עולם הנדל"ן מושך אליו יותר ויותר אנשים בעולם, הן יזמים ומשקיעים והן בעלי מקצוע מתחומים שונים הקשורים לתחום זה. בין שלל המקצועות הקשורים לעולם הנדל"ן, תיווך הוא כמובן אחד המקצועות המוכרים והנפוצים ביותר, ולכן רישיון מתווך מטעם רשם המתווכים הוא בין הרישיונות המבוקשים ביותר בישראל. עבור המעוניינים ברישיון תיווך אשר יאפשר להם לעסוק בתחום באופן מקצועי ורשמי, אך אינם מעוניינים לוותר על האפשרות לעסוק בתחום גם מזוויות אחרות (למשל – כיזמים של פרויקטים), מציעה האקדמיה לפיננסים מסלול לימודים משולב הכולל הכנה מלאה להוצאת רישיון תיווך, בנוסף לקורס יזמות נדל"ן במסגרתו מוענקים ידע וכלים רבים המאפשרים לעסוק בתחום כמשקיעים, יזמים וכו'.

 

יזמות נדל"ן כמקור הכנסה עיקרי – קורס נדל"ן

החלק במסלול הלימודים המשולב העוסק ביזמות נדל"ן, כולל קורס מקיף במסגרתו לומדים את הבסיס של עולם יזמות הנדל"ן – כיצד להכיר ולחקור את השוק על מנת למצוא הזדמנויות אטרקטיביות, כיצד לאתר נקודות בהן ניתן ליצור הכנסה פאסיבית לאורך זמן, כיצד לבדוק ולנתח עסקאות על מנת לבצע הערכה מושכלת ומפורטת בנוגע לטיב העסקה העומדת בפניכם, מהם ההיבטים השונים מבחינת מערכת המיסוי אותם חשוב להכיר על מנת לפעול בשוק הנדל"ן באופן יעיל וכיצד לגשת למאגרי מידע עשירים בנתונים המאפשרים למצוא נכסים אטרקטיביים ועסקאות משתלמות.

קורס זה מותאם לכל אחד ואחת, גם עבור התלמידים המגיעים ללא כל ניסיון קודם בעולם הנדל"ן. במסגרת הקורס נלמדים היסודות העיקריים של עולם הנדל"ן, הנדרשים עבור כל המעוניינים לעסוק בתחום בהצלחה.

בנוסף, מושם בקורס דגש על תרגול פרקטי – ניתוח של עסקאות אמיתיות רבות  על מנת לרכוש את המיומנות של ניתוח הנתונים הנחוץ ותרגול דרך קבלת ההחלטות הרציונאלית והשקולה הנדרשת על מנת לעסוק בתחום בהצלחה.

 

הוצאת רישיון מטעם רשם המתווכים – קורס תיווך

החלק השני של מסלול הלימודים המשולב עוסק בתחום התיווך, ומכין את התלמידים להוצאת רישיון מטעם רשם המתווכים, כזה אשר יאפשר להם לעסוק בתיווך ולהרוויח ממנו באופן שוטף. חשוב לציין כי על מנת להוציא את הרישיון קיים צורך במעבר של בחינה חיצונית מטעם רשם המתווכים, וקורס ההכנה בנוי על מנת להביא את התלמידים למועד הבחינה כאשר הם מוכנים בצורה הטובה והמקיפה ביותר. ההכנה למבחן כוללת לא רק את הידע התיאורטי הנדרש, אלא גם תרגול מקיף ואינטנסיבי של בחינות העבר של רשם המתווכים. דרך זו הוכחה אינספור פעמים כיעילה והטובה ביותר על מנת להכין את התלמידים והתלמידות לבחינות מסוג זה – כאשר אתם מגיעים למועד הבחינה לאחר כמה חודשים במהלכם למדת את כל החומר הנדרש ופתרתם בעצמכם אינספור שאלות שהופיעו במבחנים אלו בשנים קודמות (ומדובר בשאלות אשר פעמים רבות חוזרות על עצמן, בווריאציה זו או אחרת…). ברור כי תגיעו לבחינה בטוחים בעצמכם, פחות לחוצים ועם סיכויי מעבר גבוהים יותר מאשר בכל דרך הכנה אחרת.

אינספור תלמידים כבר צלחו את הבחינה הסופית לאחר קורס זה והעידו בנוגע למאפיינים בקורס שסייעו להם ואלו שפחות. הקורס עובר התאמות שונות במהלך השנים, כך שמדובר בתוצר האולטימטיבי להכנה לבחינה ספציפית זו.

 

למעוניינים בעיסוק מגוון ודינמי בתוך עולם הנדל"ן

מסלול לימודים משולב זה מתאים לאנשים המתעניינים בעולם הנדל"ן באופן כללי או בתחום מסוים בתוכו, אך מעוניינים לקבל תמונה רחבה ועשירה של התחום, ולפתוח בפני עצמם מגוון אפשרויות שונות לפעול בעולם זה. במיוחד כאשר מעוניינים לעסוק בתחומים דינמיים בעלי רמה גבוהה של אי וודאות, דוגמת יזמות נדל"ן, פתיחת קשת רחבה של אפשרויות והזדמנויות בתחום היא צעד הגיוני ומתבקש.

קורס התיווך מעניק לתלמידים במסלול זה את העוגן היציב והוודאי יותר, מבטיח להם עיסוק רשמי ומסודר בתחום, מהסוג אליו ניתן לפנות בכל שלב בחיים ללא כל השקעה עצמית קודמת (מתווכים מורשים תמיד יכולים למצוא עבודה, הן כמתווכים פרטיים והן כשכירים במסגרת משרד גדול יותר). קורס היזמות, לעומת זאת, "פותח לתלמידים את הראש" ומציג בפניהם אפשרויות מסקרנות ומגוונות, כמו גם מעניק להם כמובן את הכלים הנדרשים על מנת למצוא ולנצל הזדמנויות אלו בכוחות עצמם.

 

לכן מדובר במסלול אטרקטיבי כל כך, אשר זוכה להצלחה מרובה, הן מכיוון המעוניינים במקצוע מסודר בעולם הנדל"ן והן מכיוונם של היזמים והעצמאיים יותר שבינינו…