השנה האחרונה שעברה על כולנו הייתה בלתי שגרתית, בלשון המעטה. בעוד העולם והמדינה עדיין מלקקים את פצעיהם ותהליך החזרה לשגרה ממגפת הקורונה נראה איטי ומדשדש, בכל זאת קיים הרבה מאוד מקום לאופטימיות. נראה כי במוקדם או במאוחר החיים יחזרו למסלולם כפי שהכרנו אותם לפני המגפה, וכבר עכשיו נרשמת פעילות מוגברת ומואצת בתחומים רבים, במסגרת ההכנות לקראת הפתיחה המחודשת והמלאה של המשק והעולם כולו. מבחינות רבות, עכשיו זהו הזמן המושלם והמתבקש ביותר לרכוש מקצוע ולהיכנס לתחום חדש אשר יכול לספק לכם הזדמנות לקריירה משגשגת, יציבה וארוכת טווח, כזו אשר לא תאכזב אתכם גם במידה ויגיע עוד משבר שכזה אשר ישאיר עשרות אחוזים מהמשק מובטלים.

לימודי ייעוץ משכנתאות – מדוע מדובר בתחום עיסוק אטרקטיבי להיכנס אליו?

ההמלצה שלנו כאן עבור כל מי שמעוניין/ת להתכונן בצורה חכמה לחזרה של העולם לשגרה ולרכוש לעצמם מקצוע ותחום עיסוק יציב ומשתלם חדש, היא לבחון מקרוב את עולם ייעוץ המשכנתאות.

מדוע דווקא ייעוץ משכנתאות? ובכן, מזה עשרות שנים שמשכנתאות מהוות את הכלי הפופולארי והנפוץ ביותר למימון רכישה של דירה או בית. עבור רובה המכריע של האוכלוסייה, גם ובמיוחד במדינה כמו ישראל, מהווה משכנתא את האפיק המתבקש ומשתלם ביותר למימון הוצאה בסדר גודל של קנייה או בנייה של בית/דירה. לכן עשרות רבות של אחוזים מבין אזרחי ישראל חותמים בשלב זה או אחר של חייהם על משכנתא גדולה וארוכת טווח, אותה הם מחזירים לאחר מכן לאורך עשרות שנים.

מאחר ומדובר בהלוואה גדולה, ארוכת טווח ומורכבת כל כך (על פי רוב משכנתא אינה הלוואה אחת יחידה ופשוטה אלא הרכב של כמה הלוואות שונות יחדיו), האדם הממוצע אשר אינו בקיא בעולם ההלוואות והפיננסים אינו בהכרח יודע כיצד להתמודד ולהבין את כל הפרטים הקטנים והחשובים הנכללים במשכנתא עליה הוא חותם. קיימות אפשרויות רבות ושונות לבחור מהן, תמהילי משכנתא שונים שיכולים לאפיין ספציפית את ההלוואה שלכם, תנאים שונים שעשויים להתאים לכם יותר או פחות (על פי הנתונים האישיים וההעדפות שלכם) וכו'. ייעוץ משכנתאות מקצועי הוא מה שמסייע לעשות סדר בכל הבלגאן החשוב והקריטי הזה, ולהבטיח כי אנחנו נוטלים את המשכנתא המשתלמת והנכונה ביותר עבורנו. לצורך הדגשה, שינו פרטים "קטנים" שונים במשכנתא שלנו בעקבות ייעוץ מקצועי, או בחירה במשכנתא של בנק אחר בהתאם להמלצת יועץ המשכנתאות, יכולים לחסוך לנו הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.

לכן מדובר בתחום אטרקטיבי כל כך להתמחות בו – נראה כי גם אם יגיעו זעזועים בלתי צפויים נוספים למשק, כמו זה של הקורונה במהלך השנה האחרונה, משכנתאות ימשיכו להיות מוצר פיננסי מבוקש ביותר, ולכן גם ייעוץ משכנתאות ימשיך להיות שירות מבוקש ביותר.

הזמן המושלם להתמחות במקצוע שייתן לכם פרנסה יציבה וארוכת טווח

הבנו מדוע ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע אטרקטיבי המתאפיין בביקוש גבוה ולכן מומלץ להתמחות בו. אך מדוע דווקא עכשיו?

ובכן, אנחנו נמצאים במעין שלב ביניים שבו העולם מתחיל לצאת אט אט ממגפת הקורנה, לבין תקופה עתידית מיוחלת בה הכל ייפתח ויחזור לשגרה מלאה. מצב זה של לימבו בו חלק מהענפים במשק עובדים וחלק לא, הוא הזמן המושלם ללמוד ולהתמחות במקצוע חדש אשר יספק לכם פרנסה בין אם העולם יחזור לשגרתו ובין אם לא.

שווה לנצל את הזמן הייחודי ש נוצר לנו כאן למשך כמה חודשים בטרם החיים יחזרו לשגרה מלאה (בתקווה), ולרכוש מקצוע חדש ואטרקטיבי. קורס יועץ משכנתאות מרוכז יכול להיות בדיוק סוג ההכשרה וההסמכה הנדרש על מנת לנצל תקופה זו בצורה הטובה והיעילה ביותר.

המאמר נכתב ב-19.03.2021