התחום של לימודי נדל"ן משגשג ונהנה מצמיחה משמעותית בביקוש בשנים האחרונות, מסיבות מובנות – שוק הנדל"ן בארץ ובמרבית מדינות המערב רק ממשיך לעלות ולצמוח לאורך השנים, ובהשוואה לענפים רבים אחרים במשק מספק קרקע יציבה ואטרקטיבית הן לתעסוקה מקצועית והן ליזמות מסוגים שונים. לימודי נדל"ן הן הדרך המקצועית, המסודרת והמומלצת להיכנס לעסוק בתחום, ובין היתר ניתן למצוא במסגרתם שלוש אפשרויות עיקריות:

קורס תיווך המהווה הכנה מקצועית לקראת בחינת רשם המתווכים הנדרשת לצורך קבלת רישיון תיווך

קורס יזמות נדל"ן במסגרתו נלמדים היבטים רבים ושונים הרלבנטיים לפעילותו של יזם הנדל"ן

קורס מקיף המהווה למעשה שילוב של שני הקורסים הראשונים וכולל הן הכנה לבחינת רשם המתווכים (ולמידה מסודרת של מקצוע התיווך) והן לימודי יזמות נדל"ן.

המתעניינות והמתעניינים בלימודי נדל"ן מתלבטים לרוב בין האפשרויות הנ"ל, ופעמים רבות מגיעים לתחום ללא יותר מדי ידע או ניסיון קודם (מה שמקשה עליהם לקבל החלטה, כמובן). עבור כל מי שמתלבט בהקשר זה אך אינו מחזיק בהעדפה ספציפית מבין שתי האפשרויות, מומלץ בחום לנסות את הקורס המקיף הכולל את שני התחומים גם יחד.

מדוע לבחור בקורס המקיף במסגרת לימודי נדל"ן?

במידה ומעוניינים ספציפית להשיג רישיון תיווך על מנת לעבוד במקצוע זה, הבחירה בקורס תיווך כהכנה לבחינה היא כמובן בחירה מתבקשת והגיונית. באופן דומה, במידה ואתם מתעניינים ספציפית לעסוק ביזמות נדל"ן ומעוניינים בידע ובכלים הרלבנטיים לצורך עיסוק זה, בחירה בקורס יזמות נדל"ן היא כמובן המתבקשת מבין האפשרויות.

אך עבור כל מי שמתעניין בלימודי נדל"ן באופן כללי אך עדיין לא החליט בנוגע לסוג העיסוק הספציפי בו הוא מעוניין במסגרת עולם זה, הקורס המקיף הוא מבחינות רבות הפתרון הטוב ביותר.

מדוע? ובכן, קורס נדל"ן מקיף המשלב בין לימודי תיווך לבין לימודי יזמות נדל"ן מעניק תמונה רחבה ומעמיקה בו זמנית של עולם הנדל"ן: מצד אחד, הוא מכשיר אתכם לקראת בחינת רשם המתווכים כך שתוכלו לגשת אליה בקרוב ולקבל רישיון תיווך, מה שלא יכול להזיק ומאפשר להשיג תעסוקה בתחום כבר בחודשים הקרובים. מצד שני, החלק העוסק ביזמות נדל"ן מספק לכם ארגז כלים רחב ועשיר עבור העיסוק בעולם הנדל"ן. הן הנקודות הספציפיות והן ההיבטים הרחבים והכלליים יותר הנלמדים במסגרת חלק זה של הקורס המקיף מאפשרים להבין טוב יותר את התחום, להיחשף להיבטים עסקיים ומשפטיים חשובים ומרכזיים עבור העיסוק בעולם הנדל"ן וכו'.

השילוב בין השניים – רכישת רישיון תיווך והעמקת הידע, ההבנה והכלים הפרקטיים העומדים לרשותכם כיזמי נדל"ן, מהווה את הקרקע הפוריה ביותר לכניסה לעולם הנדל"ן, ומספק את הסיכויים הגבוהים ביותר להיכנס לענף זה בהצלחה ולהתחיל לפעול בו בצורה מקצועית.

כמו כן, עבור מי שחושב כי עולם הנדל"ן הוא תחום אליו הוא מעוניין להיכנס אך אינו בטוח במאת האחוזים, הקורס המקיף נותן את ה"טעימה" הטובה והמקיפה ביותר שניתן למצוא במסגרת לימודי נדל"ן. כבר לאחר כמה שבועות תכירו הרבה יותר טוב את התחום ואת אפשרויות התעסוקה והעיסוק בו ותקבלו מושג טוב יותר בנוגע למאפייניו השונים, מה שכמובן יקל עליכם לקבל את ההחלטה האם זהו אכן התחום עבורכם.

בנוסף, כל מי שעוסק בתיווך נדל"ן יכול רק להרוויח מידע מקיף ומפורט בנוגע ליזמות נדל"ן (כאמור – היבטים כלכליים, עסקיים, משפטיים וכו' הרלבנטיים לתחום), וכל יזם נדל"ן יכול כמובן רק להרוויח ולהיעזר מידע בתחום התיווך ומרישיון תיווך מקצועי. גם מבחינה זו, הקורס המקיף מומלץ עבור כל מי שמעוניין בהכשרה המקיפה והמעמיקה ביותר בעולם הנדל"ן.

המאמר פורסם ב-08.1.2022