמעותי תמיד מכיוון שמדובר במתכונת גמישה ונוחה ביותר עבור אנשים רבים, אך במיוחד בעידן הקורונה מדובר באופציה אטרקטיבית במיוחד. בלי לצאת מהבית, או מכל מקום בו תהיו, אתם יכולים להשתתף בקורס באופן מלא ובשעות שנוחות לכם ביותר. בנוסף, ניתן לצפות שוב ושוב בהרצאות ושיעורים, לתרגל הכל בקצב שלכם ולהיעזר בצוות הקורס העומד לרשותכם אונליין, בטלפון או פנים אל פנים באחד מסניפי האקדמיה ברחבי הארץ.

המאמר נכתב ב-2.9.2020