אחד השיקולים המרכזיים המניעים את מרבית הנרשמים והנרשמות למסלולי לימודים שונים הוא השיקול התעסוקתי – האם מסלול הלימודים אליו נרשמים צפוי לסייע לנו להשיג עבודה בתחום בו אנו מעוניינים, האם עבודה זו תהיה טובה ומשתלמת מבחינתנו והאם ההכשרה וההסמכה שנקבל במהלך הלימודים אכן ישפיעו בצורה ממשית על סיכויינו להשיג את העבודה? זהו כאמור אחד השיקולים העיקריים המניעים רבות ורבים בטווח גילאים רחב, החל מהמשתחררים הטריים מהצבא ועד למבוגרים ומבוגרות יותר המחפשים אחר תחום חדש לקריירה שנייה. אנו מציעים כאן מספר מסלולי לימודים המכשירים ישירות לקראת תעסוקה בתחומם, בין אם באמצעות רישיונות תעסוקה ומציאת מקום התמחות ובין אם כהכנה לבחינות רשמיות אלו ואחרות. קורס חשבי שכר מציע כיום את אחד האפיקים האטרקטיביים ביותר עבור מחפשי עבודה – בתוך מספר חודשים מצומצם ביותר אתם יכולים להחזיק בתעודה רשמית מטעם לשכת יועצי המס ולהתחיל לעבוד בתחום.

מה כולל קורס חשבות שכר באקדמיה ומדוע מקצוע זה נחשב אטרקטיבי כל כך, במיוחד כיום, מבחינת סיכויי תעסוקה מיידיים ועתידיים?

 

הבנה מעמיקה של התחום, הכנה פרטנית לבחינה ועוד – קורס חשבות שכר

קורס חשבי שכר המועבר באקדמיה לפיננסים מציע למעשה הכנה מלאה ומקיפה לקראת תעסוקה במקצוע זה, הכנה הכוללת למידה של התחום עצמו מצד אחד, והכנה פרטנית ומדוקדקת לבחינה החיצונית של לשכת יועצי המס בישראל – בחינה אותה נדרשים לעבור בישראל מבחינה חוקית לצורך קבלת רישיון תעסוקה כחשבי שכר.

כאמור, קורס חשבי שכר מועבר באקדמיה לפיננסים מזה תקופה ארוכה וכבר הוכשרו בו בהצלחה מרובה אלפי חשבות וחשבי שכר אשר המשיכו מיד לעבודה בתחום, ומאז התפתחו והתקדמו במקום עבודתם. בקורס זה מושם דגש על שני אספקטים עיקריים בו בזמן – הראשון הוא כאמור הקניית ידע נרחב והבנה מקיפה ומעמיקה של התחום. קורס זה אינו רק מכין באופן טכני לבחינת לשכת יועצי המס בישראל, אלא גם מבטיח כי התלמידים המשתתפים בו יבינו את התחום לעומקו – את תפקידו וחשיבותו של חשב שכר בארגון, את ההיבטים הפיננסיים, מיסויים ומשפטיים הנוגעים לתפקידו של חשב השכר, את ההשפעה הישירה והעצומה של חשבי שכר על כלל העובדים בארגון בו הם מועסקים ועוד. תמונה רחבה ומעמיקה זו אותה מקנים בקור לתלמידים נועדה על להבטיח כי הם אכן מבינים את האופי היסודי ואת החשיבות של המקצוע אליו הם נכנסים, וכי הם יידעו להעריך בדיוק את חשיבותם כאנשי מקצוע בארגון ואת השפעתם על העובדים ועל הארגון בכללותו. חשב שכר אשר כבר ביומו הראשון לעבודה מגיע לארגון כאשר הוא מבין, לפחות באופן כללי, את מקומו, תפקידו וחשיבותו, יתייחס ברצינות יתרה לעבודתו ויעשה אותה נאמנה. בנוסף, רבים הסיכויים כי חשבי שכר אשר באמת מבינים את מהות תפקידם והשפעתם גם יתקדמו בתחום במהרה ויצליחו לבנות לעצמם קריירה ארוכת טווח בתחום.

האספקט השני עליו שמים דגש בקורס חשבי שכר של האקדמיה הוא הכנה פרטנית וישירה לבחינה הנדרשת לצורך קבלת תעודת חשב שכר, בחינה חיצונית המועברת מטעם לשכת יועצי המס בישראל. כאמור, הקורס שלנו אינו מתמקד רק בהכנה לבחינה, אך ברור כי זהו חלק משמעותי מתוכו. ההכנה הפרטנית לבחינת לשכת יועצי המס כוללת בתוכה את הקורס כולו, החל מההיכרות הראשונית והנרחבת עם התחום ולמידת מושגים מרכזיים בו ועד לתרגול מעשי על תוכנות חשבות שכר עימן נהוג לעבוד במשק, מעבר על אינספור שאלות אשר חוזרות על עצמן לרוב במחני הלשכה ועוד.

