בשנים האחרונות קיימת התעניינות רבה בלימודי חשבות שכר כולל קורס חשבי שכר. בישראל הקטנה יש מעל 100 מוסדות לימוד לתחום חשבי השכר, הדילמה בין מוסדות הלימוד היא לעיתים רבה ומורכבת ולעיתים לתלמיד ישנה היכרות שטחית עם מוסד הלימוד. במאמר הבא ניתן דגשים לדברים להם יש לשים לב בבחירת מוסד הלימוד.
ובכן אלו הם המאפיינים שעליכם לבדוק לפני שאתם נרשמים.

1. ספרי הלימוד – ספרי לימוד טובים יכולים להיות המוטיבציה שלכם לקורס, חשוב להשתמש בספרים שלכותב יש ניסיון מעשי בהוראת הקורס ויוצאים לאור על ידי גוף רציני. ספרים טובים גם יעזרו לכם להשלים חומר בעצמכם במקרה שתפסידו שיעור.

2. שיעורים מצולמים – אתם מתעייפים לקרוא ? מעדיפים "לשמוע" את השיעור? השיעורים המצולמים מיועדים בדיוק עבורכם!
תוכלו לחזור על כל הרצאה להקשיב ולסכם בקצב שלכם ובזמן שלכם.

3. הכנה לבחינה – מה יותר חשוב, לדעת את החומר או לדעת את החומר ולהצליח בבחינה? בדקו – האם חלק מהקורס כולל סדנת הכנה לבחינה? מי המרצה שמעביר לכם אותו ? כמה שעות תרגול בקורס ? האם קיימת שיטת לימוד ברורה ?
לתשומת לבכם – הכנה טובה לבחינה תסייע לכם להצליח בבחינה בציון גבוה.

4. טכנולוגיה – היום כבר לא מספיק ללמוד עם לוח וטוש, צריך עזרים טכנולוגיים ! לפני שאתם נרשמים בידקו – האם קיימת קבוצת לימוד בוואצאפ או בפיסבוק ? מי מנהל אותה? מערכת לתרגול בחינות לשכה? שימוש בטכנולוגייה נכונה ינגיש לכם את הלימוד ויקצר לכם זמנים…

5. זהות המרצים – את הדייט הזה אתם חייבים להכיר לפני הדייט ! תשאלו מה הניסיון של המרצה בהוראת קורסים ? (אתם לא רוצים להיות שפני ניסיון…) מהם אחוזי המעבר של התלמידים שלו ? נסו לבקש גם המלצות מתלמידים שלמדו אצלו ויכולים להמליץ עליו.

6. לימודי המשך בפרקטיקה – מכירים את מערכת השכר ומרגישים שאינכם מוכנים לעבוד ? כנראה שאתם צריכים ליווי והכנה לעבודה. האם מוסד הלימודים יוכל לסייע לכם בכך ? מהו הניסיון של מוסד הלימודים בפרקטיקה בחשבות שכר ? יכול להיות שתרצו להמשיך וללמוד ללימודים מעשיים, כדאי שזה יהיה בחסות של מקום לימוד אחד.

7. ריכוז מקצועי – אתם ראיתם קבוצת כדורגל שזזה בלי מאמן ? כל שחקן צריך גם מאמן. בדקו האם יש בקורס רכז מקצועי ? מה הוותק שלו ? האם הוא נגיש לתלמידים ? רכז מקצועי טוב יודע לעזור למרצה לפתור כל דילמה בקורס.

8. זהות המכללה – חשוב לבדוק איזה גוף עומד מאחורי המכללה, איזה ניסיון יש למכללה? האם יועצי הלימודים עונים לטלפונים ? חוזרים למיילים ?

צוות חשבות השכר באקדמיה לפיננסים של BDO זיו האפט, מאחל לכם הצלחה רבה בלימודים וישמח לסייע לכם להשתלב בעולם התעסוקה.