האקדמיה לפיננסים מבית BDO חושפת באופן קבוע נתונים מרשימים של מעבר בבחינות הרשות לניירות ערך, ובעיקר בבחינה הקשה ביותר – מקצועית א', שם עומדים הנתונים על 82% מעבר.
אלו נתוני המעבר הגבוהים ביותר הקיימים בישראל. באקדמיה לפיננסים מודים כי הבחינות הולכות והופכות להיות קשות יותר ויותר, אולם מתגאים באחוזי הצלחה מרשימים לאורך השנים.
אבי קאופמן, מנכ"ל האקדמיה לפיננסים, חושף את הסיבות לאחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי האקדמיה לפיננסים בבחינת מקצועית א':

1.חומרי לימוד מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר  באקדמיה לפיננסים ספרות מקצועית ואתר תרגול דיגיטלי המדמה  בחינה אמיתית של רשות ני"ע ומשרד האוצר, עם שעון זמן שהולך לאחור ממש כמו בבחינות רשות ני"ע. אתה נבחן ומקבל ציון בסוף הבחינה, והיתרון הגדול – המערכת מציגה לך באלו חלקים של החומר עלייך להשתפר. הספרות והאתר הדיגטילים מאפשרים גם לימוד עצמאי. הם ממצים את כל החומר ויש בהם מאות תרגילים ודוגמאות.

2. כל הקורסים מצולמים – כל קורסי הרישיונות באקדמיה לפיננסים מצולמים. פיספסת שיעור, היית חולה, לא מרוכז בשיעור ? לא נורא.
תוכלו לצפות מהבית ללא עלות בכל השיעורים כמה פעמים שתרצו. אפשר לצפות מכל מחשב נייד או טלפון סללוארי. אפשר לעצור את השיעור, לרשום הערות בקובץ ועוד, ועוד… מערכת סופר מתוחכמת.

3. כל המרצים הם מנהלי השקעות בפועל היית הולך ללמוד נהיגה אצל מי שלא קיבל רישיון נהיגה ? רק באקדמיה לפיננסים כל המרצים הם בעלי רישיון של הרשות לני"ע כמנהלי השקעות.
הרי לא היית הולך ללמוד נהיגה אצל מי שלא קיבל רישיון נהיגה, נכון ? למה שתלמד ייעוץ השקעות או ניהול תיקים אצל מרצה שאין לו רישיון בעצמו ?

4. איכות מרצים באקדמיה לפיננסים מלמדים טובי המרצים בישראל. שיטת הלימוד היא ייחודית ובלעדית לאקדמיה לפיננסים. באקדמיה מודעים לכך שבגופים האחרים מלמדים מרצים שונים, ברמות הוראה שונות, ולא אחת נוצר סלט אצל התלמידים משיטות הוראה שונות ומהסברים מבלבלים. המרצים באקדמיה לפיננסים הינם טובי המרצים בישראל !

5.  השייכות לקבוצת BDO אומרת הכל – זהו גוף פיננסי אדיר ויציב. אבי מזכיר כי בעבר היו כבר מכללות ללימודי פיננסים שנקלעו לפשיטת רגל, והותירו מאות רבות של תלמידים ללא מענה ראוי. מאוד מצער לראות תלמידים שמפקירים את מספר כרטיס האשראי שלהם בגוף הוראה , כאשר אין הם יודעים מי עומד מאחורי גוף זה, מה יקרה לכספם במקרה של פשיטת רגל, וכיצד ימשיכו את לימודיהם. לדברי אבי קאופמן- תלמיד שלומד באקדמיה לפיננסים של BDO יודע כי הוא לומד בגוף המקצועי ביותר בישראל, האיכותי ביותר ושכספו בטוח.

נשמח לצרף גם אותך להצלחה של האקדמיה לפיננסים, בדרך שלך לקבלת הרישיון.