קורס חשבות שכר במתכונת בה הוא מועבר באקדמיה לפיננסים כולל כעשרים מפגשים פרונטאליים המהווים מפגשי הכנה לבחינת לשכת יועצי המס, חומרי לימוד מקיפים ומסודרים רבים, מפגש ייעודי העוסק בתוכנות שכר נפוצות בתחום ומגוון עזרי לימוד נוספים. בנוסף, קיימת אפשרות גם לקורס דיגיטלי במקצוע זה, כך שההרצאות, חומרי הלימוד וכו' יהיו זמינים עבורכם בכל מקום ובכל שעה בפורמט דיגיטלי.

הסטטיסטיקה מראה כי נבחנות ונבחנים המגיעים לבחינה לאחר קורס הכנה ייעודי מחזיקים בסיכויים גבוהים יותר למעבר, ובכל מקרה מדובר בדרך הטובה והמקצועית ביותר להתכונן לבחינה זו, כמו גם לתחילת העבודה בתחום.

 

לרכוש מקצוע בתחום יציב ומבוקש בתוך מספר חודשים בלבד

קורסי חשבות שכר למיניהם כפי שמועברים באקדמיה לפיננסים מספקים לתלמידים את הזכות לרכוש מקצוע של ממש בתוך מספר חודשים ספורים. פרק זמן זה כולל הן את הקורס עצמו והן את הבחינה מטעם לשכת יועצי המס, כך שבתוך מספר חודשים ספורים ניתן להגיע ממצב בו אין לכם שום נגיעה לעולם הכספים והפיננסים למצב בו אתם מועסקים בתחום ומחזיקים במקצוע אטרקטיבי, יציב ומבוקש ביותר.

מדוע מדובר במקצוע אטרקטיבי ומבוקש כל כך וכיצד ניתן להיות בטוחים כי תמצאו תעסוקה בתחום גם בטווח הארוך? ובכן, אם מישהו מבטיח לכם באופן וודאי לחלוטין תעסוקה ארוכת טווח בכל מקצוע באשר הוא, עדיף שתהיו חשדניים. עם זאת, בפירוש ישנם ענפים, תחומי עיסוק ומקצועות ספציפיים שונים אשר כל סימן אפשרי מעיד על יציבותם ועל הרלבנטיות שלהם למשק, היום ובעתיד הנראה לעין גם יחד. חשבות שכר הוא בהחלט אחד ממקצועות אלו, בדומה למספר מקצועות נוספים מעולם הכספים והפיננסים. חשבי שכר הם אנשי מקצוע בלעדיהם אף ארגון אינו יכול להסתדר בטווח הקצר או הארוך – מערך השכר של חברות, בתי עסק וארגונים באשר הם הוא תמיד מערך מורכב ומסועף אשר על מנת לנהלו כמו שצריך ובאופן יעיל ומועיל לארגון, יש צורך באנשי מקצוע המתמחים בתחום, מכירים את התקנות והחוקים השונים, יודעים כיצד לעבוד עם התוכנות הייעודיות של המקצוע וכו'.

מכיוון שמדובר בהכנה למקצוע ספציפי ולא בלימודים כלליים של תחום מסוים, התהליך כולו הוא מהיר ואפקטיבי ביותר. בעוד עבור כל תואר ראשון כיום נדרשות שלוש או ארבע שנים של לימודים "במשרה מלאה" פחות או יותר, קורסים מקצועיים מעולם הכספים והפיננסים (דוגמת קורס חשבות שכר) הם קורסים קצרים ומתומצתים הרבה יותר, אשר בנויים כך במיוחד על מנת לספק לקהל היעד העיקרי של הקורס את האפשרות לרכוש מקצוע חדש בתוך מספר חודשים, ולעשות זאת תוך כדי עבודה. קורס זה בנוי במתכונת המאפשרת גם למי שעובד במשרה מלאה, מנהל משק בית ומגדל ילדים או אפילו נמצא במסגרת לימודים אחרת ומקיפה יותר, להשתתף ולהתכונן בצורה יסודית לבחינת הלשכה. המטרה היא להעניק למעוניינים בכך את הכלי שיאפשר להם לבצע הסבה מקצועית או לרכוש מקצוע חדש לחלוטין בתוך פרק זמן קצר יחסית. בשוק העבודה של ימינו, המתאפיין בדינמיות ותזזיתיות חסרות תקדים אשר גורמות לכולנו להיות דרוכים יותר ולנסות ולפעול בצורה מהירה ושקולה כמה שיותר, קורס מהיר ומתומצת מסוג זה המעניק הסמכה במקצוע מבוקש ונפוץ מציע הזדמנות פז להתקדם בחיים לכיוון אטרקטיבי ביותר מבחינה תעסוקתית.

לפרטים נוספים אודות קורסי חשבות שכר, כמו גם קורסים מקצועיים נוספים בעולם הפיננסים והכספים, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר או למצוא מידע רב ומפורט כאן באתר. אינספור ההמלצות של תלמידי ותלמידות העבר שלנו, הן בקורס חשבות שכר והן בקורסים ומסלולי לימודים נוספים, מעידים על הרמה המקצועית שלנו בתחום ועל איכות המוצר שמקבל מי שנרשם ללימודים אצלנו.