אמרה ידועה ונפוצה בעולם המודרני ובפרט בישראל טוענת כי על מנת להרוויח כסף גדול יש להחזיק מלכתחילה בכסף גדול, או במילים אחרות – לעשירים קל הרבה יותר להתעשר עוד יותר. בעוד אולי קיימת מידה מסוימת של אמת מאחורי אינטואיציה זו, בפועל היא אינה עומדת במבחן המציאות, לפחות בכל הנוגע לתחומים כמו יזמות באופן כללי, ובפרט יזמות נדל"ן. אינספור אנשים מהארץ ומכל רחבי העולם כבר הוכיחו כי ניתן להרוויח, ובגדול, גם ללא הון ראשוני משמעותי. כיום, ניתן גם ללמוד בצורה מקצועית כיצד לגרום לזה לקרות, וכיאה לרוח התקופה – הכל זמין אונליין ובמתכונת מלאה של קורס דיגיטלי.

קורס יזמות נדל"ן – כיצד להתחיל לפעול ולצמוח בעולם הנדל"ן גם ללא הון ראשוני

העובדה כי אנו מעבירים מזה זמן רב קורס יזמות נדל"ן אשר זוכה לפופולאריות ועניין, מנוגדת לאינטואיציה הראשונית (והשגויה) של רבים מהמתעניינים בתחום. מדובר באינטואיציה המהדהדת את הרעיון שהוזכר בפתיחה, לפיו על מנת להרוויח (במקרה שלנו – בעולם הנדל"ן) חייבים להתחיל מנקודת פתיחה בה כבר יש לנו הון ראשוני משמעותי להתנהל באמצעותו. אך כאמור אינטואיציה זו אינה נכונה, ואינספור יזמי נדל"ן, ביניהם גם לא מעט בוגרי קורס יזמות נדל"ן של האקדמיה, מוכיחים זאת בפועל. רבים מהם התחילו ללא כל הון ראשוני משמעותי, אפילו לא כזה המאפשר לרכוש דירה ראשונה עם משכנתא, וכיום כבר הספיקו לרשום מספר הצלחות ולהתחיל לבנות הון משלהם.

קורס יזמות נדל"ן מעניק את הידע, ההבנה והכלים הנדרשים על מנת להתחיל לפעול בתחום גם ללא הון ראשוני, ולהצליח להתקדם בו באופן שיטתי ומחושב, כיזמים/יזמיות לכל דבר ועניין. במסגרת קורס זה נסקרים היבטים רלבנטיים שונים של עולם הנדל"ן ושל תחומים רלבנטיים מקבילים (דוגמת היבטים משפטיים, מיסויים, מימוניים ועוד), לומדים להכיר ולתפעל מאגרי מידע באמצעותם ניתן למצוא עסקאות משתלמות פוטנציאליות, לומדים כיצד לנתח עסקאות על מנת להפיק מהן לקחים ממוקדים וחשובים, צוברים את הניסיון הנדרש על מנת לזהות הזדמנויות פז בתחום ועוד. בקיצור – כל מה שצריך על מנת לעשות כסף בלי כסף, לפחות בשלב ראשון.

ללמוד במתכונת מלאה בדיגיטל – קורס יזמות נדל"ן ברוח התקופה

במהלך השנה האחרונה שום דבר כמעט לא מתנהל במתכונתו ה"רגילה" זו שלפני מגפת הקורונה. בפרט, קורסים ומסלולי לימודים שונים כבר אינם נערכים באופן חופשי במוסדות הלימודים, עקב הצורך בריחוק חברתי וההקפאה הנרחבת של המשק כולו. במסגרת ההסתגלות למצב המאתגר הנוכחי עברו מוסדות לימוד רבים להוראה אונליין, וגם באקדמיה לפיננסים אנו מציעים מגוון קורסים במתכונת דיגיטלית מלאה. ביניהם ניתן למצוא כאמור גם את קורס יזמות נדל"ן, המוצע כיום כקורס דיגיטלי לכל דבר ועניין – השיעורים מועברים במלואם אונליין (כך שניתן גם לצפות בהקלטות שלהם מספר פעמים ובכל נקודת זמן במהלך הקורס, לעצור ולהעביר אחורה בקטעים שלא הבנו וכו'…), חומרי הלימוד נשלחים ישירות לבית התלמיד והתקשורת בין המרצים לתלמידים מתבצעת או במהלך השיעור החי או באמצעים שונים כמו קבוצות ווטסאפ, מצגות דיגטיליות וכד'. כלומר, אנו עובדים קשה מאוד על מנת לוודא כי העובדה שהקורס מועבר במתכונת דיגיטלית אינה פוגעת בערך המוסף שמקבלים התלמידים בכל אחד מהקורסים של האקדמיה. צוות המרצים המנוסה והמיומן בתחום זמין עבור התלמידות והתלמידים באותה מידה בדיוק, ומבחינות שונות אפילו ישנם יתרונות לקורס במתכונת מקוונת, דוגמת האפשרות שהוזכרה לעיל לצפות בהקלטות השיעורים בזמן ובנוחות שלכם.

לסיכום, כסף ניתן לעשות גם בלי כסף ראשוני, ויעידו על כך אינספור יזמי ויזמיות נדל"ן. אנו מזמינים אתכם להגיע וללמוד עוד אודות קורס יזמות נדל"ן מקוון שמציעה האקדמיה לפיננסים.

 

המאמר נכתב ב-26.01.2021