מכללות ובתי ספר מקצועיים רבים מציעים כיום מסלולים שונים של לימודי שוק ההון, ביניהם מסלולי הכשרה לקראת מעבר בחינות חיצוניות והתמחות עבור רישיונות שונים (רישיון ייעוץ השקעות, ניהול תיקי השקעות, ביטוח פנסיוני וכד'), כמו גם לימודי מסחר בורסאי.
בעוד בתי ספר קטנים וחדשים רבים מבטיחים למתעניינים הרים וגבעות ועושים הכל על מנת שאותם סטודנטים פוטנציאליים ירשמו לקורסים אצלם, קיימים מאפיינים שונים אשר הופכים את ההחלטה היכן להירשם וללמוד לחשובה ולעיתים אף קריטית. מהם היתרונות העיקריים והחשובים שאנו מציעים כאן באקדמיה לפיננסים מבית BDO אשר הופכים את ההרשמה אצלנו למשתלמת וכדאית?

 

מעל הכל – יציבות חסרת תחרות

 

מיד נפרט בדבר היתרונות העיקריים והחשובים על פני בתי ספר אחרים שיש לאקדמיה לפיננסים להציע לנרשמים, אך לפני כן נציין יתרון מרכזי ומהותי, אשר במובנים מסוימים חשוב יותר מכל מאפיין אחר – יציבות.
בניגוד למוסדות לימוד קטנים רבים דוגמת בתי ספר ייעודיים אשר נפתחו זה עתה או מכללות קטנות וניסיוניות בתחום, האקדמיה לפיננסים שייכת לפירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO העולמית – חברה בינלאומית המעסיקה כ 70,000 (!!!) עובדים בכל רחבי העולם (152 מדינות). המשמעות של עובדה זו עבור כל מי ששוקל היכן להירשם ללימודי רישיונות או מסחר בורסאי היא כי במקרה של האקדמיה לפיננסים מובטחת לכם יציבות – מדובר בגוף גדול, עמיד ויציב, בניגוד לבתי ספר קטנים רבים אשר עלולים להיסגר "במפתיע" ללא התראה מוקדמת. במקרה שלנו תמיד יש אמא ואבא – תמיד יש גיבוי אשר מבטיח כי תקבלו בדיוק את כל התמורה לכספכם כפי שהובטחה לכם, וכפי שנראה מיד, מדובר בתמורה רבה ואטרקטיבית ביותר. השתייכותה של האקדמיה לפיננסים ל BDO גם פותחת בפני בוגריה דלתות רבות – לאקדמיה לפיננסים ולמורים המלמדים בה קשרים ענפים בתחום אשר הופכים את אפשרות ההשמה להתמחות בסוכנויות ביטוח ובתי השקעות לזמינה ואפשרית ביותר.

מורים באיכות שקשה להתחרות עימה והיקף התמורה המוצעת לתלמידים

אחד המאפיינים העיקריים והרלבנטיים ביותר עבור סטודנטים עתידיים השוקלים היכן להירשם ללימודי שוק ההון, הוא המרצים בקורסים השונים. הדבר נכון כמובן הן עבור המתעניינים בקורסי הכנה לקבלת רישיונות והן עבור קורסים במסחר בשוק. איכות המרצים, רמת הניסיון והמקצועיות בה הם מחזיקים, היחס שהם מעניקים לסטודנטים שלהם ועוד – כל אלו עשויים בהחלט לעשות את כל ההבדל בין קורס מוצלח אשר הסטודנט/ית יפיקו ממנו את מרב התועלת ויעלו על המסלול לבניית קריירה מצליחה לבין קורס בינוני אשר ישאיר את אותם סטודנטים להתמודד עם הקשיים בעיקר בעצמם. המורים שלנו כאן, באקדמיה לפיננסים, מגיעים מהשטח – מדובר באנשי מקצוע אשר עובדים בתחום מזה שנים רבות ובהצלחה מרובה. לראייה – המורים שלנו הם הכותבים של ספרי הלימוד בכבודם ובעצמם, הם נחשבים למרצים בכירים בתחום, חיים את הפרקטיקה ומביאים אותה אל כיתת הלימוד.
בנוסף לרמתם חסרת התחרות של המורים, באקדמיה לפיננסים מציעים תמורה רחבה ומקיפה לנרשמים – במרבית הקורסים אצלנו התלמידים לא מקבלים רק שיעור פרונטאלי אחת לשבוע. בנוסף, הם מקבלים גישה למאות שעות מוקלטות של שיעורים מצולמים בהם ניתן לצפות ולהיעזר בזמן החופשי בבית, חשבון משתמש באתר תרגול מקצועי ומקיף של האקדמיה, תגבור פרטני בקבוצות קטנות על פי מידת הצורך מהמרצים עצמם ומגוון אפשרויות של פריסה גמישה של הקורסים השונים – ימים שונים בשבוע בהם ניתן לבחור שיעורים, שעות שונות וגמישות המתאימות למשל גם למי שעובד במשרה מלאה (לפחות 3 אפשרויות שונות עבור אותו קורס באותה תקופה) וכו'.

הטבות לנרשמים למסלולים מלאים

 

תלמידים הנרשמים למסלול המלא של לימודי ביטוח או ההשקעות (מסלול המכין את התלמיד למעבר של כל הבחינות השונות הנדרשות על מנת לקבל את הרישיון בתחום ולהתחיל התמחות) זכאים לקבל במתנה מהאקדמיה שיעורים בחינם במסגרת קורס שוק ההון למתחילים. מדובר בקורס בהיקף של 50 שעות לימוד ובעלות של כ 4,500 ₪, אשר מעניק לתלמידים ידע מקיף בשוק ההון ובכלים הפיננסיים השונים, ומציע בסיס יסודי ומוצק להתחיל ולעסוק בעולם המסחר הבורסאי. ידע זה כמובן רלבנטי וחשוב גם עבור מי שנשאר בתחומים של ביטוח וייעוץ/ניהול השקעות, שכן כל התחומים הללו קשורים אחד לשני בתוך המערכת הפיננסית העולמית.