שוק ההון מאז ומעולם הציע מגוון רחב ביותר של אפשרויות למתעניינים בתחום, הן כסוחרים עצמאיים והן במסגרת של בתי השקעות וגופים פיננסיים למיניהם. כיום, בעידן המחשבים והאינטרנט, המסחר בשוק הפך להיות נגיש עבור קבוצה רחבה הרבה יותר של אנשים. למעשה – כל מי שיש לו גישה למחשב או אפילו לסמארטפון. המסחר בשוק נוח ונגיש יותר מאי פעם בעבר, אך השוק מורכב ומסובך יותר מאשר בעבר, ולכן מצריך ידע, הבנה וניסיון על מנת להתנהל בו בצורה רווחית ונבונה. קורס שוק ההון למתחילים מספק בדיוק את הידע, ההבנה והניסיון הראשוניים הללו, ובעצמו זמין ונגיש כיום אונליין במתכונת מלאה ונוחה ביותר.

לקבל בסיס רחב ועשיר לתחילת פעילות בשוק במתכונת מקוונת לחלוטין

מיד נגיע לתכנים השונים הנכללים במסגרת קורס שוק ההון למתחילים והאופן בו הם אמורים לספק לנו בסיס התחלתי מעולה לפעילות בשוק (או לשפר משמעותית את ההבנה והכלים העומדים לרשותנו במידה ואנו כבר פעילים בשוק), אך לפני כן כדאי להכיר את האפשרות של הקורס הדיגיטלי, קורס שוק ההון למתחילים המוצע כיום גם במתכונת מקוונת לחלוטין –

במסגרת לימודי שוק ההון למתחילים (קורס הנקרא גם – “Starter Broker”) ניתן לקחת את הקורס גם כקורס דיגיטלי – קורס המועבר אונליין באופן מלא, כאשר חומרי הלימוד השונים נשלחים לבית התלמיד ו/או מועלים לאתר. היתרונות של קורס דיגיטלי הם רבים ומוכרים בימינו, אך במקרה של קורס עשיר ורחב היקף כמו קורס שוק ההון למתחילים יתרונות אלו הופכים רלבנטיים ומשמעותיים אף יותר. למשל – האפשרות לחזור ולצפות שוב ושוב בשיעורים מסוימים או בחלקים משיעורים, האפשרות לעצור את הסרטון במטרה לסכם או להריץ אחורה כאשר נתקלים בנקודות קשות במיוחד להבנה, כמו גם האפשרות לצפות בשיעורים בכל זמן ובכל מקום, גם למשל במהלך הנסיעה ברכבת או באוטובוס בסיום יום העבודה.

כלומר, המתכונת הדיגיטלית מאפשרת לנו להשתתף בקורס באופן מלא לחלוטין גם אם אנחנו אנשים עסוקים ועמוסים, כאלו אשר עובדים במשרה מלאה או בכלל לומדים תחום אחר באותו הזמן. אפשרות זו רלבנטית כמובן גם עבור מי שבחו"ל ומעוניין ללמוד ולהתמחות בשוק ההון בקורס דובר עברית, בין אם מדובר בטיול זמני בחו"ל ובין אם במגורי קבע. בקיצור – עולם שלם של אפשרויות הנפתח בזכות המעבר למתכונת מקוונת ולקורס דיגיטלי.

מה כוללת הגרסה הדיגיטלית של קורס שוק ההון למתחילים?

קורס שוק ההון למתחילים במתכונתו הדיגיטלית כולל כמובן את כל מה שכולל הקורס המקורי – את כל התכנים השונים, את חומרי הלימוד המקוריים של "האקדמיה לפיננסים", את שעות התרגול במערכות מסחר מדומות (תחת הנחייה והדרכה מקוונת של מדריכי הקורס) ועוד. כלומר – מקבלים בדיוק את אותו הדבר מבחינת תוכן, ליווי, הדרכה וכיוצ"ב, רק במתכונת מקוונת, על כל המשתמע מכך.

עבור מי שאינו מכיר קורס זה מקרוב מומלץ להיכנס לדף הסילבוס ולבחון את הנושאים השונים הנכללים בו, החל ממבוא כללי לשוק הכסף בארץ ומושגים בסיסיים בשוק ההון ועד לאופציות ונגזרים, השקעות אלטרנטיביות, פנסיה וחסכונות ארוכי טווח, ניהול תיקי השקעות ואף מטבעות דיגיטליים וקריפטוגרפיים.

הקורס כולל כאמור גם תרגול של מסחר בורסאי במערכות מסחר מדומות (מערכות הפועלות על פי נתוני השוק האמיתיים ובזמן אמת, אך המסחר בהן נערך באמצעות כסף מדומה, לצורך תרגול).

כלומר – קורס זה מספק כמויות גדולות ונרחבות של ידע רלבנטי בעולם הכספים, הפיננסים, המסחר הבורסאי ושוק ההון באופן כללי, לצד תרגול מעשי במסחר. הדרך המושלמת להיכנס לשוק, בין אם עושים זאת אונליין או במתכונת "רגילה".

המאמר פורסם ב-25.3.2022