קריירה בשוק ההון מתחילה בבחירת קורס הכשרה מתאים. כדאי קודם כל לאסוף מידע על אופי הקורס והמאפיינים שלו. אפשר לקבוע פגישת ייעוץ לא מחייבת עם נציגי מוסד הלימודים, להירשם לשיעור ניסיון ולקבל פרטים על בוגרים שסיימו את ההכשרה. המידע הזה מעניק את היסודות לבחירה מושכלת בקורס ייעודי. חשוב לוודא שמדובר על קורסים בשוק ההון שמיועדים למתחילים, ולא על שוק ההון למתקדמים. התאמה בין רמת הקושי של הקורס לבין הרקע המוקדם של הסטודנטים היא תנאי למכנה משותף והצלחה של כל המעורבים בהכשרה.

מידע לא פחות חשוב שרצוי להתייחס אליו לקראת קורס שוק ההון למתחילים כולל את המרצים. יש לבדוק מי המרצים, מה הניסיון שלהם והאם הם פועלים ביום יום בשוק ההון. מרצים בעלי ניסיון מייצרים ערך מוסף עבור הסטודנטים והם מסייעים להם להבין את הפן המעשי של הענף.

 

נושאי הקורס ומתכונת הלימודים

גברים ונשים שרוצים לצמצם בצורה משמעותית את הסיכון צריכים לבחור קורס שוק ההון למתחילים גם לפי נושאי הלימוד. אפשר לברר על מתכונת הלימודים מול המרצה, באמצעות יצירת קשר עם הסטודנטים או דרך מוסד הלימודים עצמו. באופן עקרוני, ההבדלים בין קורסים בשוק ההון הינם בגיוון הנושאים. הקורסים הטובים משלבים גם השקעות לטווח ארוך, גם השקעות לטווח קצר, גם השקעות ערך וגם ניתוח טכני.

נושאי קורס שוק ההון למתחילים כוללים את שוק ההון בארץ ובעולם, את המידע על יישומי מימון ומניות וכמובן תרגול מעשי בכיתת מחשבים. בשלבים אחרים של הקורס לומדים על אגרות חוב, אופציות, נגזרים והשוק הבינלאומי. בדקו בעצמכם מה לומדים בקורס וכך תוודאו שקיבלתם החלטה נכונה.

 

להשקיע בידע למען העתיד שלך

לסיכום, יש לכם הרבה עבודה לעשות לפני שתבחרו קורס בשוק ההון. השקיעו בשלבים המוקדמים ואל תהמרו על העתיד שלכם. זכרו שבחירת קורס חשובה לא פחות מהגשת מועמדות לעבודה. נצלו את היתרון שלכם בתור סטודנטים והתחילו את הקריירה בשוק ההון ברגל ימין.