רישיון סוכן ביטוח הוא מרישיונות התעסוקה המבוקשים ביותר בשוק, בפרט בעולם הפיננסים. אינספור נשים וגברים פועלים מדי שנה לקבלת רישיון נכסף זה, מסיבות ברורות וידועות (ובראשן היצע התעסוקה הנרחב והיציב, אפשרויות ההתפתחויות הזמינות והאטרקטיביות ועוד). על מנת לקבל את הרישיון יש לצלוח כמובן סדרה של בחינות המועברות מטעם הרשות לניירות ערך והממונה על הביטוח במשרד האוצר, ולשם כך נרשמים אלו המעוניינים בסיכויים הטובים ביותר למעבר כל הבחינות בניסיון הראשון ללימודי סוכן ביטוח במוסד לימודים זה או אחר. מהן האפשרויות העומדות בפניכם בהקשר זה ומדוע כדאי לכם לבחור ספציפית באקדמיה לפיננסים לצורך לימודים אלו?

מסלולי לימודים שונים או לגשת מיד לבחינות – לימודי סוכן ביטוח

האפשרויות העומדות בפני מי שמעוניין לעבור כמה שיותר מהר את בחינות הרשות לני"ע מתחלקות לשתיים – לגשת למסלול זה או אחר של לימודי סוכן ביטוח או לגשת ישירות לבחינות ללא כל לימודי הכנה. הסטטיסטיקות החד משמעיות מעשרות השנים האחרונות מצביעות על כך שהאופציה השנייה, של לגשת ישירות לבחינות, תניב עבורכם סיכויי הצלחה נמוכים יותר משמעותית מאשר האופציה של לימודי סוכן ביטוח כהכנה לבחינות, כך שאם מעבר מהיר ומיידי כמה שיותר של סדרת הבחינות היא המטרה העומדת לנגד עיניכם, כדאי לבחור באופציה הראשונה ולהתעניין בלימודי הכנה לבחינות.

ומהן האפשרויות בקטגוריה זו? ובכן, לימודי סוכן ביטוח מועברים בפורמטים מעט שונים בבתי ספר ומכללות שונות, אך הרעיון הכללי הוא דומה – להכין אתכם לכל לסדרת הבחינות אותה תדרשו לעבור כך שתצלחו אותן בהצלחה כבר בניסיון הראשון, ואולי אף לסייע במציאת מקום התמחות או עבודה ראשון בתחום לאחר שתסיימו את הבחינות. כפי שנראה מיד, אנו מציעים את אחת העסקאות הטובות בשוק, ואלפי תלמידות ותלמידים מעשרות השנים האחרונות אשר עושים כיום חייל בעולם הביטוח כסוכנים לכל דבר ועניין יעידו על כך.

למה כדאי להירשם ללימודי סוכן ביטוח דווקא אצלנו?

אז מהם היתרונות מהו הערך המוסף שאנו, באקדמיה לפיננסים, מעניקים לנרשמות ולנרשמים ללימודי סוכן ביטוח על פני האלטרנטיבות (מכללות ובתי ספר מתחרים)?

ובכן, הנתונים בדבר אחוזי ההצלחה של בוגרי לימודי האקדמיה לפיננסים מנצחים את אלו של כל מוסד לימודים אחר בתחום. אנו מציעים קורסי הכנה פרטניים וייעודיים עבור כל אחת ואחת מהבחינות בנפרד, בניגוד לניסיון לדחוס את החומר של כל הבחינות למספר קטן יותר של קורסים. בפורמט בו אנו פועלים התלמידים מקבלים את ההזדמנות להתמקד ולרדת לעומקו של כל אחד מהנושאים וכך להבין ולהפנים אותו בצורה טובה ומעמיקה מספיק על מנת להגיע ליום הבחינה נינוחים ובטוחים, וגם לצאת ממנה עם הרגשה טובה וסיכוי טוב למעבר.

בנוסף, אנו מעסיקים את מיטב המרצים, המורים וסוכני הביטוח העוסקים בהדרכה במשק. זה מבטיח לא רק רמה מקצועית גבוהה וחסרת פשרות ותחרות, אלא גם קשרים בינאישיים טובים מהם נהנים התלמידים לא אחת כאשר הם מגיעים לשלב של מציאת מקום התמחות, ומוצאים את מקומם בשוק ביתר קלות.

המאמר פורסם ב-29.07.2021