ישנם סוגים רבים של קורסי העשרה, אך חלק לא מבוטל מהם עשוי לשנות לאדם את החיים ולפתוח בפניו אפשרויות חדשות. הסיבה לכך נטועה בחלום אשר נמצא בקרב כולם: לעסוק במקצוע מעניין, מתגמל ומאתגר. למרות שזו מטרה משותפת, רק מעטים מצליחים להגשים אותה. רוב האנשים מתחילים בקריירה מסוימת וחוששים לנסות משהו חדש, אחרים מתמקדים בחיי השגרה ולכן נשארים בגבולות המוכרים ויש גם כאלו שפשוט לא מקבלים הזדמנות. מהבחינה הזו, אין ספק שקורס העשרה איכותי בנושא קונקרטי יכול לשנות את החיים במאה ושמונים מעלות.

 

מה היתרון של לימודי שוק ההון?

שוק ההון הוא דוגמא מצוינת לתחום אשר רבים מתעניינים בו רק בשלב מאוחר בחיים. המסלול הרגיל של לימודי שוק ההון הוא במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים או כלכלה, ולאחר מכן לימודי השלמה מסוימים על מנת לעבור את מבחני ההסמכה של הרשות לניירות ערך. מנגד, פנייה ספציפית אל קורס שוק ההון בתור העשרה עשויה להביא לתוצאה דומה במסלול מקוצר. מלבד סטטיסטיקה, מימון וכלכלה, המאפיינים העיקריים של קורס שוק ההון הם מבחנים הקשורים לדיני ניירות ערך, אתיקה מקצועית וחשבונאות. הנושאים הללו קשורים לחיים של כולנו, אך רק מעטים אוזרים אומץ וניגשים ללמוד את מה שבאמת מעניין אותם.

 

פגישות מפרות

השכלה פיננסית וקורס העשרה יכולים לשנות לאדם את החיים גם משום שהוא מפגיש בינו לבין אנשי מקצוע אחרים. את הקורסים האיכותיים מובילים מרצים בעלי ניסיון, אשר הפגישה איתם היא חוויה בפני עצמה. מעבר לכך, במהלך הקורס נוצרת דינאמיקה ייחודית והתלמידים מחליפים רעיונות ודעות. ישנם לא מעט מקרים בהם קורס העשרה פשוט במסלול ערב, בתוספת לקריירה קיימת וחיי משפחה, פשוט שינה לחלוטין את הצורה בה התלמידים חושבים. אחרי קורס בשוק ההון לדוגמא קל יותר להבין את מבנה השכר, החיסכון והשוק בישראל ובעולם.

 

הדרך הנכונה לתפקיד חדש

לצד כל היתרונות, קורסים אשר מטרתם להעשיר את הידע הם דרך מצוינת להגיש מועמדות לתפקידים חדשים. עבור מי שאינו מחזיק בתואר רלוונטי, קורס בנושא שוק ההון הוא הדרך היחידה לקבל רישיון ייעוץ, שיווק או ניהול תיקים. גם מסלול הכשרה לקבלת רישיון משווק או ייעוץ פנסיוני נחשב קורס העשרה מרתק. לימודי ביטוח המרוכזים בצורה נכונה מספקים לבוגרי הקורס גישה אל משרות נחשקות, בכל גיל או שלב בחיים. בנוסף, קורס העשרה יכול להצביע על סיבות לשילוב בין העולמות השונים בשוק ההון: בתי השקעות, בנקים וגופים מקצועיים משווקים מוצרי השקעות ומוצרים פנסיונים ומחפשים אחר עובדים בעלי רישיון כפול. קורס העשרה לאדם בעל רישיון מסוים עשוי לעזור להשגת קידום ותפקיד משמעותי בחברה בה הוא עובד. כדאי לקחת זאת בחשבון, לברר את סוגי הקורסים הקיימים בשוק ההון ולהעשיר את הידע.