קצת על הבחינה שנקראת מקצועית א' ועל הדלתות שהיא פותחת לנו

מקצועות רבים, שעיקר העיסוק שלהם הוא הכסף שאנשים משקיעים או תיקי הפנסיה שלהם, הם מקצועות שבשביל לעסוק בהם צריך רישיון רלוונטי של משרד האוצר והרשות לניירות ערך. בין המקצועות הללו ניתן למנות את היועצים הפנסיוניים, מנהלי התיקים, משווקי ההשקעות ויועצי ההשקעות. בשביל לעסוק במקצועות אלה, שמוכיחים את עצמם לאורך זמן כמקצועות רווחיים שהשתלבות בהם נותנת לעוסקים בהם יציבות כלכלית ואפשרויות רחבות לאורך זמן, אנחנו צריכים לעבור את הבחינה שנקראת מקצועית א'. בחינה זו, שנערכת פעמים בשנה, היא הבחינה המסמיכה של רשויות השלטון במדינה לעיסוק במקצועות אלה של שוק ההון – ולכן אם אנחנו רוצים להשתלב בהם אנחנו צריכים את ההכנה האיכותית ביותר לבחינה מקצועית א'.

 

מדוע כדאי לנו להירשם למסגרת איכותית של קורסי מקצועית א', ומהם היתרונות של קורס איכותי שמכין אותנו לבחינה זו?

כאמור, מקצועית א' היא תנאי כניסה אליו מחויב למעשה כל מי שרוצה לעסוק במקצועות ייעוץ ההשקעות, ניהול תיקי השקעות, ייעוץ ושיווק פנסיוני. מי שמעוניין לעסוק באופן מקצועי במקצועות אלה, בעלי קשר מהותי לשוק ההון, חייב לעבור קורס מקצועית א' במתכונת כזו או אחרת, שמהווה חלק מהותי במסגרת לימודי שוק ההון. הקורס עצמו הוא ממוקד בחינה מטבעו, אך בד בבד הוא נותן לנו את הכלים האיכותיים ביותר בניתוח ניירות ערך ובמכשירים הפיננסיים השונים בהם משתמשים אנשי המקצוע בשוק ההון על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר (קרנות נאמנות, קופות גמל, תוכניות חיסכון וכדומה). קורס מקצועית א' איכותי לוקח את ההיכרות שלנו עם שוק ההון צעד קדימה, וחושף אותנו לנושאים מתקדמים שמציבים אותנו בנקודת זינוק טובה יותר בעבודה בשוק ההון, נושאים כמו שיטות מסחר, אופציות וחוזים עתידיים, סוגי אג"ח שונים, שערי הריבית והמבנה שלהם ועוד. חשוב להבהיר שקורס מקצועי ואיכותי במתכונת זו הוא קורס מתקדם במסגרת לימודי שוק ההון, ורק לאחר שיש לנו את הידע הבסיסי המחייב ושעברנו את בחינות היסוד בסטטיסטיקה, כלכלה, חשבונאות ומימון נוכל לעבור אותו בהצלחה עם הכלים המקצועיים שדרושים לכך. קורסי מקצועית א' איכותיים מיועדים מטבעם לאנשים שצריכים לבצע את ההשלמה המקצועית להסמכה במקצועות ההשקעות והפנסיה בשוק ההון, וכן מי שמעוניין בידע המקצועי המקיף בשוק ההון בשביל להעשיר את עולם הידע ופונקציית קבלת ההחלטות שלו כמשקיע פרטי.

 

נצלו את היתרונות של קורסי מקצועית א', ותיכנסו למקצועות רווחיים בשוק ההון

קורסי מקצועית א' נועדו בכדי לתת לנו את נקודת הזינוק האיכותית ביותר לקראת המבחנים הללו, שבמידה ואנחנו עוברים אותם יכולים לשנות את החיים שלנו ולתת לנו את כרטיס הכניסה לעולם הרווחי של עבודה בהשקעות ובשוק ההון. לכן אנחנו צריכים למצוא את הקורס האיכותי והמתאים לנו, ולנצל את יתרונותיו עד תום.