חשבות שכר מהווה תחום עיסוק רחב היקף בו מוצאים את פרנסתם אינספור אנשים בארץ ובעולם. כל ארגון זקוק לחשבי שכר, במיוחד חברות וגופים בינוניים וגדולים יחסית, ואלו נהנים מיציבות תעסוקתית לאורך זמן ומרמת ביקוש גבוהה לשירותיהם. על מנת לעסוק בחשבות שכר בפועל נדרשים הן הסמכה רשמית מטעם המדינה והן ידע ובקיאות מסוימת בכמה תוכנות שכר עיקריות בהן נעשה שימוש במשק. את ההסמכה מקבלים לאחר מעבר בחינה מטעם לשכת יועצי המס בישראל. קורס חשבי שכר, המהווה לימודי הכנה לבחינה ולעיסוק בתחום באופן כללי, מציע סל של יתרונות אשר יהפכו את רכישת המקצוע והכניסה לעיסוק בו למהירים, זמינים ופשוטים יחסית.

מה כוללים לימודי חשבות שכר?

על מנת לצלוח במהרה ובקלות יחסית את בחינת לשכת יועצי המס, וגם לרכוש "על הדרך" ניסיון בעבודה עם תוכנות חשבות השכר העיקריות, אנו מציעים קורס הכנה ממוקד. קורס חשבי שכר הוא קורס הכולל עשרים מפגשי הכנה, במסגרתם לומדים את כל החומר הרלבנטי וגם מתרגלים ספציפית שאלות מסוג אלו המופיעות בבחינה זו בדרך כלל. כמו כן, כולל הקורס שעות תרגול על שלוש תוכנות חשבות השכר העיקריות המשמשות במשק כיום – שקלולית, כספית ומכפל. כך, מסייע הקורס לא רק לעבור את הבחינה בקלות ובניסיון הראשון, אלא גם לצבור מעט ניסיון והבנה בנוגע לעיסוק בתפקיד זה, כך שלא נגיע למקום העבודה הראשון שלנו מופתעים וחסרי כל מושג או אוריינטציה בתחום…

יתרונות נוספים של קורס חשבי שכר

ההכנה המקיפה והמעמיקה היא כמובן מהיתרונות המרכזיים של לימודי חשבות שכר כהכנה לבחינת לשכת יועצי המס, אך קיימים יתרונות מהותיים נוספים אשר הופכים את ההשתתפות בקורס זה למומלצת כל כך.

למשל, הקורס מוצע כיום גם כקורס דיגיטלי – קורס המועבר כולו אונליין, במתכונת מלאה ובלי להחסיר דבר. כך, מתאפשר לעשות את הקורס מכל מקום ובכל זמן, גם אם אנחנו נמצאים בחו"ל, וליהנות מהיתרונות השונים של קורסים מקוונים – ההרצאות זמינות לצפייה בכל שעה שנרצה וכמה פעמים שנרצה, החומר כולו מועלה לאינטרנט ונשלח אלינו ישירות, ניתן לשלב את ההשתתפות בקורס עם לימודים אחרים, עבודה במשרה מלאה ו/או גידול ילדים ותחזוק משק בית וכיוצ"ב. קורס דיגיטלי מהווה יתרון של ממש בימינו, במיוחד כאשר מגפת הקורונה עדיין לא באמת עזבה אותנו, וטוב שיש את האופציה להשלים קורסים ולימודים גם במתכונת מקוונת.

עבור מי שמעוניין להשתתף בקורס בכיתה, ולא רק במתכונת מקוונת, זמין קורס חשבי שכר בפריסה ארצית רחבה, כך שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים למצוא קורס הנערך יחסית קרוב למקום מגורינו – הקורסים נערכים בתל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע, נתניה ורחובות. כמו כן, נפתחים מחזורים חדשים של קורסים כמעט כל חודש, כך שניתן להתאים את הזמן בשנה בו משתתפים בלימודים לאילוצים הספציפיים שלנו, ולמשל לתכנן לעשות את הלימודים ואת הבחינה בתקופה בשנה בה יש לנו יחסית יותר זמן פנוי.

כלומר – כל האפשרויות פתוחות בפנינו ומסלול הלימודים הוא לא רק מהיר ויעיל, אלא גם גמיש מאוד. אין צורך לעצור את החיים ולקחת חופש על מנת להתמחות בחשבות שכר ולרכוש מקצוע חדש לחיים, אלא ניתן לעשות זאת תוך כדי כל עיסוק אחר. גם מי שכבר עובד בעבודה מסודרת יכול להתמחות בתחום זה במקביל, וכך להרחיב את מגוון האפשרויות העומדות בפניו. בעולם של היום, לא יזיק אם יהיו לנו כמה הסמכות, במיוחד במקצועות מבוקשים כמו חשבות שכר לארגונים וחברות…

המאמר פורסם ב-27.04.2022