אלפים רבים של תלמידים ותלמידות ניגשים מדי שנה למבחני הרשות לני"ע ומשרד האוצר, אותם מבחנים המסמיכים לקראת קבלת רישיון תעסוקה באחד ממקצועות הפיננסיים העיקריים, דוגמת יועץ השקעות, מנהלי תיקי השקעות, משווקים ויועצים פנסיוניים וסוכני ביטוח. במרבית המסלולים מדובר בשישה מבחני חובה ובתקופת התמחות בת שישה עד תשעה חודשים (כתלות במקצוע הספציפי בו מתמחים), כאשר חלק מאותם מבחנים נחשבים ללא קלים, אפילו מאתגרים במידה לא מבוטלת. לכן, פונים לא מעט מהניגשים לבחינות אלו לקורסי הכנה מקדימים, כאלו המעבירים את כל המידע הנכלל באותה בחינה, כמו גם דרכי לימוד והכנה שונות בנוגע לפתירת שאלות בלחץ של המבחן ועוד. כאן באקדמיה לפיננסים, אנו מציעים את התמורה הטובה ביותר לכסף שנגבה עבור אותם קורסים. מדוע זה המצב ומה יש לאקדמיה להציע שאין למכללות ובתי ספר אחרים הפועלים בתחום?

 

בית ספר גדול, מסודר ויציב

אחד היתרונות המהותיים ביותר של האקדמיה לפיננסים על פני בתי ספר אחרים המציעים אלטרנטיבה ללימודי הרישיונות, הוא הגודל והוותק של מוסד זה. האקדמיה לפיננסים היא גוף גדול וותיק אשר שייך ל BDO (פירמת ייעוץ עסקי וראיית חשבון עולמית המעסיקה עשרות אלפי עובדים במדינות רבות ושונות), ולכן מציע יציבות שקשה להתחרות בה. בעוד בבתי ספר אחרים היצע הקורסים לרוב יהיה מצומצם יותר, המורים עשויים להיות פחות מנוסים וכו', באקדמיה לפיננסים מבטיחים איכות ויציבות חסרות פשרות. גם בקורסים בהם מספר הנרשמים קטן מהצפוי או מהממוצע, אצלנו אין כל חשש כי הקורס יבוטל או יידחה – הכל קורה בדיוק על פי לוח הזמנים הקבוע מראש, לוח זמנים עשיר ומגוון המציע עשרות קורסים, ואת כל קורסי ההכנה למבחני הרישיונות בתדירות קבועה ורציפה.

 

מורים וותיקים ומנוסים המגיעים מתוך התחום

יתרון משמעותי נוסף של האקדמיה לפיננסים בכל הנוגע לקורסי ההכנה לבחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר הוא צוות ההוראה – המורים והמרצים המעבירים את שיעורי הקורסים השונים הם תמיד אנשי מקצוע מתוך התחום – רואי חשבון, יועצים פיננסיים, מנהלי תיקי השקעות וכו', אשר עוסקים בתחום מזה שנים רבות ויודעים את כל מה שניתן וכדאי לדעת. בנוסף לרקורד מקצועי עשיר ורלבנטי, מורים ומרצים אלו מחזיקים כמובן גם בניסיון עשיר בהוראה, וספציפית בהוראת אותם קורסים מדוברים, קורסי הכנה לבחינות הספציפיות הנדרשות עבור הרישיונות. כאן באקדמיה אנחנו מאמינים כי ידע מקצועי בתחום המדובר אינו מספיק בפני עצמו על מנת להכין תלמידים באופן מוצלח לבחינות – נדרש גם ידע וניסיון קודם בהוראה, בהעברת אותם קורסים, על מנת לדעת כיצד להכין את הניגשים בצורה הטובה ביותר לבחינה.

לכן אנחנו גם משקיעים לא מעט משאבים בפיתוח והבנייה של קורסים אלו – לא מספיק מרצה מקצועי ובעל ניסיון בהכנת תלמידים לבחינה. הוא צריך לעבוד על פי תכנית מחושבת ובנויה היטב, כזו אשר לוקחת את כל הכלים השונים העומדים לרשותנו על מנת להכין תלמידים לבחינה, ומנצלת אותם בצורה הטובה והיעילה ביותר. בין אם מדובר בבניית הרצאות פרונטליות רלבנטיות ומתאימות, בבנייה של תרגולים מקיפים, בחזרה על שאלות נפוצות החוזרות על עצמן שוב ושוב במסגרת בחינה זו או בכל טכניקה אפשרית ויעילה אחרת – אנחנו משקיעים את הזמן והמשאבים הנדרשים על מנת ליצור את תכנית הקורס האולטימטיבית. לא פחות!

 

עם תוצאות קשה להתווכח

את היתרונות השונים שהוזכרו לעיל ניתן להדגים בצורה פשוטה ומשכנעת על ידי הצצה בתוצאות הקיימות בשטח, תוצאות אשר הצטברו לאורך שנים ועשרות שנים של הכנת תלמידים ותלמידות למבחנים המדוברים. בפועל, אחוז הניגשים אשר עבר בהצלחה את הבחינות השונות הוא גבוה באופן מובהק ביותר בקרב הניגשים לאחר קורס הכנה של האקדמיה ביחס לאחוז בקרב הניגשים ללא הכנה מקצועית מקדימה. גם מבין המוסדות השונים המציעים קורסי הכנה למבחני הרישיונות האקדמיה לפיננסים מתברגת כמובילה בראש הרשימה, עם אחוזי הצלחה חסרי תחרות.

למעשה, אותן תוצאות הניכרות בשטח מרמזות גם כי הרשמה לקורסי הכנה, ובפרט אלו של האקדמיה לפיננסים, הם גם הדרך הבטוחה והזולה ביותר להגיע למעמד קבלת הרישיון הנכסף – מכיוון שרובם המכריע של הניגשים לאחר קורסי הכנה של האקדמיה צלח בהצלחה מרובה את המבחן כבר בניסיון הראשון, אין צורך בהכנה נוספת ובהרשמה לבחינה נוספת. ההכנה בקורסים הייעודיים של האקדמיה מספקת את המסלול המהיר והבטוח ביותר לסיום הבחינות הנדרשות, מה שטומן בחובו כאמור גם חיסכון כספי משמעותי.

 

לסיכום, התמורה בעבור כסף – Value For Money, המתקבלת במקרה של הכנה למבחני הרישיונות באמצעות קורס ייעודי של האקדמיה לפיננסים היא הגבוהה ביותר בתחום, ללא ספק. מחירי הקורסים תחרותיים וסיכויי ההצלחה אופטימאליים. בנוסף, כוללים מחירים אלו כמובן גם חומרי לימוד מפורטים ומקצועיים, מורים מקצועיים אשר זמינים לענות על שאלות ולהציע הסברים נוספים לאורך תקופת הקורס כולה וכל מה שנדרש ורצוי, בעצם, על מנת להתכונן בצורה הטובה ביותר שניתן, למבחן המדובר.

 

שיהיה בהצלחה לכולם!