תחום הנדל"ן, הן בארץ והן בעולם, מושך אליו אנשים רבים ושונים, בעלי רקע תעסוקתי וכלכלי מגוון. כמובן שישנם את משקיעי העל – מיליונרים ומולטי מיליונרים למיניהם אשר מגיעים כבר עם הון עתק המוכן להשקעות נדל"ן במטרה להשיג תשואה גבוהה במיוחד. ישנם גם אנשים אמידים רבים אשר מתפרנסים מעיסוק זה או אחר, ומעוניינים להשקיע חלק מהרזרבות הפיננסיות העומדות לרשותם בעולם הנדל"ן הנחשב למעניין ואטרקטיבי כל כך. וישנם גם יזמים "קטנים" יחסית, אשר מגיעים למשחק ללא כל הון עצמי או עם הון עצמי קטן בלבד, ונחושים להשתלב בו בכל אופן, ולהצליח לפלס את דרכם מלמטה באופן מושכל ועקבי. עבור קבוצות אלו נוצר קורס השקעות/יזמות נדל"ן.

 

ללמוד כיצד להתפרנס מעולם הנדל"ן עם או בלי הון עצמי – קורס יזמות נדל"ן

קורס השקעות נדל"ן עוסק כאמור בדרכים השונות העומדות בפני יזם הנדל"ן המתחיל, דרכים אשר רלבנטיות בחלקן הן עבור מי שמגיע עם הון עצמי התחלתי ומעוניין להגדילו באופן עקבי ובטוח יחסית, והן עבור מי שמגיע ללא יותר מדי הון התחלתי.
לכאורה, עבור אנשים עמידים המגיעים עם הון "מהבית" ומוכנים להשקיע בשוק הנדל"ן, נראה כי מדובר במשימה קלה ופשוטה לא כולנו היינו נענים בשמחה. בפועל, צריך להחזיק בכסף גדול ולהתנסות בפועל בעולם הנדל"ן על מנת להבין כי זה לא כל כך קל ופשוט כפי שזה נראה. לא קשה להפסיד כספים גדולים בנדל"ן, במיוחד כאשר לא מכירים טוב את השוק ואת הדרכים השונות לנתח אותו, לא יודעים כיצד לבחון עסקה המונחת לפנינו ולעשות את החישובים הנדרשים ואת ההערכות הסבירות השונות בנוגע לתשואות בעתיד הקרוב והרחוק וכו'. אינספור משקיעים ויזמים כבר גילו על בשרם וכספם כי שוק הנדל"ן אינו פשוט וטריוויאלי, וכדאי ללמוד דבר או שניים כאשר נכנסים לתחום זה ובטרם משקיעים בפועל.

קורס יזמות נדל"ן מיועד כמובן גם עבור יזמים המגיעים לשוק עם הון עצמי נמוך או ללא הון כלל. כמובן שבמקרים אלו מדובר באתגר גדול יוצר בכל הנוגע לצבירת ממון בשוק, אך זה בדיוק מה שספקנים רבים אינם מבינים – עולם יזמות הנדל"ן הוא עולם אליו ניתן להיכנס ובו ניתן להצליח גם ללא הון עצמי התחלתי כלל. על ידי יזמות פעילה ומושכלת ניתן להוציא לפועל עסקאות נדל"ן אשר יהיו רווחיות לכל הצדדים, וכך גם ליזם עצמו, אשר במקרים רבים אינו משקיע כמעט שום דבר מממונו האישי. לאחר כמה עסקאות כאלו כבר מצטבר הון אישי קטן, בו ניתן להשתמש לעסקאות גדולות ורווחיות יותר.

 

זיהוי הזדמנויות אטרקטיביות, עסקאות אקזיט ועוד – קורס השקעות נדל"ן

אחת הדרכים הנלמדות בקורס יזמות נדל"ן, דרך בה פועלים יזמים ומשקיעים רבים בעולם ובארץ מזה שנים רבות, היא זיהוי הזדמנויות אטרקטיביות בשוק, וספציפית זיהוי נכסים הנמכרים במחירים הנמוכים ממחירי השוק. אלו מהווים פוטנציאל לעסקאות כמעט מיידיות ורווחיות במיוחד, המתאימות פעמים רבות ליזמים המגיעים ללא הון עצמי גדול.
דרך נפוצה ואטרקטיבית נוספת עליה מושם דגש בקורס היא "עסקאות אקזיט" – כיצד לזהות נכס למכירה במחיר טוב, לרכוש אותו, לשפץ ולהשביח אותו ולמכור במחיר גבוה יותר. גם כאן, מדובר בעסקאות אשר בתום מספר חודשים ספורים בלבד מספקות ליזם ולגורמים המבצעים רווח לא קטן, המאפשר להמשיך להתקדם בתחום ולמצוא עסקאות דומות נוספות.

קורס השקעות נדל"ן אטרקטיבי כאמור עבור קבוצה רחבה ומגוונת של יזמים ומשקיעים, בין היתר מפני שבקורס נלמדים לעומק גם היבטים משפטיים, מיסויים ומימוניים שונים, הרלבנטיים לעולם הנדל"ן, היבטים אשר היכרות והבנה טובה שלהם יכולה בקלות לתת לאותו יזם את היתרון על פני מתחריו, לאפשר לו לזהות אילו עסקאות באמת משתלמות ואילו לא ולהצליח ליצר את ההזדמנויות האטרקטיביות והמתאימות ביותר מבחינתו. בין אם אתם אנשים אמידים אשר מחפשים כיצד להשקיע בחכמה את הממון שלכם ובין אם אתם יזמים בנפשכם עם חלום בראש ולא יותר מדי הון עצמי בבנק – קורס יזמות והשקעות נדל"ן יאפשר לכם להפוך את העיסוק בעולם הנדל"ן לעיסוק מניב לטווח הארוך.