עולם הנדל"ן פותח בפני כל אחת ואחד מאיתנו מגוון רחב ביותר של אפשרויות תעסוקה ופעילות, כמובן שכמשקיעים ויזמים אך גם כאנשי מקצוע ונותני שירותים מבוקשים בתחום. במיוחד במדינה כמו ישראל, בה שוק הנדל"ן הוא אחד הענפים היחידים עליהם ניתן לומר כי הם פורחים ומשגשגים בצורה עקבית כמעט ללא הפסקה כבר עשרות שנים, הכניסה לעולם הנדל"ן מתבקשת ומצטיירת כאטרקטיבית ביותר עבור אנשים רבים, ובצדק. להלן כמה מהקורסים ומסלולי הלימודים שתוכלו למצוא כאן אצלנו בחטיבת הנדל"ן, אשר יסייעו לכם להיכנס לעולם הנדל"ן באופן מהיר ואפקטיבי ולמצוא בו את תעסוקתכם, פרנסתכם ותחום עיסוקיכם החדש.

קורס יזמות נדל"ן

תחום היזמות נשמע לאנשים כמו תחום או סוג פעילות ספונטאני ולא מסודר, כזה שלא ניתן ללמוד בצורה שיטתית כמו תחומים אחרים, אך בפועל זה לא נכון. יש הרבה מה ללמוד בצורה מקצועית ומסודרת במידה ומעוניינים לפעול כיזמי/יזמות נדל"ן, וקורס זה מציע בדיוק את מה שנדרש על מנת להיכנס לתחום – היכרות ראשונית ומעמיקה עם היבטים מרכזיים שונים, כל אחד ואחד מהם רלבנטי בצורה ישירה ויומיומית לפעילות יזמית נדלנית, ומשחק תפקיד מפתח בתהליכי קבלת ההחלטות של יזמי נדל"ן. לדוגמה – הידע והכלים הנדרשים לתמחר ולזהות נכסי נדל"ן המוצעים למכירה במחירים הנמוכים ממחירי השוק, היבטי המיסוי השונים החלים על עסקאות נדל"ן ורלבנטיים להוצאתם לפועל וכיוצ"ב.

קורס תיווך נדל"ן

בעולם הנדל"ן ניתן לעסוק גם כאנשי מקצוע ונותני שירות, ואחד השירותים המרכזיים והרלבנטיים ביותר בענף זה הוא כמובן תיווך. אנשים רבים חשבו כי מקצוע התיווך ייעלם מן העולם בעקבות מהפכת האינטרנט, אך בפועל קרה בדיוק ההיפך – מתווכות ומתווכי נדל"ן הם כיום רלבנטיים וקריטיים יותר למכירה/קנייה ושכירה/השכרה של נכסי נדל"ן מאשר היו בעבר. היצע התעסוקה בשוק למחזיקים ברישיון תיווך הוא עצום, וזו גם אחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס לעסוק בעולם הנדל"ן בדרכים אחרות, לדוגמה כמשקיע או יזם. קורס זה מכין בצורה יסודית ומדוקדקת את התלמידים לקראת הבחינה מטעם רשם המתווכים, הנדרשת לצורך קבלת רישיון תיווך (בלעדיו לא ניתן לעסוק בתחום)

קורס מקיף ליזמות נדל"ן ותיווך

כפי שציינו, תעודת תיווך מאפשרת לאנשים רבים להתקדם ולהתפתח בעולם הנדל"ן גם בדרכים נוספות, שאינן בהכרח עיסוק בתיווך. בפרט, השילוב בין יזמות לבין תיווך הוא מתבקש ואטרקטיבי ביותר כפי שמגלים לא מעט אנשים, ולכן אנו מציעים קורס מקיף המשלב לימודי יזמות נדל"ן עם קורס תיווך. כך, יוצאים מהקורס גם עם רישיון תיווך וגם עם הידע והכלים הנדרשים על מנת ליזום בעולם הנדל"ן. שילוב מנצח, לכל הדעות (לפחות לדעתם של אלו הפועלים בשוק באמצעות שילוב זה).

השקעות נדל"ן בארצות הברית

קורס מיוחד העוסק בשוק הנדל"ן האמריקאי – אולי היעד העיקרי והגדול ביותר בחו"ל לפעילות נדל"ן עבור יזמים ומשקיעים ישראלים. השוק האמריקאי הוא עצום וכולל אינספור אפשרויות אטרקטיביות להשקעה והוצאה אל הפועל של מיזמי נדל"ן. הקורס סוקר ביסודיות את השוק האמריקאי ואת הדרכים המומלצות לפעול בו, וכולל למידה של שיטות ספציפיות לאיתור עסקאות בארה"ב, היכרות עם דרכי מימון רלבנטיות, התמקדות בעסקאות FLIP ועוד. כל מה שצריך כדי להצליח בנדל"ן באמריקה, ובגדול.

קורס הכשרת ייעוץ משכנתאות

יועצות ויועצי משכנתאות הם מאנשי המקצוע המבוקשים ביותר בעולם הפיננסים והמימון כיום. למעשה, הם אנשי המקצוע המתווכים את עולם המשכנתאות לציבור הרחב. מאחר ומדובר בהלוואה הגדולה ביותר שמרבית האנשים לוקחים בימי חייהם, כמו גם בהלוואה מורכבת ומסובכת להבנה מבחינת הפרטים הרבים ומשמעותם, נדרשים אנשי מקצוע שיתווכו בין הלקוחות לבין הבנקים. קורס זה מכשיר יועצי משכנתאות וכולל התמחות במיסוי מקרקעין – חבילה כוללת המבטיחה כי לאותו בוגר/ת של הקורס יהיו את כל הכלים על מנת להעניק שירותי ייעוץ משכנתאות מקצועיים, לצבור לקוחות ולבנות עצמם בתחום במהירות.

המאמר פורסם ב-25.3.2022